komentarze
  • 1. PiotrasLc
    • 2019-10-16 10:07:47
    • *.

    Gdyby Renault otrzymało dużą karę to tylko Riccardo mi szkoda

  • 2. p1stolet
    • 2019-10-16 10:26:37
    • *.emea.ibm.com

    A kto powiedział ze to nie właśnie RIC podsunął im ten pomysł może to właśnie RBR korzysta z czegoś podobnego a oni po prostu nieudolnie skopiowali.

  • 3. berko
    • 2019-10-16 10:30:56
    • *.centertel.pl

    @2. p1stolet
    Trafna uwaga, zwłaszcza że na początku sezonu Ricciardo bardzo narzekał na hamulce i twierdził że nie potrafi się z nimi na chwilę obecną dogadać.

  • 4. olsanskyf1
    • 2019-10-16 10:32:17
    • *.centertel.pl

    A może dobrze skopiowali, tylko w Renault są kable, a w RBR nie

  • 5. giovanni paolo
    • 2019-10-16 11:48:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    innowacyjność jak widać ma uzasadnienie w przypadku aut komercyjnych, w F1 jest to "nieuczciwe uzyskanie przewagi nad rywalem" tak jakby dysponowanie większym budżetem było bardziej uczciwe, tak jakby "uczciwość" miała jakąkolwiek wartość

  • 6. Believer
    • 2019-10-16 12:28:12
    • *.inter-sat.pl

    Jestem ciekaw, jak ludzie z RP pomyśleli, ze Renault może korzystać z nielegalnego oprogramowania. Na dodatek potrafili to uargumentować dwunastoma stronami dokumentów. Oglądali onboardy Hulka i Ric i stwierdzili, ze wykonują znacznie mniej ruchów na kierownicy przed zakrętami niż inni kierowcy?

  • 7. Del_Piero
    • 2019-10-16 12:44:20
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Narazie pokieruję domniemaniem niewinności. To jest świetny przykład jak działa F1 i jak oni dają się pomiatać zespołom. Wystarczy, że ktoś wymyśli nowinkę techniczną, która da przewagę to momentalnie rywale dostają ataku wścieklizny, a F1 im zawsze ulega.

  • 8. BAR 82_MCE
    • 2019-10-16 15:19:45
    • *.centertel.pl

    @7
    Nowinki techniczne zgodne z przepisami, a nowinki techniczne zakazane przez przepisy to dwie różne rzeczy. Nie uważasz?

  • 9. Luzak564
    • 2019-10-16 15:37:55
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jeżeli coś nie jest zakazane to jest dozwolone nie uważasz?

  • 10. Vendeur
    • 2019-10-16 17:19:33
    • *.

    @9. Luzak564

    A wiesz, czy jest zakazane czy nie?

  • 11. Luzak564
    • 2019-10-16 17:59:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @10 no właśnie nie wiem i dlatego czekam co na to wszystko powiedzą sędziowie, ale znając F1 to może dłuuugo potrwać, mogę mieć tylko nadzieję że Reno wiedziało co robi

  • 12. BAR 82_MCE
    • 2019-10-16 18:04:58
    • *.centertel.pl

    @9 Uważam, że gdyby takie oprogramowanie nie byłoby zakazane, to już dawno byłoby w użyciu praktycznie w każdym bolidzie. Może jedynie p. Wiliams kazałaby to ustrojstwo usunąć z jednego samochodu ;-)

  • 13. KF1Maciej
    • 2019-10-16 19:27:26
    • *.107.8.155

    Z dużej chmury mały deszcz. Wydaje mi się, że nic w tej sprawie sensacyjnego nie wyniknie.

  • 14. 123tomek
    • 2019-10-17 10:57:08
    • *.25.186.55.static.3s.pl

    Kurde jaki ten Ralf Schumacher podobny do MSC. A tak serio, mimo że MSC nie lubię, to wydaje mi się to zdjęcie mocno nie na miejscu.

  • 15. BAR 82_MCE
    • 2019-10-17 11:00:37
    • *.centertel.pl

    @14
    123Tomeek
    Mozesz wyjaśnić dlaczego?

  • 16. jack22
    • 2019-10-17 17:08:00
    • *.icpnet.pl

    @14 dok ladnie, powinni mu załyc foliówke na głowe i dopiero zdjęcie robić, to skandal że jest podobny do swojego brata a oni to wykorzystujom

  • 17. czuczo
    • 2019-10-17 20:01:34
    • *.ssh.gliwice.pl

    Szlag mnie trafia, jak zespoły wymyślą jakąś nowinkę, która do końca nie jest zakazana, a zaraz konkurencja protestuje, a FIA zakazuje. Eh..... gdzie te czasy, kiedy F1 była poligonem doświadczalnym dla aut drogowych...

  • 18. kombajn2
    • 2019-10-18 05:19:51
    • *.218.99.1

    @06
    Przypuszczam że na początku właśnie ktoś u nich zwrócił uwagę na to że kierowcy nie zmieniają ręcznie balansu a bolid wchodzi w zakręty tak jakby to robili. Później pewnie przepłacili kogoś z Renault żeby się dowiedzieć z grubsza co jest grane, a na koniec ich inżynierowie usiedli i zrobili typowe reverse engineering czyli napisali 12 stronicowe wypracowanie opisujące jak według nich to musi być zrobione żeby dawało takie efekty jakie daje.

  • 19. kombajn2
    • 2019-10-18 05:23:49
    • *.218.99.1

    @17 Skończyły się w momencie gdy podjęto decyzję o cięciu kosztów i mocnej rozbudowie działu przepisów zaczynających się od "zakazane jest..."

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo