komentarze
  • 1. berko
    • 2022-01-17 21:32:39
    • *.191.200.43.ipv4.supernova.orange.pl

    Lubię tego gościa. Mądrego to aż miło posłuchać.

  • 2. Jacko
    • 2022-01-17 22:18:39
    • *.

    @1. berko
    No ale z drugiej strony, skoro F1 z FIA wymyśliły te sprinty, które pochłaniają dodatkowe sumy, nieprzewidywane wcześniej w budżetach, to dlaczego tych limitów nie zwiększyć o te koszta?
    Można na to patrzeć bardzo różnie...

  • 3. berko
    • 2022-01-18 13:55:12
    • *.191.200.43.ipv4.supernova.orange.pl

    @2. Jacko
    Tak, ale jak widać McLaren nie płacze o dodatkowe pieniądze, a muszą przecież płacić za silnik, skrzynie... I jakoś dają radę.

  • 4. Jacko
    • 2022-01-18 17:46:11
    • *.

    @3. berko
    Ale wbrew pozorom, tym mniejszym zespołom jest łatwiej utrzymać się w ryzach finansowych. Im większy i bogatszy zespół, tym ma bardziej rozbudowane zaplecze i zatrudnia więcej osób, więc ma dużo większe koszty stałe, Jeśli nagle wprowadzają sztywny budżet identyczny dla wszystkich, to potentaci procentowo wydają dużo więcej na utrzymanie samej "machiny", niż maluczcy. Dlatego też każdy dodatkowy koszt ich bardziej później boli. Przypomnij sobie ile było płaczu ze strony RBR o koszta zniszczonego bolidu "nie ze swojej winy".

  • 5. Krukkk
    • 2022-01-18 22:25:27
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @4.
    "Przypomnij sobie ile było płaczu ze strony RBR o koszta zniszczonego bolidu "nie ze swojej winy"."

    To nie byl placz, tylko trzezwe podsumowanie dziurawych limitow budzetowych.

  • 6. Jacko
    • 2022-01-18 22:36:34
    • *.

    @5. Krukkk
    To była prawie histeria, a nie "trzeźwe ...". A na takie warunki zgodziły się wszystkie zespoły. Wszystkie! RBR też.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo