komentarze
  • 23. Raptor202
    • 2020-07-17 12:52:44
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @19 Ja do tego grona banitów dorzuciłbym jeszcze następujące nazwiska:
    - Verstappen - zawsze jest bardzo niezadowolony, gdy wygrywa Hamilton zamiast niego - ewidentny rasista
    - Magnussen - ten to zawsze jest agresywny na torze, więc dla bezpieczeństwa należy go wyrzucić
    - Gasly i Grosjean - biali Francuzi, kto to widział, żeby w XXI wieku we Francji byli jeszcze biali ludzie? przecież to ewidetny rasizm
    - Perez - Meksykanin, czyli pewnie złodziej
    - Leclerc - w ostatnim sezonie miał czelność dwa razy wygrać wyścig wtedy, gdy powinien zrobić to Hamilton - oczywisty rasizm
    - Norris - nazywa się tak samo jak Chuck Norris, który nie tylko jest biały, ale grał także w serialu Strażnik Teksasu, a tam zapewne zdarzało mu się walczyć z Murzynami (ale nie wiem, bo nie oglądałem)
    - Ricciardo - na jednym z materiałów na kanale F1 (a właściwie to nawet na więcej niż jednym) żartował sobie z Lewisa Hamiltona
    - Latifi - ten sam powód co u Strolla
    - Albon - dwa razy nie zjechał z drogi Hamiltonowi, przez co ten otrzymał karę 5 sekund
    - Raikkonen - nie klęknął

    Zostać może zatem, oprócz Lewisa, także Valtteri Bottas, który jest grzeczny i nie przeszkadza, Esteban Ocon, który mimo bycia białym Francuzem ma swoje zasługi dla czarnoskórej ludności (takie jak skasowanie rasistowskiego Verstappena w GP Brazylii) oraz George Russell, bo też jest grzeczny i nie przeszkadza.

  • 24. grzesiek1870
    • 2020-07-17 13:21:00
    • *.109.33.165

    @devious czy to Ciebie widuję piszącego komentarze pod artykułami na ***utd.pl? Kojarzę ten sam nick :)

  • 25. Krzepki
    • 2020-07-17 14:31:35
    • *.static.korbank.pl

    Zaczepny się zrobił.
    Dwa tyg temu doczepił się do Helmuta Marko, któremu się oberwało za fakenewsa.
    Teraz zaczyna naciskać na stojących prosto.

    Kupuję popcorn i czekam, bo ciąg dalszy będzie :)

  • 26. Del_Piero
    • 2020-07-17 14:54:55
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Czy Hamilton przeprosił Helmuta Marko za fakenewsa? Czy przeprosił Berniego za nazwanie go ignorantem?

  • 27. devious
    • 2020-07-17 14:59:06
    • *.kpn.net

    @24 grzesiek1870

    Tak, jestem starym fanem United, więc tam też spamuję czasem :) Udzielam się na kilku portalach o F1, piłce nożnej, Fantasy Premier League, motoryzacji :D
    Choć teraz na manutd głównie używam drugiego konta bo mi pierwsze konto disquis zbanowali na dwóch stronach i nie chce mi się teraz co rusz przelogowywać - więc wszędzie piszę z nowego. Tak to z adminami jest, jeden co mnie zbanował to serio za zwykły żart ale skierowany w jego stronę, a typa znam w "Realu" i nawet wspólnie "piwkowaliśmy", ale albo zapomniał, albo ma tak wybujałe ego, że i tak zbanował... Niekórzy nie mają dystansu :) W sumie na goal.pl też mi konto "devious" zbanowali za krytykę autorów, jak wyśmiałem ich głupie błędy i pomyłki... Nic agresywnego, zwykłe robienie sobie jaj z autorów, którzy np. mylą na okrągło kilku piłkarzy o nazwisku Dembele... Widać nie można wytknąć komuś błędu :)

  • 28. Airjersey
    • 2020-07-17 15:03:55
    • *.satfilm.com.pl

    czyli zaczął się zachowywać jak typowy mudzin prosto z serca Afryki, sama dzicz, zero rozumu.
    Stąd właśnie bierze się rasizm. Mniejszości nie domagają się respektowania swoich racji i praw ale dążą do zdominowania większości by ta padła przed nimi na kolana.
    Od zawsze wiadomo, że największymi rasistami są czarni a antysemitami żydzi.
    Tak jak muzułmanie chcą, by chrześcijanie padli przed nimi tak czarni chcą tego od białych.
    Niggasy nie walczą z rasizmem tylko nawołują do niszczenia wszystkiego co jest białe (nawet do szachów sie dopieprzyli że rasizm bo białe zaczynają)

    Debile powołują się na czasy niewolnictwa, tak jakby było to winą obecnych białych
    Swoją drogą, chciałbym zobaczyć jak nyggi by się rozwinęły jeśli nie zostaliby zabrani z Afryki

  • 29. devious
    • 2020-07-17 15:04:48
    • *.kpn.net

    @25. Krzepki

    "Kupuję popcorn i czekam, bo ciąg dalszy będzie :)"

    Czekamy na "Listę Hamiltona" gdzie z imienia i nazwiska będzie wymieniał domniemanych rasistów wśród kierowców, członków zespołów czy wśród władz FIA i F1.

    A potem to już zacznie sam wymierzać sprawiedliwość, będzie po prostu taranował rasistów w wyścigu a jak go ukarają to się odwoływał, że "wymierzenie sprawiedliwości rasowej na torze poprzez wepchnięcie kierowcy przy 300kmh na ścianę nie jest wykroczeniem i nie powinno podlegać karze".


    Na koniec Lewis obrazi sie na Mera, nazwie ich rasistami i naziolami (w końcu co jak co ale to niemiecki team z austriackim Fuherem?!) bo za mało go wspierają w tej nierównej walce - i założy własny team "Black Power Racing" - składający się w 100% z ciemnoskórych kierowców, inżynierów i mechaników. I będą co chwila składać protesty na wszystko i oskarżać rywali o rasizm, bo mają szybsze bolidy... Jednym słowem Lewis będzie takim wyścigowym Spike'm Lee :>

  • 30. Raptor202
    • 2020-07-17 15:12:44
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @28 W jaki sposób żydzi mogą być antysemitami, skoro antysemityzm oznacza dosłownie uprzedzenie w stosunku do żydów? To tak jakbyś powiedział, że czarni dyskryminują samych siebie.

  • 31. Bolekbezlolka
    • 2020-07-17 15:43:43
    • *.dynamic.chello.pl

    Rak lewactwa zżera od dawna całą kulturę zachodu, dlatego ta sama prowadzi się do upadku (imigranci, rasizm, rozbuchany socjal i te sprawy) między innymi dzięki takim ruchom jak BLM.
    Na szczęście w naszej "faszystowskiej i ksenofobicznej" Polsce, która jest bólem tyłka różnej maści tęczowych aparatczyków z UE, takich cyrków nie ma i da się tu spokojnie żyć.

  • 32. Vendeur
    • 2020-07-17 15:49:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @dawidjama @kempa

    Proszę o ban dla użytkownika @3. Mariusz_Ce albo chociaż usunięcie jego żenującego i prostackiego posta.

    Powinniście nieco bardziej nadzorować poziom dyskusji pod newsami traktującymi o podobnej tematyce.

  • 33. Vendeur
    • 2020-07-17 15:52:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @31. Bolekbezlolka

    O proszę, wyborca PiS.

  • 34. devious
    • 2020-07-17 15:59:12
    • *.kpn.net

    @32
    Nigga, nie podniecaj się tak z powodu jakiegoś słowa, bo Ci żyłka pęknie :)



    "Powinniście nieco bardziej nadzorować poziom dyskusji pod newsami traktującymi o podobnej tematyce."

    Czemu tylko o takiej? Jest jakaś lepsza, ważniejsza niż inne?

  • 35. sandwind
    • 2020-07-17 16:22:16
    • *.

    Dla mnie gest gdzie jedynie biali stoja prosto jak ludzie a czesc czarnych kleka to gest o podtekscie rasistowskim. Nie moga naprawde wymyslec jakiegos gestu nie rasistowskiego ?

  • 36. dawidjama
    • 2020-07-17 16:27:19
    • *.237.226.249

    @34
    Nie, rzeczywiście n-word nie powinno się pojawiać w żadnych komentarzach. Sam w żadnym stopniu tak postępowy i lewicowy nie jestem, żeby mnie to słowo mierziło, czy bardzo oburzało, ale nie o osobiste poglądy moderatorów dyskusji tu chodzi. Trzeba zrozumieć kontekst historyczny i po prostu w sferze publicznej n-word nie powinno się pojawiać, bo zawsze może trafić się osoba, którą to urazi.

    @32
    Komentarz usunięty. Ban byłby dopiero przy recydywie. Ogólnie komentarze są przez nas czytane wszystkie albo ich znakomita większość. Ten z nr 3 widziałem rano i rzeczywiście, mój błąd, że się zawahałem.

    Przy każdym newsie o podłożu "walki z rasizmem"/komentarzach, opiniach na ten temat jest jatka i nic w tym dziwnego. Niech będzie. Wiadomo, że tutaj jest większe ryzyko na trafienie jakiegoś nieodpowiedniego komentarza. IMO, na razie wszystko jest w granicy zdrowego rozsądku i niech tak zostanie.

  • 37. Denieru
    • 2020-07-17 16:28:12
    • *.dynamic.chello.pl

    @32
    Generalnie to powinni pilnować ciebie, chyba że już się uspokoiłeś i nie obrażasz rodzin innych użytkowników za odmienne zdanie względem twojego idola.

  • 38. Vendeur
    • 2020-07-17 16:50:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 34. devious

    Prześpij się, bo ciężko jarzysz ;). Nigdzie nie pisałem, że "tylko takiej", po prostu w takiej bardziej.


    @ 36. dawidjama

    Dziękuję.

  • 39. devious
    • 2020-07-17 17:39:17
    • *.kpn.net

    @38 Vendeur

    Ale czemu w takiej bardziej?
    To jakiś ważniejszy temat od innych? Gdzie indziej można obrażać i nie trzeba moderacji, ale jak mówimy o rasiźmie czy innym "-iźmie" to trzeba to traktować priorytetowo?

    Kto decyduje, który temat jest ten "ważniejszy", Ty? :>



  • 40. devious
    • 2020-07-17 17:47:04
    • *.kpn.net

    @36
    "bo zawsze może trafić się osoba, którą to urazi."


    Well, w takim razie po prostu wyłączmy Internet, bo w zasadzie mnie może obrażać dowolne słowo np. "Dzień dobry" bo np. nie lubię dobra. I co wtedy, jak się zgłoszę do moderatora to będziemy usuwać posty? A może od razu trzeba będzie zakazać tego słowa?

    To ciekawa tematyka, istnieje jakiś indeks słów zakazanych? Kto decyduje o tym, czy słowo jest dobre czy złe?

    A ów słynny kontekst historyczny, choć może bardziej pasuje nazwa "histeryczny" dotyczy USA, nie Polski. Więc czemu w Polsce, używając polskiego języka mamy się do niego też stosować? Co jeśli słowo "Duda" jest bardzo obraźliwe w jakimś azjatyckim języku, w kontekście historycznym dla tego kraju? Nasz prezydent powinien wówczas zmienić nazwisko? :)

    Orwell to jednak był geniusz, przewidział wszystko, w tym "myślozbrodnię". Dokładnie w tym kierunku zmierzamy... Zgadzam się, że z "hejtem" i trollingiem trzeba walczyć, ale kto wyznaczy granicę między sensem a bezsensem?

  • 41. Skoczek130
    • 2020-07-17 21:16:27
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Pajacowanie tego typa ciąg dalszy. Od lat jest "świętą krową" F1, ma zespół u swoich stóp i wingmana za partnera zespołowego. On akurat jest dobrym przykładem człowieka o ciemniejszej karnacji, który ma bardziej z górki, jak Ci "jaśniejsi". Szykuje się dla niego siódma już autostrada po tytuł, a jedynym, który może go pokonać, jest przeciętniak z Kraju Tysiąca Jezior. ;)

  • 42. Skoczek130
    • 2020-07-17 21:24:53
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    I właśnie - ciągle tylko mieli ozorem. Ale tak poza tym żadnych zasług w stronę zmiany sytuacji. "Uciemiężonym murzynom" nic nie pomoże fakt, że ktoś tam klęknie, ktoś powie dobre słówko czy nawet pomaluje samochód na czarno. XD Federer (którego sukcesy, w przeciwieństwie o Hamiltona, są coś warte, bo wywalczone w sporcie, w którym 80% to jego zasługa, a nie sprzętu), zamiast biadolić, po prostu przekazał na szkoły niemałą kasę. To jest pomoc. A Anglik? Będzie gadać o równości, że pieniądze nie są ważne... a w międzyczasie kłuci się o jeszcze wyższy kontrakt z zespołem, bez którego nie istnieje (tak jakby mało już zarabiał). Zwykły hipokryta, który lubi robić wokół siebie szum.

  • 43. Vendeur
    • 2020-07-17 22:58:02
    • *.135.2.103

    @devious

    Naprawdę muszę Tobie, inteligentnej osobie, tłumaczyć? W takim temacie jest znacznie większe prawdopodobieństwo, że pojawi się jakiś delikwent przekraczający pewne normy moralne.

  • 44. sebsaa
    • 2020-07-17 23:35:12
    • *.43.14.29

    Klękanie to pikuś czekam kiedy zaczną całować Hamiltona w duży palec...

  • 45. czuczo
    • 2020-07-18 09:22:00
    • *.ssh.gliwice.pl

    Protestuje przeciwko rasizmowi, protestuje!!! Dlaczego papier toaletowy jest biały?!!!!Muszla klozetowa biała!!!! Podpaski, tampony!!!!!!! Protestuje, a na znak protestu klękam przed każdym wejściem do kibla!!!!!! Jeśli ktoś ma zrobić coś dobrego dla kogoś innego, to nie wolno go do tego zmuszać. Lewis chcesz to się nawet połóż krzyżem na asfalcie, ale nie zmuszaj innych żeby ciebie naśladowali, bo takie klękanie dla samego klękania to bzdura. Taki manifest ma wyjść od chcącego, Ja szanuję tych, co popierają akcję "no rasizm" ale nie robą z tego show jak to czyni Lewis. Ci co nie klęczą, niech nie klęczą i już.

  • 46. Bolekbezlolka
    • 2020-07-18 14:44:57
    • *.dynamic.chello.pl

    @Vendeur

    Trafiłeś kulą w płot. Nie jestem wyborcą PiS-u. Po prostu obserwuję jak na zachodzie wszelkiej maści mniejszości próbują dyktować większości jak ta ma żyć, co myśleć, co robić i kogo przepraszać. Sami na to pozwolili, to mają.

  • 47. Rainmaker
    • 2020-07-18 14:54:57
    • *.

    Hamilton zamiast pomóc, bardzo szkodzi sprawie. Podobnie jak Ci wszyscy działacze. Przykro jest patrzeć, kiedy sport przesłaniamy jest przez inne sprawy, niejako jest wykorzystywany do innych celów. Przypominam, że robili to też naziści. Dlatego czas wystosować apel do Lewisa: nie czuj, że jesteś już tak ważny, że możesz dyktować innym swoją wolę. Czas zejść na ziemię, Lewis.

  • 48. Grellenort
    • 2020-07-18 17:26:57
    • *.30.25.165.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ciekawe jak wyglądała rozmowa z Raikkonenem ;)
    - Kimi, weź klęknij...
    - BWOAH... nie.

  • 49. Xandi19
    • 2020-07-18 19:41:35
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @48

    - Kimi, weź klęknij
    - BWOAH... nie
    - Czemu???
    - Mam 40 lat typie! jak klęknę to nie wstanę. zejdź mi z drogi!

  • 50. caddy71
    • 2020-07-18 22:46:57
    • *.174.212.18

    Nie macie wrażenia, że można by ten temat wreszcie odpuścić.
    Kolebką całego wąsko obecnie rozumianego rasizmu są niestety Stany. Nieudacznicy, wyjęci spod prawa, goniący za nową jakością życia, niedokształceni biedni Europejczycy trafili w miejsce, gdzie z ciemiężonych mogli zamienić się w ciemiężców. I skrzętnie to wykorzystali. Tworząc nowy obraz społeczno - ekonomiczny. Katowali czarnych, żółtych i czerwonych gdzie i jak mogli. Tak do tego przywykli, że nie mogą sobie obecnie poradzić.
    I zaczęli przeginać w drugą stronę, co skrzętnie gnębieni wykorzystują. Równanie rasizm = USA nie wydaje mi się obecnie mocno naciągane. W tym tyglu narodowości rasistami są wszyscy - czarni, biali, żółci. Dyskryminują wszyscy kogo i gdzie tylko mogą. Czerwoni tylko sobie nie radzą, ale ich właściwie już nie ma, jako liczącej się społeczności oczywiście.
    Najlepiej by się stało, jakby danym problemem zajęli się wreszcie tylko ci, których to dotyczy. A już nic nie doprowadza mnie do większej pasji niż mieszanie, wplatanie tego problemu w dziedziny, które z założenia powinny być apolityczne i pozbawione doktryn. I to nieszczęsne PP ( poprawność polityczna ).
    Przemycanie ideologii ( jakie by one nie były ) i wykorzystywanie sportu dla walki ideologicznej moim skromnym zdaniem jest uderzeniem w fundamenty idei wydarzenia, mającego łączyć ludzi ponad wszelkimi podziałami. W tym obrazie faszyzm nie kreuje się tak tragicznie. Na olimpiadzie w Berlinie w 1936 roku Hitler przełknął czarnoskórych zwycięzców mimo że byli dla niego podludźmi. Chodzi mi oczywiście o przejawy wykorzystania platformy sportu przez niezrealizowanych medialnie bogów, najczęściej nie grzeszących inteligencją czy wykształceniem tytanów zarobków i tabloidów, obleczonych w sportowe szaty. Wypowiadających się często tylko po to, by zaistnieć.
    Louis Hamilton, bożyszcze F1, naciskał na władze FIA i właścicieli serii na zainicjowanie działań potępiających rasizm. To jest fakt. Teraz naciska na kierowców...
    Wynik: część kierowców klęka przed rozpoczęciem wyścigu inauguracyjnego w Austrii, zespół Mercedesa przemalowuje bolid na czarno, dziesięcio-kolorowa tęcza umieszczona na bolidach, kaskach kierowców i kombinezonach zespołów.
    Tak naprawdę jedyne co uzyskano to kolejne podziały - między kibicami i między, co ważniejsze, kierowcami, z których część nie dostosowała się do ustaleń.
    Nie mam pojęcia, skąd ta nagonka na ubieranie normalnych ludzi w zbyt duże, obce, w dodatku mocno przechodzone i śmierdzące buty.
    Ogólnie rzecz ujmując jestem zdecydowanie przeciwko, nazwijmy to, "hamiltonowskim działaniom".

  • 51. Kruk
    • 2020-07-19 10:51:25
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @devious. Jednak nie masz rowno pod sufitem. Z gory uprzedzam, ze nie zamierzam klepac ci argumentow, bo one i tak do Ciebie nie dotra.

  • 52. racu77
    • 2020-07-19 12:06:48
    • *.

    Najlepiej jakby przed narcyzem klękali, we łbie się całkiem mu po......
    Tyle w temacie.

  • 53. Bromba
    • 2020-07-20 04:49:02
    • *.toya.net.pl

    Narzucając wszystkim jedyną słuszną swoją narrację, przysparza sobie tylko wrogów i powoduje, że w oczach społeczeństwa cała ta akcja traci na wartości, bo nie idzie z przekonań wewnętrznych kierowców, tylko z nacisków Hamiltona. W mojej ocenie: jak ktoś chce niech klęka, pozostali i tak robią dużo dla sprawy i pozakładała koszulki.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo