komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2020-10-01 16:56:14
    • *.toya.net.pl

    Wszyscy trzej powinni się znaleźć w Formule 1. Pora podziękować Raikkonenowi, Giovinazziemu, Magnussenowi i Grosjeanowi... Tsunoda z kolei za Kwiata do Alpha Tauri.

  • 2. Krys007
    • 2020-10-01 18:41:14
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @1 Powinni, ale najpewniej nie znajdą..nie wszyscy

  • 3. AdamBB
    • 2020-10-01 18:44:30
    • *.play-internet.pl

    Dlaczego twoim zdaniem Kwiat nie zasluguje na miejsce w F1? Moim zdaniem jest lepszy od Albona. Potwierdził to nie raz

  • 4. Fanvettel
    • 2020-10-01 19:14:19
    • *.219.73.246

    A ja mam nadzieję że Tsunoda i Shwarzman nie awansują do F1 .
    No sory ale ta właśnie dwójka powinna zostać w F2 na kolejny sezon .

  • 5. belzebub
    • 2020-10-01 20:25:10
    • *.

    @4 I kto powinien zostać? Grosjean, Magnussen i Giovinnazzi?

  • 6. hubertusss
    • 2020-10-01 21:08:13
    • *.17.172.2

    Dokładnie niech idą do f1. Aczkolwiek nie sądzę, ze uda się to całej trójce. Ale w f1 potrzeba świeżej krwi a z drugiej strony nie ma co liczyć na ludzi, którzy wiele nie pokazali. Czy Grosjean, Magnussen lub Giovinazzi coś jeszcze pokażą? Nie wydaje mi się.

  • 7. Xandi19
    • 2020-10-01 21:20:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jaka piękna strata czasu. Wsadzenie Ruska w Abu Dhabi to sabotaż. Orlen powinien iść po swoje. Robert ma jeździć. Na Nurbu też by jeździł ale ma DTM. Schumacher wejdzie ale nie wiadomo czy do Alfy czy Haasa.

  • 8. belzebub
    • 2020-10-01 23:18:59
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @7 Kubica już swoje pokazał i więcej nie pokaże. Strata fotela i czasu. Czas na świeżą krew, a Schwarcman jest jak widać dobrym kandydatem. Właśnie w Abu Zabi to dobre miejsce żeby pokazał się w tegorocznej konstrukcji, będzie wtedy jakiejś porównanie do etatowych kierowców.

  • 9. Xandi19
    • 2020-10-02 00:02:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @8

    Haha. Jest słabym kandydatem. Ma braki. A najgorsze jest to jak to cały świat uważa, że F2 od LM to najlepsza seria przed F1. Kiedy F2 była tworem oddzielnej organizacji, tak samo jak serie F3 kontynentalne i krajowe to miało to większy sens. One zniknęły a LM stworzyła serie "Macie 30 minut i potem schodzić bo F1 wchodzi". Tak to wygląda. Nawet Super Formula oferuje lepsze przygotowanie ale to są ogórki, którzy ścigają się tylko we własnym kraju i nikt nie chce tam jeździć. Zniknęły F3,5 od Renault, które były mocniejsze GP2 Berniego.

    Ferrari to czereśniaki udający sprytnych. Dają test trzem, żeby nie było co wszyscy wiedzą. Do F1 wsiada Schumacher tylko nie wiadomo gdzie. I czy GIO leci.

    Perez-Schumacher/Hulkenberg - Kimi-GIO/Schumacher. A jak nie Kimi to Orlen stawia warunki i wsiada mistrz.

  • 10. konewko01
    • 2020-10-02 00:08:35
    • *.icpnet.pl

    @9 Ale Alonso będzie w Renault, a stary Schumacher ledwo wybudzony że śpiączki. O jakim mistrzu mowa? ;D

  • 11. goralski
    • 2020-10-02 08:44:19
    • *.centertel.pl

    Xandi znowu odleciał

  • 12. kiwiknick
    • 2020-10-02 09:38:41
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @10 jeszcze zostali Häkkinen, Prost, Hill, Villeneuve i Rosberg.
    ;)

  • 13. konewko01
    • 2020-10-02 09:50:14
    • *.icpnet.pl

    @12 Rosberg w sumie mógłby wrócić ;D

  • 14. Skoczek130
    • 2020-10-03 16:17:29
    • *.toya.net.pl

    @Xandi19 - daj spokój z Kubicą. Orlen niech zacznie wspierać młodych, by znaleźć "nowego Kubicę". Ten stary już nie nadaje się do wyczynowej jazdy, co wielokrotnie pokazał. Pora na świeżą krew.
    @AdamBB - Kwiat już swoje pięć minut w F1 miał. Na RBR już szans nie ma, a młodzi są w obwodzie. Tsunoda dopiero drugi sezon startuje w Europie (dwa lata temu w dominującym stylu został mistrzem Japońskiej Formuły 4). Po obiecującym roku w F3 w kiepskim Jenzer Motorsport teraz jest trzeci w generalce w F2 - i to w debiutanckim sezonie! Kto, jak nie on ma trafić do F1? Jest juniorem Red Bulla i tylko sponsorzy Kwiata mogą uratować fotel Rosjanina.

  • 15. Xandi19
    • 2020-10-03 20:09:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @14

    Wspieranie młodych rozumiem. Tylko w Polsce jest to traktowane w ten sposób, że bez względu na wyniki w kartingu trzeba pchać ich dalej. Ile tych młodych na FB wyskakuje, że są w F4. Teraz to żaden trud być w F4. Swoje trzeba wyjeździć i wybić się samemu. A potem jest klasyczna ścieżka kiedy to single-seat'ery przerastają kierowców. Ci uparci dalej w to brną a Ci mądrzejsi zajmują im miejsca w autach turystycznych różnych klas i serii. I uczą się tego bo aby być kierowcą to trzeba mieć pracę. A serio znam mnóstwo kierowców głównie z Polski gdzie tak kariera uciekła.

    I druga kwestia to przereklamowana F2. Produkt pod F1. Mało się z tego uczą. Wsiadają i jadą. Zespół też ma znaczenie. Był okres, że mistrzowie GP2 2012, 2013 przepadli jak klocki. 2014 w sumie też. Obecna F2 to żadne przygotowanie przed F1. RBR bardzo dobrze zrobił najpierw z Gaslim, że wysłali go do Japonii a potem tego Estończyka.

    A Kubica. Jak potrafisz wejść do F1 na jakikolwiek sposób to oznacza, że jesteś na tyle dobry i możesz się ścigać. Nie ma w Polsce Polaka, który mógłby pokonać Kubicę w prototypach jakiejkolwiek serii.

  • 16. Xandi19
    • 2020-10-03 20:13:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Prototypach wyścigowych po asfalcie oczywiście.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo