komentarze
  • 1. Ocato
    • 2020-04-08 11:01:15
    • *.15.219.75

    "W związku z tym na stole pojawiła się propozycja dostosowania limitów budżetowych do poszczególnych modeli prowadzenia ekip."

    Innymi słowy Ferrari, oprócz bonusu za bycie "zespołem historycznym", miałoby też mieć możliwość więcej wydawać? Tak miałoby to wyglądać?

  • 2. gery141
    • 2020-04-08 11:32:55
    • *.net.internetunion.pl

    Nie tylko Ferrari, od którego najwięcej kupuje Haas. Oprócz tego jest Mercedes, który sprzedaje sporo głównie do Racing Point, a także Red Bull, który może się kłócić, że oni "sprzedają" swoje części do AlphaTauri.
    Tak naprawdę każdy producent silników, w większości związany z jakimś dużym zespołem (Renault zostanie samo, więc nie liczę), produkuje mniej lub więcej elementów dla tych mniejszych. Niektórzy biorą sam silnik (jak Williams), inni skrzynię w zestawie, a inni pół samochodu.

    Natomiast tak, większe zespoły mogłyby wydawać więcej, by móc przeznaczyć środki na produkcję i oprócz tego mieć normalną pulę dla siebie. Czy da się to zrobić tak, by nie kupić przewagi - nie odpowiem, ale tam nikt nie prosi o coś z powodu bycia szlachetnym :)

  • 3. ahaed
    • 2020-04-08 19:00:59
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Kwestia cen za podzespoły dużo by rozwiązała. Wtedy by nie było czy producent czy kupiec. Z drugiej strony jak to policzyć.

  • 4. sliwa007
    • 2020-04-08 19:23:16
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Mówiąc krótko, jeśli Ferrari opracuje komponent X, gdzie koszt opracowania i wyprodukowania wynosi Y a zespoły klienckie płacą tylko część tych kosztów to ostatecznie Ferrari musi wydać z limitu Y kasy a taki Haas tylko jakiś % z kwoty Y.
    Ostatecznie Ferrari nie jest stratne finansowo, ale po prostu nie mają jak tych pieniędzy wydawać.
    Problem moim zdaniem jest z kategorii "niepoliczalnych".

  • 5. XandrasPL
    • 2020-04-09 00:21:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No właśnie. Kto jak to sobie policzy. Jestem ciekaw na sposób kontrolowania tego. W jaki sposób to się odbędzie. Będą fakturki, paragoniki zbierać na testach w Barcelonie?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo