komentarze
  • 1. Aeromis
    • 2021-11-19 17:15:35
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    Wolff: "Ale było to już poza limitem i za takie coś powinna należeć się 5-sekundowa kara. I Max o tym prawdopodobnie wiedział. Wystarczy jednak zamieść to pod dywan, bo to tylko wierzchołek góry lodowej. Moim zdaniem to po prostu śmieszne"

    Też Wolff: "Chodzi bardziej o zasady i samą filozofię. (...) Ważne jest to, żeby zrozumieć, co można, a czego nie można w następnych wyścigach."

    Wolff-y są dwa, co sugeruje zresztą podwójne "f". ;]

  • 2. berko
    • 2021-11-19 17:25:17
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Inteligentny i taktyczny komentarz Wolfa. Ciekaw jestem, jaka będzie decyzja sędziów w następnej takiej sytuacji (bez znaczenia jakie samochody będą się wyprzedzać).

  • 3. Faustus
    • 2021-11-19 17:37:58
    • *.

    @2 berko
    Jak to jaka decyzja? Jedynie słuszna - kara, chyba że przewinienie popełni ten, którego poprzednio kara ominęła... Nastąpił zwrot w przyznaniu przywileju "świętej krowy". Taka kolej rzeczy: raz na wozie, raz pod wozem... Kolor skóry to nie przywilej, to geny przodków.

  • 4. Tom66
    • 2021-11-19 17:57:35
    • *.centertel.pl

    ~berko dokładnie tak.

  • 5. Tom66
    • 2021-11-19 17:59:58
    • *.centertel.pl

    Verstapepen zawinił i powinien ponieść konsekwencje, bo w przeciwnym razie inni też tak będą robić.
    Przykład...... komentarz Leclerca.

  • 6. wro40i4
    • 2021-11-19 18:26:16
    • *.205.197.57.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A nie było od zawsze zasadą że zakręt kontroluje kierowca będący z przodu?? Przecież nikt nie kazał Hamiltonowi być gorszym na dohamowaniu - wystarczyło pozostać po wyjściu na prowadzenie (na końcu prostej) z przodu, wejść w zakręt z większą prędkością i nawet gdyby oboje opuścili tor i wyprzedziłby Verstappena nie byłoby problemu. Dlaczego nikt nie podejmuje wyjaśnień od strony tej chyba najstarszej zasady??
    Alternatywnie jak wypluwa konkurenta opóźniającego hamowanie na pobocze wystarczy się utrzymać bezpośrednio za nim a nie obok i pojechać w granicach toru, wtedy nawet jeśli kierowca ?z przodu? utrzyma pozycję musi ją oddać.

  • 7. berko
    • 2021-11-19 18:29:16
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @6. wro40i4
    Gdyby było tak jak piszesz i Hamilton wyprzedziłby poza torem, to jeszcze na tym samym okrążeniu kazaliby mu tę pozycję oddać. Kiepski miałeś pomysł. A gdyby Lewis na siłe starał się pozostać na torze, to zostałby uderzony przez Maksymiliana, a jemu właśnie o to chodziło.

  • 8. Obcy
    • 2021-11-19 18:39:23
    • *.icpnet.pl

    Berko
    Zacznij ćwiczyć z Toto i luiskiem klękanie
    Bo już nie długo razem przyklęknięcie
    Przed czerwonym bykiem i Honda

  • 9. Jacko
    • 2021-11-19 18:44:54
    • *.

    @6. wro40i4
    Jeszcze do tamtej sytuacji bylo tak, ze jeśli z którejś strony jest bolid (obojętnie czy po wewnętrznej czy po zewnętrznej), to należy mu zostawić tyle miejsca, zeby się zmieścił. Dopiero w tamtym momencie zasady nagle się zmieniły...

  • 10. Krukkk
    • 2021-11-19 20:20:16
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @berko i Jacko. Nie pieprzcie trzy po trzy.

  • 11. Jacko
    • 2021-11-19 21:07:25
    • *.

    @10. Krukkk
    Gdzież bym śmiał wchodzić w Twoją rolę :) Nigdy Cię w tym nie prześcignę Mistrzu, dlatego nawet nie próbuję :)

    Również pozdrawiam :)

  • 12. Max3
    • 2021-11-19 21:11:31
    • *.strzyzowski.net

    Generalnie decyzja o braku kary. Dla Mercedesa,Lewisa, i kibicow tylko lepiej. Ściąga z nich presję,gdyż walczą teraz z RBR i FIA, a nie RBR. Jak nawet przegrają, nie przejmą się tym za bardzo.

  • 13. iceneon
    • 2021-11-20 09:01:39
    • Blokada
    • *.cgn-gate.xinon.at

    @11. Jacko
    Kruk i Xandras już dawno stracili kontakt z rzeczywistością. Najlepiej omijać szerokim łukiem ich posty.

  • 14. Krukkk
    • 2021-11-20 11:13:26
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @13. Tak jest! To jest moja wina, ze kiedy ktorykolwiek kibic napisze normalny komentarz wyrazajc wlasne zdanie, to z miejsca zlatuje sie stado trolli i pieprza glupoty.

  • 15. Glorafindel
    • 2021-11-20 12:05:26
    • *.icpnet.pl

    6. wro40i4
    Ale kto Ci powiedział że Hamilton był drugi w zakręcie? Kto Ci powiedział że Hamilton był drugi na do hamowaniu?

    Hamilton zrobił WSZYSTKO prawidłowo w tym zakręcie. Zrobił nawet więcej, unikał kolizji.

    Od kiedy można UMYŚLNIE przestrzelać hamowanie i wyjeżdżać sobie poza tor? Po to są limity aby nie wyjeżdżać poza tor i ścigać się NA TORZE. Dlaczego normalnym jest, że Verstappen UMYŚLNIE nie mieści się w zakręcie i opuszcza tor? Dlaczego w ogóle rozmawiamy co Hamilton powinien w tym zakręcie zrobić lub nie? To niedorzeczne. To nie Hamilton był tym który popełnił w tym zakręcie błąd i złamał przepisy odnośnie ścigania się. Dlaczego więc mówimy o jego postawie, a nie o tym co powinien zrobić i jak powinien się zachować Verstappen?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2022 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo