DO
GP Miasta Meksyk
24.10 - 26.10
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP USA
-
Verstappen szybko wrócił do wygrywania - kierowcy McLarena pod presją
-
Racing Bulls bez tempa i punktów
-
Williams opuszcza Teksas bez punktów z niedzieli mimo dobrego tempa
-
Alpine po raz kolejny najwolniejsze
-
Verstappen zrównał się w liczbie podiów z Vettelem
-
Ferrari z pierwszym podium od GP Belgii
-
W McLarenie coraz większe powody do niepokoju
-
Hulkenberg zdobył punkty po sześciu wyścigach przerwy
-
Haas po raz czwarty w swojej historii punktował w GP USA
-
Alonso opuszcza Austin z jednym punktem
-
Mercedes bez szału, ale chce powalczyć o wicemistrzostwo

Ostatnia aktywność
22.04.2022 15:10
0
1:17.000
Przejdź do wpisu KONKURS: do wygrania są świetne książki o Formule 1
26.05.2021 07:10
0
Regulamin mówi że dany element aerodynamiczny pod konkretnym obciążeniem w kg może się maksymalnie wygiąć określona ilość mm i wszytskie te zespoły przeszły ten test czyli wszystko jest zgodne z regulaminem. W tamtym roku DAS nie był legalny ponieważ nie można zmieniać wysokości zawieszenia pojazdu poprzez jakiś element w trakcie jazdy, wtedy FIA przymknęła oko bo to Mercedes, teraz Wilk z Hamem się spłakali i wszyscy musza się dostosować
Przejdź do wpisu Marko: przednie skrzydło Mercedesa rusza się najbardziej ze wszystkich
28.11.2020 14:53
0
1:26.947
Przejdź do wpisu KONKURS: wytypuj czas pole position i wygraj książkę o Nikim Laudzie
16.10.2019 10:32
0
A może dobrze skopiowali, tylko w Renault są kable, a w RBR nie
Przejdź do wpisu Schumacher: Renault mogło odnosić duże korzyści ze swojego systemu
18.04.2019 08:28
0
Williams dojeżdża, chyba wybiorę podejście Binotto
Przejdź do wpisu Nowe tylne skrzydło ma rozwiązać problem Ferrari
26.02.2019 20:45
0
Może zbliżał się do bolidu o kilkadziesiąt metrów z każdym okrążeniem i stąd to wie, że nie były to 2 sekundy
Przejdź do wpisu Magnussen: podążanie za rywalem jest znacznie łatwiejsze