komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2019-11-04 14:54:57
    • *.legionowodom.pl

    To wiekszy docisk powinien pomoc w wyscigu, a szkodzić w kwali. a tu nagle w wyścigu dramat ich tempo.

  • 2. Jimbo_Clark
    • 2019-11-04 15:16:23
    • *.rld.net.pl

    1. ekwador15

    Większy docisk aerodynamiczny częściej wiąże się z większą degradacją opon, więc jest zupełnie odwrotnie do tego, co napisałeś. Zwiększając docisk "po prostu" bez zmiany wysokości zawieszenia itp. (chyba pushroad w tym przypadku) może stworzyć problemy.

  • 3. hubos21
    • 2019-11-04 17:43:50
    • *.8.182.156

    @1
    W kwalifikacjach mają podkręcony silnik to nawet z większym dociskiem dużo nie tracą, poza tym też między innymi przegrali z Mercedesem, prędkości max mieli i tak największe ale ale to min

  • 4. Hi5per
    • 2019-11-04 18:44:26
    • *.

    Bawi mnie komentarz Maxia : "Tak się staje gdy przestajesz oszukiwać".
    Jeżeli RBR jest taki pewien, to niech złoży oficjalny protest do FIA.

  • 5. Skoczek130
    • 2019-11-05 08:14:55
    • *.toya.net.pl

    Verstappen zawsze miał cięty język, więc jego wypowiedź należy traktować z przymrużeniem oka. ;)

  • 6. arad1994
    • 2019-11-07 09:34:27
    • *.dynamic.mm.pl

    @5
    To, że ktoś jest głupi i nie umie zapanować nad tym co należy mówić, a co nie, nie oznacza, że ma mieć taryfę ulgową i nie ponosić konsekwencji.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo