komentarze
  • 1. hubi7251
    • 2022-04-28 11:00:49
    • *.ea.ipv6.supernova.orange.pl

    Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego Mercedes jeszcze nie wrócił do koncepcji z testów pod Barceloną? Tam jakoś wyglądali z czasami, ta koncepcja z Bahrajnu po prostu nie daje rady. Mam wrażenie, że nawet jak uda im się "wyleczyć" z efektu podskakiwania to i tak będą tracić tym bolidem.

  • 2. hubos21
    • 2022-04-28 11:16:45
    • *.204.12.227

    @1
    Oni to wiedzą a tamten bolid miał tylko pewnie atrapy sekcji bocznych

  • 3. Gumek73
    • 2022-04-28 12:04:13
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @1
    W Barcelonie to było obecne auto, tylko przykryte atrapami. Nie mają do czego wracać, musza sobie poradzić z tym co jest.

  • 4. hubertusss
    • 2022-04-28 17:46:13
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Gdyby sędziowie nie blokowali tak długo użycia drs. Nie wiadomo dlaczego. To los drugiego miejsca mógł by być inny. Ale tak czy siak RB w tych warunkach był szybszy od Ferrari. Liczę, że Ferrari szybko powróci na top i zacznie budować przewagę.

  • 5. dexter
    • 2022-04-29 09:31:17
    • *.46.114.pool.telefonica.de

    @hubi7251
    Mercedes ma wiele placow budowy. Z pewnoscia bouncing jest jednym z glownych problemow Mercedesa, poniewaz takim autem 1. nie mozna jezdzic (ciagle podskakujac), 2. problem szybko moze kosztowac sekunde na okrazeniu. Problem jest troche zlozony i takich rzeczy nie mozna tez rozwiazac z dnia na dzien. Zjawisko zgubnie opisane jest pod tematem: "Binotto potwierdza pierwsze poprawki F1-75 na Miami i Hiszpanię." Z drugiej strony Mercedes nawet gdyby chcial, nie moze zbudowac nowego auta, poniewaz obowiazuja limity budzetowe od sezonu 2022 w Formule 1.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo