komentarze
  • 1. Krys007
    • 2020-10-15 16:10:09
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    "Przepisy zmieniają się jednak dość mocno na przyszły sezon i pod tym względem, podobnie jak w latach ubiegłych, postanowiliśmy przerzuć zasoby na przyszłoroczne auto." - przecież auta pozostają praktycznie te same...o czym on gada?

  • 2. grzesiek1870
    • 2020-10-15 16:34:08
    • *.

    @1
    Ja też nie rozumiem. Pamiętam że kiedyś dziwił się Ferrari, gdy stwierdzili że skupiają się nad przyszłorocznym autem, bo jak sam twierdził że bolidy nie będą się wiele różnić od tegorocznych.

  • 3. Skoczek130
    • 2020-10-15 16:45:47
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Jak co roku, kiedy wyrobią sobie przewagę punktową, pod koniec "dają" się zbliżyć lub nawet wygrywać rywalom. Na początku sezonu oczywiście mówią o dużej przewadze rywali i ich problemach. Cały PR Merca. :)

  • 4. Skoczek130
    • 2020-10-15 16:47:01
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @Krys007 - Toto tak "tonie" w swoich kłamstwach, że zapomniał, iż w przyszłym roku będą korzystać z tego samego pakietu. xD

  • 5. Del_Piero
    • 2020-10-15 17:11:53
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Szkoda, że przełożono zmiany na 2022. To tylko przedłuża dominację Mercedesa.

  • 6. Werter
    • 2020-10-15 18:20:21
    • *.204.19.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Mam nadzieję że Mercedes będzie dominował nieprzerwanie co najmniej do 2030 roku i pobije rekord liczby tytułów konstruktorów należący do frajeri.

  • 7. grz3sztof
    • 2020-10-15 18:45:12
    • *.dynamic.chello.pl

    Dla nich akurat auto sie bardzo mocno zmienia i tu ma rację. Pamiętacie o systemie DAS?

  • 8. galileo900
    • 2020-10-15 19:06:27
    • *.204.17.26.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Już dawno wprowadzono duże zmiany w przepisach mające zmniejszyć w 2021 siłę docisku, między innymi wycięto spory płat podłogi. To wymaga dużych zmian w całym projekcie ...

  • 9. Jabba1979
    • 2020-10-15 20:47:25
    • *.162.242.188

    Ciekawe czy Stroll na przyszły rok tez zrobi dobre zdjęcia

  • 10. ekwador15
    • 2020-10-15 21:38:09
    • *.legionowodom.pl

    9 bezsensownych komentarzy, ktore nic nie wnoszą i pokazują, że nie macie pojecia o czym mówicie. zmienia sie m.in. projekt podłogi, będzie węższa przy tylnych kołach i nie będzie tych nacięc na krawędziach podłogi, co separuje brudne powietrze by nie dostawało się pod podłogę. teraz idealny układ pod podłogą zostanie zakłocony brudnym powietrzem, przez zmiany w tylnej czesci bolidu. musza mocno popracować nad tym, aby odzyskac utracony docisk. 10% mniej docisku bedzie przez tą zmianę podłogi. pewnie trzeba bedzie pobawic sie tez z dyfuzorem, jedna zmiana a do przeprojektowania cala podloga i dyfuzor, ktore odpowiadają za 50% docisku auta :)

  • 11. Jacko
    • 2020-10-15 22:14:46
    • *.

    A pomijając nawet to, że pewne zmiany jednak będą, to o ile "rewolucję" przełożono o rok, to nowe limity budżetowe mają obowiązywać już od przyszłego sezonu. Przerzucając siły na bolid 2022 mogą zintensyfikować pracę wykorzystując to, że jeszcze tych limitów nie ma.

  • 12. hubos21
    • 2020-10-16 09:28:08
    • *.8.182.156

    W zeszłym roku to samo śpiewał a na Japonię zmienili pół bolidu

  • 13. Skoczek130
    • 2020-10-16 09:50:27
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @ekwador15 - podaj źródło informacji panie mądry...

  • 14. devious
    • 2020-10-16 10:33:30
    • *.centertel.pl

    @Skoczek130
    Żeby nie było, że wklejam coś po ang to wklejam z polskiej edycji motorsport com:

    "F1 zachowa te same podstawowe komponenty samochodów na 2021 rok. Jednak rozwój aerodynamiki jest swobodny. Do tego wprowadzono znaczące zmiany w przepisach dotyczące konstrukcji tylnej części podłogi. Nowe zasady zmniejszą siłę docisku generowaną przez bolidy.

    Oprócz korzyści płynących z wcześniejszego rozpoczęcia tych prac, pojawi się efekt domina względem 2022 roku, kiedy w Formule 1 nastąpi rewolucja techniczna. W sezonie 2021 zespoły, szykując się do kolejnych mistrzostw, będą działały już przy ograniczonym budżecie i surowszych wytycznych w kwestii rozwoju aerodynamiki.

    Pracując obecnie bardziej pod kątem sezonu 2021, w przyszłym roku będą mieli więcej czasu i zasobów na przygotowania do nowej ery w F1. Do tego przepisy pozwalają na rozpoczęcie przygotowań do sezonu 2022 dopiero od przyszłego roku."


    Merc jak zwykle jest 2 długości przed rywalami - mają 2 tytuły w kieszeni w tym roku (tylko jakiś kataklizm zabrałby im tytuł wśród kierowców typu Lewis choruje/ma wypadek a Bottas cieniuje dalej), więc już szykują mistrzowską maszynę na 2021. A jak zacznie się 2021 to już będą pracować nad 2022.

    To mit, że bolidy będą identyczne w przyszłym roku stąd zawsze mnie dziwi jak wszyscy już z góry skreślili Ferrari, że na pewno znowu będą odpadać w Q2 jak obecnie - Ferrari buduje nowy silnik na przyszły rok, zmienią aero na pewno znacznie itd. Tak samo wszyscy inni. Stawka nie przewróci się "do góry dnem" ale mogą się różnice miedzy ekipami zmienić, bo jedni sobie poradzą lepiej a inni gorzej, jak co sezon...

  • 15. weres
    • 2020-10-16 12:53:45
    • *.net.pulawy.pl

    @14
    Weź przestań, skoczek ma prawo pisać co chce nawet nie mając pojęcia o czym pisze. Co ty od niego chcesz, żeby po wielu latach zaczął pisać z sensem? Bądź poważny człowieku.

  • 16. Skoczek130
    • 2020-10-16 15:13:19
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Usunięty

  • 17. Skoczek130
    • 2020-10-16 15:13:59
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Dzięki @devious za wyczerpujące informacje. Pzdr :)

  • 18. Skoczek130
    • 2020-10-16 15:14:43
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Dodałbym jeszcze opony 18-calowe, które także mogą mieć wpływ na pracę ogumienia.

  • 19. weres
    • 2020-10-16 21:19:07
    • *.net.pulawy.pl

    @16
    ,, chciałem tylko o źródło'' Jesteś tak miły, że sam udowadniasz swoje upośledzenie umysłowe.

  • 20. Skoczek130
    • 2020-10-19 20:47:33
    • Blokada
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @weres - życzę ci wszystkiego najlepszego. Chorym ludziom należy współczuć, pozdro. :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo