komentarze
  • 1. Vendeur
    • 2019-11-18 17:09:44
    • *.

    Z tą karą dla Roberta i DEBILNYM tłumaczeniem sędziów to jest niezła groteska. Nawet jakby wszystko było prawidłowo, czyli zielone światło włączyłoby się (nie zapaliło... ;), zapala to się świecę), gdy już nie byłoby mechanika z przodu, a Robert by poczekał za długo, to jeśli pojawia się obok MAX, obowiązek ma też pojawić się czerwone światło ponownie. W obu przypadkach wina leży WYŁĄCZNIE po stronie zespołu.

  • 2. XandrasPL
    • 2019-11-18 17:13:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zespół powinien wyjść teraz i chociaż przyjąć winę na klatę. A sędziowie to też nieźli ***. Wielcy kierowcy z Golf Polo CUP i oni sędziują. Oni to w swoich golfach na tyle mogli ruszać szyją, że mogli się nawet obrócić więc dla nich problem zajrzeć za plecy nie było problemem. ABSURD!

  • 3. sliwa007
    • 2019-11-18 17:26:15
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Sędziowie popełnili nie dwa a trzy błędy, bo brak kary dla Vettela też jest błędem. Rozumiem, że Ferrari na tym wszystkim i tak wyszło kiepsko, ale skoro sędziowie są niezależni i obiektywni to Vettel karę powinien dostać.
    W Ferrari nie ma czegoś takiego jak zarządzanie kierowcami. Brakuje tam twardej ręki a głaskanie Vettela po kolejnych wybrykach nie przynosi żadnych efektów.

  • 4. Jacko
    • 2019-11-18 17:36:41
    • *.dynamic.chello.pl

    @3. sliwa007
    Jak "zarządzali kierowcami", to wszyscy wieszali na nich psy za TO. Jak pozwalają się ścigać, to znowu źle...

  • 5. Vendeur
    • 2019-11-18 17:52:27
    • *.

    @4. Jacko

    Zarządzanie kierowcami to nie tylko kwestie TO oraz tego, czy się mogą ścigać na torze, czy nie...

  • 6. lechart
    • 2019-11-18 17:52:35
    • *.centertel.pl

    Honda pokazała, że jej silnik jest już dopracowany do F1. Okazało się, że jest bezkonkurencyjny na większych wysokościach.
    ... Ferrari znów dało plamę, ale to od pewnego czasu żadna rewelacja. Dwóch uparciuchów, jeden z przerostem ambicji, drugi z brakiem doświadczenia. Szkoda dla nich dobrego samochodu.
    ... Mercedes nie ma w tej chwili motywacji do walki, bo osiągnął to chciał . HAM na spokojnie znów pokazał klasę. KUB był kiedyś nie gorszy od niego, szkoda, że stało się ......... to co się stało :((
    ... KUB za niewinność "zarobił" dwa punkty karne. Pokazał klasę i przeprosił (choć nie za swoją winę). Start znów miał bezkonkurencyjny.
    ... RUS powoli oducza się jeździć i wyprzedza na "niebieskich flagach". ..... :)))
    ... Sezon już w zasadzie skończony i zbyt ciekawy nie był.

  • 7. obiektywny2019
    • 2019-11-18 18:08:22
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Gdyby sędziowie nie dali dupi i nie wypuściliby niepotrzebnie SC po awari Botasa, to nie byłoby teraz o czym dyskutować.

  • 8. BAR 82_MCE
    • 2019-11-18 18:33:45
    • *.toya.net.pl

    @7
    Gdyby Pani Grażyna wąsy miała, to by oczywiście Panem Januszem była.

  • 9. XandrasPL
    • 2019-11-18 18:44:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ten wyścig pokazał też dobitnie jak te całe układy energii grają w F1. Hamilton zużył całą baterię na wyprzedzenie Leclerca. Potem miał ok. 0,7-0,8 przewagi nad Maxem.

    NIE MIAŁ PRAWA GO DOPAŚĆ A JEDNAK. Skończyła się bateria u Hamiltona a ten go dogonił (oczywiście struga i DRS pomogły) ale nie miał prawa go dopaść nie mówiąc o wyprzedzeniu.

    To już nie tylko bolid w sensie osiągów konstrukcji dyktuje warunki a jeszcze zarządzanie paseczkiem na kierownicy.

  • 10. OOXXYY
    • 2019-11-18 19:24:31
    • *.30.50.223.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @7
    Tu nie ma dyskusji, tu są fakty. Winny jest Vettel i tyle, wszyscy to widzą tylko nie ty.

  • 11. PatiMat
    • 2019-11-18 20:03:31
    • *.play-internet.pl

    Po tym wyścigu straciłem wiarę w Vet.
    @6 Ham pokazał klasę? Ciekawe w czym. Chyba w tym jak perfekcyjnie naśladuje Vet. Ham potrafi jeździć gdy jest 1 i gdy nikt groźny za nim nie jedzie. Tak samo Vet. Ale gdy Ver naciskał na Ham to już strach. Ciągle nerwy. Nerwowe komunikaty przez radio. Błędy. Tak samo było na Monzy. Gdy Lec pokazał ,że nie boi się miszczunia z dupy to odrazu nerwy. Czemu brak kary? No czemu? Taki to miszcz jak z koziej dupy trąba.

  • 12. Hi5per
    • 2019-11-18 21:32:12
    • *.

    VET powinien dostać karę za to że jeszcze jechał dalej pozostawiając części bolidu po sobie na torze, przez które wypadł z wyścigu STR. I mówię to jako zagorzały fan Ferrari od ponad 30 lat. Jeżeli go nie poinformowali przez radio, że zostawia taki syf częściami podwozia, lub zignorował przekaz radiowy, to pokazuje że Mattia nie panuje nad VET i tym co się dzieje na torze. Przecież było już widać po wyjściu z zakrętu nr. 4 na prostej do nr. 5, że resztki opony rozwalają płytę podłogową i nie ma szans dojechać do boksów, tym bardziej na dalsze ściganie.
    Swoją drogą zachował się jak gówniarz któremu zabrano zabawki powodując tą kolizję i późniejszym tłumaczeniem.
    Pamiętam jak MSC wrócił po kontuzji złamanego piszczela na Silverstone w 1999. Nie patrzył że to on jest numerem jeden, tylko grał zespołowo pod Irvine'a by ten zdobył tytuł MŚ - nota bene którego nie zdobył-, oraz po to by Ferrari zdobyło pierwsze MŚ konstruktorów od 1983.
    Widać było że LEC po pierwsze jest szybszy, po drugie ma świeższe opony. W tym momencie powinny popłynąć TO by VET przepuścił młodego, gdyż LEC wciąż walczył o miejsce na pudle w generalce. Kto wie, może takie TO popłynęły, lecz VET nie był w stanie ukryć swojej dumy i skończyło się jak się skończyło.
    Jeżeli Ferrari chce zdobyć majstra, to niestety musi postawić na młodego. Popatrzmy na to obiektywnie, ile lat ścigania zostało przed LEC a ile przed VET.

  • 13. PiotrasLc
    • 2019-11-18 22:15:46
    • *.43.67.62

    Że Ferrari dało plame wiedzą wszyscy , a raczej Vettel , a z drugiej strony oglądając wyścig i potem powtórki zaczynam sie zastanawiać czy już nie prędzej nie było uszkodzenia w zawieszeniu Leclerca ?? Sam kontakt nie był aż tak bardzo mocny , a bardziej otarciem co w większości przypadków kończy się poprostu przebiciem opony.

  • 14. MattiM
    • 2019-11-19 00:11:59
    • *.

    @13
    Kontakt może nie był mocny, ale na szybkim odcinku, a przy prędkości ponad 300 km\h wiele nie potrzeba.

  • 15. Vendeur
    • 2019-11-19 13:49:17
    • *.

    @13. PiotrasLc

    Jakiego zawieszenia? Przecież to opony w obu pojazdach uległy uszkodzeniu po tym, jak zetknęły się z felgami.

  • 16. Ram_zes39
    • 2019-11-19 14:35:16
    • *.static.enta.net

    Sorry ludzie ale się z wami nie zgodzę co do sytuacji Vet-Lec. I odsyłam do analiz na YT bądź instagram. Jestem fanem SF bardzo długo ale nigdy Vet. ale w tej sytuacji winna jest obu. Vettel miał otwarty DRS jechał ok. 15 km/h szybciej niż Lec. To próba obrony/ataku Lec była bezsensu a Hey. mógł zostawić miejsce koledze.

  • 17. Raptor202
    • 2019-11-19 15:20:40
    • *.centertel.pl

    @16 Jeżeli jeden kierowca wyprzedza drugiego i zaczyna przecinać jego tor jazdy, a ten drugi mało, że nie skręca w kierunku rywala, tylko nawet stara się uciekać, to jaka jest w tym wina tego drugiego?

  • 18. janko01
    • 2019-11-19 16:31:39
    • *.

    Ja bym wspomniał jeszcze O Alfie Romeo. 4 i 5 miejsce! Chyba nigdy tyle punktów nie zdobyli

  • 19. Believer
    • 2019-11-19 17:01:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @16
    h t t p s : / / pre view . redd . it / sxqhw4995fz31 . jpg ? width = 1024 & auto = we bp & s = f6b81d12028433e 959cdb464052b da435d8c4128
    Gdzie w tej sytuacji doszukałes się winy Leclerca?
    P.S Za taka ilość spacji podziękujcie administracji, która nie potrafi wstawić możliwości wklejania linków do komentarzy lub jej się nie chce.

  • 20. XandrasPL
    • 2019-11-19 18:05:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Znaczy ja wiem o co chodzi temu koledze z postu @16. I Vettela bronią też z zagranicy ludzie.

    Bo głupotą w ogóle było, że pomimo walki to Vettel robi coś takiego koledze (nawet gdyby miało to wyjść) ale głupotą też było, że Leclerc gra na styk z kolegą.

    I tu nie chodzi o to, że Leclerc ma mu zjeżdżać. I jeden i drugi nie powinien robić czegoś takiego ale oczywiście w 98% wina Vettela.

  • 21. Raptor202
    • 2019-11-19 19:00:39
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @18 W latach 1950-51 Alfa Romeo była najlepszym konstruktorem, także kiedyś jednak zdobywali więcej punktów.

  • 22. XandrasPL
    • 2019-11-19 22:09:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Za czasów 79-82 nawet coś wygrywali

  • 23. sliwa007
    • 2019-11-20 07:50:21
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    16. Ram_zes39
    Dla niektórych najlepiej by było jakby Leclerc po prostu się zatrzymał, bo przecież wielki Vettel chciał go wyprzedzić.

  • 24. rent
    • 2019-11-21 18:21:55
    • *.centertel.pl

    wp.pl-,,- zaczął Wasser. ? Trzeba powiedzieć, że ten zespół wystarczająco często zostawiał go na lodzie. Wystarczająco często nie dostawał części, które chciał mieć. Oni już dawno postawili na Georga Russella ? stwierdził legendarny komentator, cytowany na portalu powrotroberta.pl.-i to by było na tyle.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo