wro40i4
Ostatnia aktywność
avatar
wro40i4

26.07.2024 07:15

0

Ale też nie powinno być takiego mieszania strategią między kierowcami tego samego zespołu. Nie wiem czy nie powinno się wprowadzić zasady "koniecznej wymiany na innego kierowcę", dla kierowcy z P2 w zespole po np. 2 przegranych z rzędu sezonach z partnerem. Wtedy byłaby walka :)

avatar
wro40i4

26.07.2024 07:13

0

@3 Już za samo blokowanie w taki sposób (coś jak w Austrii Verstappena) powinien oberwać po uszach od zespołu. Wystartował gorzej, a wpychanie w bandy czy poza tor na prostej startu powinno skutkować drivetrough. To naprawdę może doprowadzić do katastrofy i rozbicia się połowy stawki na starcie. Co do przepuszczania - jasno miał wyjaśnione że znalazł się na P1 dzięki "strategii", żeby zapewnić mu większy komfort względem Hamiltona. A ten jełop nie potrafił zachować się honorowo. I zgadzam się, powinien przepuścić od razu jak było takie polecenie (w momencie kiedy strategia na to wskazuje) a potem ewentualnie próbować wyprzedzić Piastriego, który nie wiemy czy nie jechał wolniej z powodu posłuchania zespołu (zużycie opon i obawa o dowiezienie 1-2). Inna sprawa - żadnych poleceń zespołowych nie powinno być. :(

avatar
wro40i4

26.07.2024 07:07

0

@46 ok, może zarówno z mojej strony jak i Twojej w temacie "szklarni" w pierwszych słowach przekazaliśmy to zbyt kontrastowo. Swoją drogą dużo zdrówka dla Was oboje. Ale co do "Maxa" czy innych kierowców - nadal będę twierdził że powinno się pozwolić im być sobą. Bez emocji i ukazywania tego jaki jest robimy z tego sportu i świata sztuczną bańkę. Jak wspomniałem - nie jestem jego fanem, między innymi z powodu jak mi się wydaje zarozumiałego i zuchwałego charakteru, wręcz gburowatości. Ale taki jest, taki powinien być i tu zdania nie zmienię. Dzięki temu mielibyśmy coś więcej w wywiadach i transmisji niż głaskanie się po głowach i opowiadanie jaki to każdy tor jest ulubiony. Kiedyś tak nie było..

avatar
wro40i4

23.07.2024 22:57

0

@36 PS. obejrzyj z synem The Boys na Amazonie :D :P tam jest dopiero pikanie. Seks i przekleństwa, przemoc, dobro i zło to część tego świata. Udawanie że nie istnieją zamiast edukacji co jest czym, może tylko przynieść więcej złego niż dobrego.

avatar
wro40i4

23.07.2024 22:52

0

@34, @36 acha - żeby nie było, szanuję Wasze poglądy i zdanie. Mogę się z nimi nie zgadzać, co nie zmienia faktu że moje zdanie wyrażało niezadowolenie z powszechnie postępującego .. no i jak to nazwać? Zlalusiowienia? :) Pozdrowienia i pamiętajcie że od wygranej czasami ważniejsze jest zachowanie twarzy. Ta jest jedna.

avatar
wro40i4

23.07.2024 22:50

0

@34 Kibicując komuś zawsze będziesz stronniczy (to nie do Ciebie, tylko ogólne stwierdzenie). Co do manewru Hamilton ewidentnie skręcił widząc Verstappena, a za podobny manewr w 1997 Schumacher wyleciał z mś. I podkreślam nie jestem fanem żadnego z nich. Natomiast komentarze zawsze nacechowane są emocjami. @36 Ja dla odmiany z niemal 10-latkiem. Uczę go kultury, dobrego wychowania, szanowania kobiet, uczy się dobrze, wie których słów nie używać. Ale mówimy o sporcie w którym jeszcze 15 lat temu pingirls umilały czas przed wyścigiem, kierowcy byli wysportowanymi mężczyznami, a kobiety nie znające się na tym sporcie do nich wzdychały. Za dużo pigułek ludzie łykają i potem nie potrafią wyjąć kija z d.. I tak, powinieneś powiedzieć synowi że przeklinają jak ponoszą ich emocje, że nie powinien używać brzydkich wyrazów, a jeśli kiedyś to zrobi powinien przeprosić. Wychowywanie w szklarni nie sprawi że będzie odgrodzony od prawdziwego świata - a taką szklarnią i sztucznym światem zaczęła być F1, piłka nożna, "pozbawiony mowy nienawiści" świat. O tym był mój komentarz. Pooglądaj sobie MotoGP - jak powinna wyglądać walka na torze.

avatar
wro40i4

22.07.2024 20:42

0

Wiecie co dzieci? A ja go zacytuję - "możecie się odpie**olić". Mam dość tego wsadzania mydła gdzie popadnie, poprawności politycznej i bycia c****i zamiast męskiego dania sobie po twarzy. Nie jestem fanem Verstappena, ale to co odwalają brytole w F1 to przechodzi ludzkie pojęcie. Zaczynam mieć w d... sport który oglądam od początku lat 90. Tak, jestem podstarzałym bucem, który lubi jak rozwiązuje się sprawy po męsku. Co do akcji z Hamiltonem - obejrzyjcie próbę wyprzedzania tej C***y norrisa jak chciał wejść pod łokieć Verstappenowi - zblokował koła, wyjechał poza tor, nie chciał oddać pozycji, a Verstappen uniknął wjechania w niego, mimo że dynamika akcji była jakieś 3x większa niż tutaj. C**j w d**ę Brytolom. tyle. Ten sport zszedł na psy przez takie idiotyzmy. Powiedzieć już nic nie można, wyprzedzać nie można, hamować jak Alonso nie można. Chcecie być pi**ami a nie mężczyznami - to bądźcie fanami Landosrando.. bez odbioru.

avatar
wro40i4

17.05.2024 22:21

0

Ayrton Senna .. wielka strata. Dla mnie najlepszy kierowca po dziś dzień i człowiek o wielkim sercu. Niewiele jest dziś osób które tak wiele robią dla innych, nie licząc na poklask. Szacunek dla Vettela - niby nigdy mu nie kibicowałem (zraził mnie zagrywkami w RBR) ale za te słowa i zresztą za wiele czynów od jakiegoś czasu, systematycznie zyskuje w moich oczach.

avatar
wro40i4

09.05.2024 15:44

0

Jak to co? Nie rozumiesz? Była okazja zrobić wała i "sensacyjnego zwycięzcę" to zrobili. Nie mogą? :) Norris pojechał dobrze, ale jakby nie ten pitstop, to kto wie czy by go ktoś nie złapał, nie musiałby się z kimś "uporać", a w efekcie może ktoś inny by odjechał z przodu, itd. Fajnie jakby w końcu odbył się jakiś wyścig bez zgrzytów z sędziowaniem.

avatar
wro40i4

10.03.2024 00:29

0

A Falstart?? Naprawdę nikt tego nie widział? Ślepy zauważyłby to co zrobił Norris na starcie. Komentatorzy na F1.com połowę wyścigu zastanawiali się co jest że nie zajmują się tym sędziowie, a po karze dla Magnussena DC prawie się obśmiał..

avatar
wro40i4

10.03.2024 00:27

0

To tylko pokazuje jak łatwa (w świecie wyścigowym) jest obecna F1. W latach 90-2009 dawno skończyłby wyścig jak Stroll.

avatar
wro40i4

03.08.2023 02:51

0

Może w końcu kilka par oczu się otworzy po przeczytaniu tego kawałka ze starymi oponami na kwalifikacje. I to chyba wyjaśnia "formę" Lewisa w tamtym sezonie.

avatar
wro40i4

22.07.2023 23:12

0

@4 Bo Hulkenberg, mimo że nie jestem jego fanem, to jeden z prawdziwych kierowców sprzed ery "marketingu ponad umiejętności". To oczywiście tylko moja własna teoria, ale od kilku sezonów do F1 dostają się ludzie głównie z uwagi na parcie medialne - NIE wszyscy, ale sporo więcej niż kiedyś. Jak dla mnie większość stawki "młodych super talentów" powinna się jeszcze doszkolić w niższych kategoriach. Będę pewnie skrytykowany, ale 20 lat temu Norris, Russel, Piastri jeszcze długo by czekali na swoją kolej, a taki Magnussen, Stroll, Bottas raczej szukaliby już miejsca w innych seriach. Sargeanta i kilku innych nie wymieniam bo uważam że np. Williams może znowu mieć 1 bolid z F2 a drugi pod punkty. I podobnie podejrzewam że jest z traktowaniem np. Sainza czy Pereza.

avatar
wro40i4

12.06.2022 12:20

0

Czy ktoś jeszcze zaobserwował sporą różnicę w zachowaniu bolidów Ferrari na prostych? Sainz miał zdecydowanie bardziej widoczne podbijanie. Żeby nie było - nie staram się wzbudzić sprzeczki tylko serio pytam czy tylko mi się tak wydawało..?

avatar
wro40i4

08.05.2022 18:12

0

@5 A trzeba od razu tak obrażać? Wyraził swoje zdanie i sympatie i tyle. Każdy może kibicować komuś. Dla niego będą to takie rozstrzygnięcia, dla kogoś innego może odmienne. Dopóki nikogo nie obraził - wyraź swoje zdanie a jego uszanuj. Musimy od razu skakać sobie do gardeł??

avatar
wro40i4

12.04.2022 14:11

0

Szczerze to nie byłem nigdy i wciąż nie jestem fanem ani Hamiltona ani Verstappena. Nieczęsto się udzielam ale możecie to sprawdzić po historycznych postach. W ostatnim wyścigu ub. sezonu to była seria błędów, a nie jeden błąd. 1. Hamilton powinien był otrzymać karęz za sytuację gdzie przyblokował jednego z kierowców i to już zapewne by rozwiązało sprawę. 2. Ścięcie zakrętów i nie oddanie pozycji przez Hamiltona na początku wyścigu - sorry ale ewidentne zyskanie na tym manewrze. 3. Sytuacja o której wszyscy mówią. Ale jak dla mnie to przede wszystkim za brak wcześniejszej decyzji o oddublowaniu. Już nie raz w historii pozwalano na oddublowanie pomiędzy poszczególnymi sekcjami zakrętów. Wystarczyło zrobić to samo 1-2 kółka wcześniej.

avatar
wro40i4

19.11.2021 18:26

0

A nie było od zawsze zasadą że zakręt kontroluje kierowca będący z przodu?? Przecież nikt nie kazał Hamiltonowi być gorszym na dohamowaniu - wystarczyło pozostać po wyjściu na prowadzenie (na końcu prostej) z przodu, wejść w zakręt z większą prędkością i nawet gdyby oboje opuścili tor i wyprzedziłby Verstappena nie byłoby problemu. Dlaczego nikt nie podejmuje wyjaśnień od strony tej chyba najstarszej zasady?? Alternatywnie jak wypluwa konkurenta opóźniającego hamowanie na pobocze wystarczy się utrzymać bezpośrednio za nim a nie obok i pojechać w granicach toru, wtedy nawet jeśli kierowca ?z przodu? utrzyma pozycję musi ją oddać.

avatar
wro40i4

04.08.2021 18:18

0

@1 Nie do końca. Już pisałem o tej sytuacji. Russel powinien za tego typu przewinienie dostać drive-trough, bo tak podobno przewiduje regulamin (jeden z zagranicznych , bodajże francuskich portali szerzej opisywał tą sprawę). Nie dostał bo ? i tu nikt tego nie jest w stanie wyjaśnić. Ok, oddał pozycję, ale to jest błąd z gatunku złego ustawienia na starcie, albo przekroczenia linii zjazdowej do pitlane. Po prostu za to jest kara. To tak samo jak karanie kierowcy za błędy mechaników albo zespołu - bez sensu. Ale tak jest. Problem tylko że tradycyjnie w F1 jedni są karani, a inni nie zawsze?

avatar
wro40i4

01.08.2021 21:50

0

@4 Ale gdzieś w wypowiedzi widzisz cokolwiek niezgodnego z rzeczywistością? Nie lubię charakteru RBR - tej całej otoczki, jak postępują z kierowcami itd. Ale jak chłop mówi jak było to czemu tu się dziwić?

avatar
wro40i4

01.08.2021 21:48

0

@3 te zaburzenia to miał już chyba na Silverstone.

avatar
wro40i4

01.08.2021 21:47

0

@3 Bo nabroił podczas wznowienia przy ruszaniu z alei serwisowej. Zamiast ustawić się za białą linią na nitce rozbiegowej stanął obok Ocona i ruszył przed wszystkimi. Zamiast DSQ dostał od dyrekcji wyścigu polecenie powrotu na pozycję sprzed restartu.

avatar
wro40i4

01.08.2021 18:59

0

Ech. To ja może uzupełnię kilka informacji posiłkując się materiałami z F1tv. 1. Ocon, Vettel - dużo szczęścia na starcie potem bezbłędnie, wykorzystali okazję. Nic do dodania. 2. Ham - wybuczany już nie tylko przez fanów Ver. Błąd i decyzja z ruszaniem na Interach był jego - zespół nie może doradzać kierowcy na okrążeniu formującym. Walka z Alonso i skargi przez radio że ?przy tych prędkościach to niebezpieczne? - po pierwsze ani przez moment (do udanego manewru) nie był przed Alonso żeby dyktować linię, a po drugie trąci hipokryzją. Chyba nieco większe prędkości były na Silverstone.. Kontakt z Alonso w podobny sposób jak z Ver, jeśli zakręt byłby w 2 stronę, stałoby się to samo co w poprzednim wyścigu, a to tylko pokazuje kto ma problem z właściwą oceną sytuacji. Gdyby nie przewaga jaką ma jego bolid nad całą resztą stawki i poprawa warunków na torze, to GP byłoby do zapomnienia. Nie mógł wyprzedzić Alonso mając jak potem się okazało bolid szybszy o 2-3 sekundy na kółku, jadąc na średnich oponach. 4. Sainz - solidnie, bez specjalnych wydarzeń. 5. Alonso - do momentu walki z Ham Ocon był liderem DOTD z wynikiem 19%. Alonso miał 17. Po walce 30% kibiców zagłosowało na niego. Bardzo słaby (jak na niego) start, utrata 2 pozycji na prostej, ale też rozsądne zachowanie w 1 zakręcie. Potem jazda z klasą i utrzymywanie za sobą Ham. 6.Gasly, Tsunoda - poprawnie. 7. Latifi - poprawnie 8. Russel - oddanie pozycji na żądanie dyrekcji wyścigu. Przy restarcie ustawił się obok Ocona, wyjechał przed niego przecinając ciągłą linię w pitstopie. Nie jestem pewien jakie za to są kary, ale była dyskusja na ten temat, natomiast dyrekcja nakazała powrót na pozycję sprzed restartu, ale już po pitstopie Ham. 9. Raikkonen - poprawnie. Kara 10 sek z winy zespołu. 10. Bottas, Stroll - taka sama kara to lekkie przegięcie. Stroll próbował za wszelką cenę się ratować, do tego sporo na jego linię wpłynęła sytuacja jaka miała miejsce przed nim (wielu ścinało do wewnętrznej) a Bottas srogo przesadził. Jak dla mnie kopia Grosjeana.

avatar
wro40i4

29.07.2021 06:55

0

@14 A przeczytałeś artykuł czy tylko tytuł? Przecież wyraźnie chłop się wypowiedział że te 20 tytułów to jego ambicja (marzenie). A potem dodał to co zacytowałem poniżej. Z kontekstu wypowiedzi wyglada zresztą jakby to 20 było rzucone tak na oko. Jak idę do pracy to też mam pomysły które są trudne albo niemożliwe do zrealizowania. Jak rozmawiasz z kolegami i pytają z którą aktorką byś poszedł na późny lunch ;) to mówisz że to niemożliwe czy walisz 2 nazwiskami na raz, pomimo tego że to raczej nierealne? ;) Cyt.: Natomiast to nierealne. Potrzebujesz szczęścia i bardzo dominującego samochodu, a przecież nie zawsze jest tak, że jeden team będzie dominował przez dłuższy czas. Jak na razie staram się dawać z siebie wszystko..

avatar
wro40i4

28.07.2021 08:08

0

Polacy to jednak wyjątkowy naród. Facet który jest jednym z topowych kierowców wypowiada się jakie są jego marzenia, a tu zaraz pojawia się kilku zgorzkniałych, plujących jadem maluchów bez ambicji. Nie jestem fanem Verstappena, nie podoba mi się jego zachowanie w wielu sytuacjach, ale tylko w naszym kraju można zaobserwować taką większość ?kibiców?. I tak jak @4 napisał - jednak większość przychodzi do pracy żeby posiedzieć, być tłem, nie mając żadnego celu, poza krzyczenie o więcej pieniędzy. Najlepiej za siedzenie na 4 literach w bezruchu z telefonem w ręku. Nie jestem przedsiębiorcą, nie mam pod sobą ludzi w pracy, zwyczajnie jak coś robię, to chcę to zrobić dobrze, albo wręcz najlepiej jak potrafię, tak żebym był sam z siebie zadowolony. Więc nie widzę żeby VER w tej wypowiedzi kogokolwiek uraził - on chce być naj. Coś w tym dziwnego?

avatar
wro40i4

23.07.2021 15:42

0

Tyle mam do powiedzenia w temacie: \ TT \ \ \ham\ TT \ | \_____\ |ver| | | |____| | / /

avatar
wro40i4

23.07.2021 15:12

0

@3 Rozmowy przez radio były z Masim a nie z sędziami.

avatar
wro40i4

22.07.2021 18:12

0

@7 ?.. nie jest ich winą ..? No nie do końca. Przypuszczalnie posmarowali za klepnięcie konstrukcji silników które rozwijali od kilku lat przed ich wprowadzeniem do F1. Od dawna wiadomo że gdyby nie przewaga na tym polu (napędu) to aero RBR czy własności jezdne McL ich przerastają, chociaż McL w tym kontekście w ostatnich latach nieco się zatrzymał. Nawet Williams potrafił wygrywać z ich silnikiem, a jak pozostali producenci się podciągnęli i już tak bardzo nie odstają to zaczynają się protesty o giętkie skrzydła itd. Jakoś ich przednim waflem jeszcze się nie zajęto.. :) Nie wiem za co tu lubić Wolfa - conajmniej tak samo zakłamany jak szefostwo RBR. Pod tym względem chyba tylko Zak Brown w ostatnich latach wydaje się być normalny. A Hamilton już nie raz dawał popisy płaczu przez radio. Przegrywał wyścigi z Buttonem, Rosbergiem, Alonso, a nawet Bottasem którego cała ekipa ma w duszy..

avatar
wro40i4

22.07.2021 01:21

0

Wszyscy którzy bronią Hamiltona i tego że miał w karierze mało incydentów zapominają że przez ponad połowę czasu ma bolid numer 1, który startuje z 1 pola i prowadzi od startu do mety. A gdy tylko jest na innej pozycji niż 1 powoduje wypadki i wyklucza innych. Lista kilku z wielu których w swojej ?karierze? wyrzucał za tor: Rosberg, Albon, Verstappen, Alonso (Renault), Raikkonen, Heidfeld, Massa, Webber, Kobayashi, Hulkenberg, Button, Grosjean (obwiniony w 100% za start w Spa gdzie Hamilton zrobił niemal to samo co w Silverstone - wjechał mu w tył), Vettel, Bottas. A to nie wszystko. Więc jakiekolwiek usprawiedliwianie go agresją Verstappena (którego nie bronię) jest co najmniej tyle warte co BLM. Polecam obejrzeć ile ten mistrz wykręcił bąków. Znajdźcie to samo w wykonaniu np. Alonso. youtube com/watch?v=KR48Q5U0AGA

avatar
wro40i4

20.07.2021 16:15

0

@2 To nie gównoburza tylko fakt. Przez lata kibicowałem Alonso (do dzisiaj trzymam kciuki), dlatego obiektywnie patrząc na to co w ostatnich latach wyczynia szefostwo F1 można mieć delikatne wątpliwości. DAS został oprotestowany jeszcze przed sezonem a zakazany po jego zakończeniu. Tylne skrzydło RBR (i innych ekip) - od razu wprowadzono nowe procedury testowe. Mercedes i jego przednie skrzydło - pewnie na 2 rundy przed końcem dowiemy się że wymaga poprawek. Żeby nie było - jeśli ktoś umiejętnie omija obowiązujące testy i je przechodzi to jak dla mnie można wprowadzić zmiany po sezonie. Ale tu problem leży gdzie indziej - oni nawet nie zaczęli jeszcze zajmować się skrzydłami mercedesa. No coś tu ewidentnie jest nie tak..

avatar
wro40i4

18.07.2021 15:40

0

Dzięki za wsparcie Panowie. @Pawelko mam 40 lat, oglądam i śledzę F1 od ponad 20 lat, a F1tv mam bo zdecydowałem że nic poza F1 w Eleven aż tak bardzo mnie nie interesuje, a kosztuje to takie same pieniądze. Nie wiem czym się tu przechwalać, także moja wypowiedz na pewno tego nie dotyczyła. Fakt trochę gorzko wspomniałem lewe streamy bo strasznie wkurza mnie nasza Polskość w tym względzie - przecież to całe 20zł. Jak się czymś pasjonujesz to to nie są aż tak duże pieniądze, a wielu z nas więcej w miesiącu wydaje na Colę i inne pierdoły. Odnośnie Ver czy Ham - każdy ma prawo do swojego zdania. I tak jak nie powinieneś krytykować za to innych, tak inni też powinni tolerować twoje zdanie, które zawsze dla każdego będzie subiektywne. Ale jeśli swoimi wypowiedziami nie supportujesz czy chwalisz swojego ulubieńca a krytykujesz czyjegoś to musisz spodziewać się riposty.

avatar
wro40i4

17.07.2021 20:39

0

Odnośnie Pereza - uwielbiam czytać niektóre komentarze. Najlepiej znający się na F1 widzowie na świecie. Tuż przez Maggots około zakrętu Copse inżynier wyścigowy Pereza kazał mu zmienić ustawienia dyferencjału i coś jeszcze. Tuż po tym Perez ląduje na poboczu. Nie wiem na ile to miało wpływ na jego błąd ale zanim się wypowiecie to chociaż obejrzyjcie onboard. ..a zapomniałem. Na powtórkach z głównej transmisji, eleven i lewych streamach nie dają onboardów z komunikatami zespołowymi. No tak.

avatar
wro40i4

03.07.2021 16:45

0

Vettel bez winy ale kara będzie. Zespół go nie informował o Alonso a dodatkowo z przodu go przyblokowali. Russela całe kwalifikacje woziły mercedesy - każdy wyjazd w ich strudze.

avatar
wro40i4

03.07.2021 16:43

0

@4 (i innych :) ) Vettel nie dostał info o Alonso. Nawet miał o to pretensje do swojego inż. Jechał wolno bo przed nim inni go przyblokowali (bodajże jeden z RedBulli). Nawet tuż przed zakrętem 10 marudził do swojego inż że nie zdążą rozpocząć kółka. Nie jestem jego fanem, ale w tym wypadku tak się poukładało że nie miał jak jechać szybciej, a dodatkowo nie wiedział o zbliżającym się Alonso. Kara to powinna być dla zespołu albo Masiego za to że zajmuje się pierdołami a nie rozwiąże kwestii okrążeń wyjazdowych. Przecież od kilku lat kierowcy dublowani dostają pisk w słuchawki jak zbliża się szybszy kierowca. Dlaczego tego nie da się stosować w kwalifikacjach?

avatar
wro40i4

03.05.2021 09:25

0

Panowie też mieliście problemy z transmisją f1tv Pro w ten weekend? U mnie na dwóch różnych łączach co chwilę zacinało i musiałem odświeżać stronę. Nie wiem czy to kwestia kompa czy coś u nich.

avatar
wro40i4

08.02.2021 10:06

0

Ta. Poprawił regularność. Szczególnie po odejściu Rosberga i zatrudnieniu Wiecznie Drugiego Bo Tak Ma W Kontrakcie. :) Weźcie już skończcie z tym BLM. Świat dzisiaj stanął na głowie - gdzieś czytałem że ktoś rozważał czy mu Nobla za BLM nie dać :):):):) Mandela za kołkiem się znalazł.

avatar
wro40i4

08.02.2021 10:01

0

Kilka lat temu identyczna dyskusja toczyła się na temat Vettela. Chłopak jak prowadził od startu do mety (wielokrotnie, żeby nie pisać zawsze, z pomocą zespołu i TO dla Webbera) to wygrywał jak leci. Jak tylko musiał walczyć o pozycję i nie tyle przebijać się przez stawkę i 2x wolniejsze bolidy, co walczyć z np. Ferrari, McL, Renault/Lotus itp. to pojawiały się błędy i podważanie jego umiejętności. Jak dziś jest każdy widzi - to świetny kierowca bo w F1 raczej nie ma innych, ale bez auta szybszego od innych nie wygrywa. Przypomnę tylko ile Hamilton zaliczał wpadek za czasów jazdy w McL, albo jak musiał walczyć z Nico. Button czy Rosberg przy nim okazali się oazą opanowania i spokoju. Zresztą dziś jest tak samo - jak tylko musi walczyć (nie omijać Haasa itp), to pojawiają się komentarze z inżynierem, nie wie co wcisnąć na kierownicy itd. Jego fuks że Niemcy chcieli go do zespołu 8 lat temu. Narzekałem na F1 w czasach dominacji RBR ale to co jest teraz to przekroczyło wszelkie granice - jak dla mnie jeśli jakaś firma kilka lat opracowuje rozwiązania które potem stają się obligatoryjne dla innych, to zwyczajnie śmierdzi na kilometr łapówkami.

avatar
wro40i4

13.12.2020 22:22

0

@16 Ło matkobosko.. zabrakło mi słów.

avatar
wro40i4

13.12.2020 16:07

0

Bandy w Baku można byłoby nazwać ?where Ericsson almost hit Grosjean? :) A na Silverstone to bardziej powinni pomyśleć nad nazwaniem pewnego fragmentu ?Pirelli Blow Job? ;)

avatar
wro40i4

13.12.2020 09:54

0

Piękne. To była F1. A dzisiaj taczki potrzebują DRS i 20 zmian ustawień na kółku. Ktoś ma wyniki z 2 przejazdu (dzisiejszego) Alonso?

avatar
wro40i4

13.12.2020 09:48

0

Nooo i to podsumowuje dzisiejszą F1. Powinno się tam jeszcze dopisać DRS :)

avatar
wro40i4

12.12.2020 15:31

0

@6 dorośnij. Bez wydawania się w szczegóły - docenianie umiejętności Russella a przecenianie ich to jest główny problem twoich wypowiedzi. "George nadszarpnął wizerunek tytułów Hamiltona pokazując, że w JEGO samochodzie to i on wcześniej bez punktu w f1 wygra. @4 bez względu na to co tam sobie nazmyślasz to i tak widać było, że Russell robił z Bottasem co chciał. Ograł go na starcie, wyprzedził w wyścigu. Do czasu zanim Mercedes namieszał Russell pewnie prowadził i kontrolował przewagę." Przecież właśnie tego dotyczyła moja wypowiedź. Poczytaj ze zrozumieniem, przemyśl i dopiero wtedy odpowiadaj. Podkreślasz przewagę samochodu a potem porownujesz to z jak by nie było innym. A co do kontrolowania przewagi - trzeba być głupim albo ślepym żeby za takie uważać stratę 0,3-0,5s na okrążeniu.

avatar
wro40i4

12.12.2020 09:08

0

@2 o czym ty piszesz? Oglądałeś wyścig czy małpujesz komentarze innych? Po pitstopie Bottas bardzo szybko doganiał Russella, dlatego ten tak bardzo chciał się wcisnąć po opony i zepsuł wyścig Mercedesowi. Dodatkowo różnica prędkości bolidów na prostej była ewidentna. Wyprzedzanie kogoś kto ma twarde opony to żadna sztuka, a do tego twarde po 50 okrążeniach to już śmieszne żeby o tym mówić. Pitstop 27 sekund? Chyba samego postoju.. Chciałbym zobaczyć ten sam wyścig ale jak zamieniają się bolidami..

avatar
wro40i4

09.12.2020 20:00

0

Heniek007 Dokładnie. Przy czym tylko bym dodał że Bottas jest cienki .. ale jak na standardy F1 bo każdemu z nas zlał by tyłek jadąc Cinquecento vs Golf3 ;) :) Ale na jego usprawiedliwienie - jak faktycznie ma polecenie jechać ?byle do przodu maksymalnie na 2 miejsce? od dłuższego czasu to mu się wcale nie dziwię, każdy by stracił motywację.

avatar
wro40i4

09.12.2020 19:55

0

@36 miałem odpisać coś więcej ale się zalogowałem i widzę że już jesteś u mnie zablokowany także ten tego.. Prawda jest taka i o wchodzeniu w zakręty i prędkości na prostych że nie dowiemy się tego i możemy teoretyzować bez końca. Albo dopóki ktoś nie wsadzi ich wszystkich w jednakowe bolidy, tudzież nie przemiesza między zespołami raz na 2 lata. Mapy silników powinny być obowiązkowo takie same a żeby było ciekawiej jednakowe na cały sezon :)

avatar
wro40i4

07.12.2020 13:25

0

@32 Nareszcie ktoś to napisał bo już myślałem że tylko ja mam zwidy. To nie pierwszy wyścig w którym Bottas na prostych odstaje od 2 bolidu Mercedesa. Już chyba wszyscy zapomnieli jakie teksty rzucał Kubica prosząc o szybsze mapy a musiał się wec tak żeby Russel mógł go wyprzedzić? Nie bronię Kubicy ale w dzisiejszych bolidach albo słuchasz zespołu i jakotako jedziesz albo możesz zaparkować i wysiąść bo połowa ustawień ma instrukcję grubości książki telefonicznej.

avatar
wro40i4

06.12.2020 23:03

0

To już k.. skandal. Albo są przepisy albo nie. Nosz... Ja rozumiem jakby młody zasłużenie wygrał (mimo ewidentnej gry zespołu pod niego) ale albo coś jest karane dsq albo nie. Wychodzi na to że każdy przepis ma swoją cenę..

avatar
wro40i4

06.12.2020 23:00

0

Za bardzo chcieli puknąć pupila na 1 miejsce to mają. Mało kto przypomina że Bottas doganiał Russella w tempie prawie 0,5s na okrążeniu po 1 pitstopie. Dlatego brytolowi tak się spieszyło po opony. No i ta różnica na prostej - sorry ale widziałem to już nie raz w tym sezonie. Nikt mi nie wmówi że różnica prędkości maksymalnej to kwestia umiejętności.. Widać czym dysponuje Bottas a czym Hamilton.

avatar
wro40i4

06.12.2020 14:09

0

To na końcu to miała być emotka płaczu ze śmiechu :)

avatar
wro40i4

06.12.2020 14:08

0

Może niech Alonso wystąpi z nim w tych testach i podziękuje za kilka ładnych urwanych punktów ????

avatar
wro40i4

05.12.2020 19:17

0

A czy ktokolwiek zwrócił uwagę jak ich w Q3 wypuszczał Merc? Przecież to było podciąganie Russela na (na Maxa ;) ) kosztem Bottasa :) Poważnie, widać było że Wolff bardzo chciał innej kolejności.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu