komentarze
  • 1. GTR
    • 2021-03-16 19:25:51
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jakie to jest idiotyczne. Królowa motorsportu i ograniczanie docisku, beznadziejne limity dotyczące spalania, kaganiec na wagę samochodu i narzucony design. Tamowanie kreatywności, by spełniać wytyczne stajni, które zainwestowały w odpowiednią technologię i posmarowały kasę na przepchanie designu na siłę. Ot - nie sport a biznes. Niczym nie różni się to od grania na giełdzie. Ten który ma odpowiednią informację - wygrywa. Ten bez cynku - L na czole.

  • 2. Skoczek130
    • 2021-03-16 23:07:28
    • Blokada
    • *.129.253.30

    @GTR - ano niestety. Światem rządzi pieniądz i Ci, co je mają. Jeżeli nie należysz do tego grona, nie masz szans. ;)

  • 3. ekwador15
    • 2021-03-16 23:12:58
    • *.184.178.38.ipv4.supernova.orange.pl

    no ale nawet jak stracili tylko 5 procent, to o to chodziło. gdyby nic nie zrobiono, auta byłyby szybsze od tych z 2020 a tak są tylko takie same jesli mowa o predkosci. do tego dochodza wytrzymalsze opony, czyli to co chcialo pirelli. zapobiec przyrostowi predkosci bo opony nie dalby rady.

  • 4. GTR
    • 2021-03-17 06:22:31
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jakby opony nie dały rady to gdzie jest Pirelli technologicznie albo po jaką cholerę uczepili się zadanej szerokości felg skoro ma to wpływ na wytrzymałość?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo