komentarze
  • 1. dras
    • 2007-12-28 19:21:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i git

  • 2. Riven
    • 2007-12-28 19:37:36
    • *.elomza.pl

    W nadchodzącym sezonie Massa zostanie mistrzem niema innej opcji Kimi jest dobry ale nie tak jak Felipe

  • 3. phoros
    • 2007-12-28 19:49:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Felipe jest nerwus i pod presją popełnia błędy. Oczywiście brazylijskiej żywiołowości nikt mu nie odbiera. Fiński chłód jednak chyba lepiej się sprawdza w tym sporcie. Choć biorąc pod uwagę zakulisowy wyczyny Kimiego, trudno jednoznacznie stwierdzić, kto z tej dwójki ma gorętszą krew. :) W każdym razie dobrze gada i życzę im jak najlepiej w tym sezonie.

  • 4. marbi
    • 2007-12-28 19:52:00
    • *.swidnica.mm.pl

    moim zdaniem ferrari zle zrobi jesli da rowny status kierowcom. Wiadomo jest, ze gdy beda miec rowny status (Kimi i Massa) to w ogolnym rozrachunku lepszy znich zawsze zdobedzie mniej punktow niz zdobylby bedac nr 1 w zespole.
    W dodatku, jesli mac zrobi konkurencyjny bolid, tak jak bylo to w minionym sezonie, to hamilton bedzie w baaaaardzo komfortowej sytuacji.

  • 5. shav
    • 2007-12-28 20:00:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    marbi nie całkiem. Jeżeli się stawia praktycznie wszystko na jednego - przy problemach technicznych lub słabszej formie można dużo więcej stracić niż jak się ma 2 równo jeżdżących kolesi.

  • 6. obi216
    • 2007-12-28 20:22:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I tak być powinno. Na początku równy status dla obu i obaj walczą na torze ( fair play ) w chwili zdecydowanej przewagi punktowej zarysowuje się podział na 1 i 2 i zaczyna pracować zespół .

  • 7. kramer
    • 2007-12-28 20:50:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak jak obaj poprzednicy, przecież często przypadek zrządza kto jest wyżej w klasyfikacji na początku GP i całkiem uzasadnione a wręcz logiczne jest postępowanie teamu jak napisał obi216, też tak uważam!

  • 8. Smola
    • 2007-12-28 22:49:23
    • *.adsl.inetia.pl

    Ja osobiście uważam, że powinno być rozgraniczenie na kierowcę pierwszego i drugiego. Poza tym, to tylko gadka kierowcy, a wszystkie decyzje zapadną u góry pomiędzy Todtem i kadrą udziałowców Ferrari z Di Montezemolo na czele. Ponadto trzeba zwrócić uwagę na fakt, że Ferrari nie wygrało od tak sobie mistrzostw. Mając na uwadze Raikkonena, to przewaga 1 punktu nad drugim Hamiltonem, to nie za dużo... granica. Od kiedy pamiętam, w Ferrari był podział na pierwszego i drugiego kierowcę, który jeździ dla zespołu i kierowcy nr 1. Może i era Schumachera się już skończyła, ale biorąc pod uwagę ilość zwycięstw w ogólnej klasyfikacji i kierowców i konstruktorów, to odpowiedniejszym wariantem byłoby wybranie już kierowcy przodującego. Raikkonen jak najbardziej się do tej roli nadaje, bo pokazał, że jest wystarczająco dobrym kierowcą aby poprowadzić Scuderie to zwycięstwa. To tyle z mojej strony :-)

  • 9. Tvey
    • 2007-12-29 14:45:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Okaże się po kilku wyścigach... Ciekawe, czy nadal by nikogo nie faworyzowali, gdyby pod koniec sezonu jeden kierowca miałby szansę na tytuł, a drugi nie?Ale ta strategia
    jest dobra, przynajmniej nie powinno być kłótni(patrz Schumacher & Barrichello).

  • 10. Morte
    • 2007-12-29 17:07:45
    • *.gprs.plus.pl

    Barichello wiedział na co szedł , Massa też i młody umiał się do tego przyznać... Rozgraniczenie ? to może jeden kierowca w jednym teamie i po sprawie... Każdy powinien mieć równe szanse i tyle co innego, gdy odstaje i to wyraźnie wtedy zostaje tylko praca dla zespołu :) Tylko nie taka jak Davida Cultharda na SPA :P

  • 11. dziarmol
    • 2007-12-29 17:42:45
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A co by było gdyby przyznawano tylko tytuł w kategorii (o matko trochę jak w Hollywood) konstruktorów czyli drużynowo ? tylko nie bic proszę

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo