komentarze
  • 1. Damianekkkkk
    • 2022-05-17 11:38:17
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Ferrari na torze w Hiszpanii może być mocniejsze od red bulla i mam nadzieję że wygrają tam (najlepiej z dubletem co niestety jest mało prawdopodobne).
    Gdyby nie błędy Carlosa w Australii to ferrari może nawet zdobyłoby tam dublet (widząc jak sobie tam radzili), a co najmniej podium dla drugiego samochodu było w zasięgu, tak samo błąd Charlesa na Imoli spowodował, że stracił podium
    Ferrari powinno mieć około 20 punktów więcej, ale niestety błędy kierowców sprawiły że tak nie jest i mam nadzieję że takich błędów już nie popełnią.

  • 2. I_am_speed
    • 2022-05-17 12:57:25
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @1
    "Ferrari powinno mieć 20 punktów więcej" - jak ja nie lubię takiego gadania, mogło mieć (gdyby nie błędy kierowcó), a nie powinno, tak samo jak Max mógłby mieć 36 punktów więcej. "Powinno" to nie jest dobre określenie bo brzmi jakby komuś z góry się coś należało ;)

    A w Hiszpanii może być naprawdę różnie, wszystko zależy od tego jak zadziałają ulepszenia jednych i drugich. Biorąc pod uwagę to co mieliśmy dotychczas to wydaje się, że charakterystyka toru bardziej pasuje Ferrari, ale to też nie takie oczywiste, Red Bull w Miami był równie mocny w tej wolnej sekcji, na co uwagę zwracali Charles i Binotto, na razie wróżenie z fusów :)

  • 3. Harman1997
    • 2022-05-17 13:14:23
    • *.

    Szkoda ze nie wlaczy sie jakas 3 a nawet 4 ekipa fo walki.
    El Plan chyba poszedl sie j...ć patrzac na forme alpine

  • 4. Damianekkkkk
    • 2022-05-17 13:53:56
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @2 owszem red bull powinien mieć te punkty ale przez awarie nie mają, to przecież nie wina kierowców że Honda zrobiła bardzo awaryjny silnik (patrz zarówno na Alpha Tauri jak i na Red Bulla), a ferrari może dojechałoby do mety, gdyby nie błędy kierowców ;)
    Ferrari według komentatorów i ekspertów zrobiło najmocniejszy silnik w stawce a co najważniejsze bezawaryjny i w tym aspekcie Ferrari gromi red bulla.
    Wszyscy się zastanawiają kiedy znowu jakiś silnik hondy będzie miał problemy, bo chyba w co drugim weekendzie mają jakieś kłopoty; Bahrajn: oba red bulle i Gasly nie kończą z powodu awarii jednostek napędowych, Arabia Saudyjska: Tsunoda nawet nie wystartował z powodu awarii jednostki napędowej, Australia: Verstappen nie kończy z powodu awarii jednostki napędowej, Miami: w treningach problemy z jednostką napędową Maxa, a w wyścigu z jednostką Checo, przez co miał deficyt mocy, a czy ktoś myśli o awariach w przypadku ferrari?

  • 5. mik.
    • 2022-05-17 14:11:57
    • *.10.207.231

    Jesli Ferrari teraz nie wygraja po duzych poprawkach, na torze, ktory im podchodzi charakterystyka to moim zdaniem przegraja sezon.

  • 6. hubos21
    • 2022-05-17 14:59:27
    • *.8.182.156

    @5
    Jedna wygrana w Barcelonie za wiele im nie da, najważniejsza będzie druga część sezonu

  • 7. Gumek73
    • 2022-05-17 15:12:43
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @4
    Patrząc zespołowo, to oba zespoły przegrywają przez ludzkie błędy, tyle tylko że u jednych zawodzą kierowcy a u drugich inżynierowie.

  • 8. Aeromis
    • 2022-05-17 16:50:47
    • *.adsl.inetia.pl

    W bolidzie RBR zastanawia mnie jedno - czy oni potrafią tam wykrzesać więcej docisku/przyczepności. Czy ich bolid ma takie możliwości. Szybkość mają niesamowitą, jednak nabierając ją później przez gorszą trakcję mogą mieć problem z dotrzymaniem kroku na tym i nie tylko tym torze.

  • 9. Mleko
    • 2022-05-17 20:16:17
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @8 w zasadzie sam sobie odpowiedziałeś :D jak masz większą prędkość, to masz mniejszy docisk i odwrotnie. No chyba, że masz duża przewagę w mocy i możesz podnosić docisk nie tracąc na prędkości. Mi się wydaje, że redbull lepiej kalkuluje i specjalnie ustawiają mniejszy docisk. Żadna filozofia dać większe skrzydło z tyłu i podnieść łopatki na przednim. Koniec końców większość wyprzedzeń ma miejsce na dohamowaniach po długich prostych

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo