p1stolet
Ostatnia aktywność
avatar
p1stolet

10.05.2021 18:12

0

@krzostek19 Ty czasami czytasz to co publikujesz? "...Brytyjczyk, który mógł sobie spokojnie pozwolić na taki ruch, nie stracił swojej pozycji na torze i z każdym okrążeniem niwelował stratę do Holendra..." Ja wiem że BOT to parówa ale żeby go pomijać całkowicie to już tak troche nie bardzo...

avatar
p1stolet

10.05.2021 18:04

0

@2 Zgadza się... to że się urodził w Szwajcari nie czyni go od razu Szwajcarem jest tak jak to wspomniał kolega powyżej Włochem Szwajcarskiego pochodzenia...

avatar
p1stolet

06.09.2020 12:54

0

@11 Dokładnie, idźmy o krok dalej... a koncerny tytoniowe czy alkoholowe to również auta produkują dla tego taki boom był w latach '80 - '90 na sponsoring tytularny

avatar
p1stolet

08.07.2020 13:01

0

@4 Dokładnie przecież to wiązało by się z kolejnymi dodatkowymi komplikacjami... poza tym na jakiej planecie GIO będzie lepszym wyborem by dokończyć sezon w Ferrari od VET... Chyba że @3 sugeruje że VET sam zamierza odjeść...

avatar
p1stolet

06.07.2020 20:19

0

MAL? ;P

Przejdź do wpisu Alonso bardzo blisko Renault?

avatar
p1stolet

06.07.2020 20:08

0

A moze to chodzi o Sirotkina? XD

Przejdź do wpisu Alonso bardzo blisko Renault?

avatar
p1stolet

15.02.2020 12:10

0

Ja to się tylko zastanawiam nad jedną rzeczą czemu nie ma loga żadnej z marek Uniliver skoro mieli przejść z Williamsa do MCL. Nie wyszło?

avatar
p1stolet

10.02.2020 17:44

0

Ja tam z kolei w odejście Merca nie wierze, oni pokazali że żeby wygrywać wcale nie musisz mieć najszybszej maszyny ale operacyjnie musisz być najlepszy a Merc z operacyjnego punktu widzenia jest najmocniejszą siłą w stawce... Ferrari potyka się o własne nogi a RBR ma jeszcze do nadgonienia z Hondą i wcale nie jest tak doskonały jak sami twierdzą. Pewnie rok 2021 będzie nową odsłoną dla wszystkich ale to wcale nie oznacza że Merc nagle zapomni jak się prowadzi team F1 a ograniczenia budżetowe bedą dotyczyć zarówno ich jak i pozostałych dwóch graczy (Ferrari i RBR) Z trzeciej strony jak Toto sam słusznie zauważył oni są w trakcie negocjacji nowego kontraktu z F1, więc używają starego wyświechtanego straszaka tak samo jak Ferrari. Marketingowo jeśli dalej będą dominować przy ograniczeniach budżetowych to marketingowo będzie dla nich dopiero wygrana.

avatar
p1stolet

03.02.2020 11:03

0

@3 Haas podbno ma inne plany i szuka wsparcia Andrettich...

avatar
p1stolet

20.01.2020 10:24

0

Mam nadzieję że projektantem jest lepszym niż był kierowcą F1. ;) Nie a tak na poważnie to mam nadzieję że on mając w sobie DNA kierowcy wyścigowego zaprojektuje coś co będzie zapewniało emocje, a nie kolejną hiperbezpieczną i supernudną pętle jakimi raczył nas p. Tilke.

avatar
p1stolet

14.01.2020 09:50

0

Znaczy się otworzą budkę z kawą i hot dogami w garażu w wolnym miejscu na części zapasowe?

avatar
p1stolet

13.01.2020 17:43

0

@above No do tego grona trudno nie dorzucić jeszcze KMAG'a chłop też potrafi chlapnąć językiem... jak swego czasu kiedy powiedział do dziennikarzy że HULK może mu possać jaja :D To był jeden z bardziej bezcennych komentarzy jaki kiedykolwiek słyszałem

avatar
p1stolet

23.11.2019 16:49

0

1:39.761

avatar
p1stolet

20.11.2019 08:39

0

*dobrych wiatrach

avatar
p1stolet

20.11.2019 08:38

0

@Up Imola musiała by zostać zmodernizowana bo na dzień dzisiejszy nie spełnia standardów toru F1. Aczkolwiek gdzieś czytałem chyba w angielskiej prasie jakieś przebąkiwania o tym że przy dobrych piętrach coś można by z tego skręcić

avatar
p1stolet

11.11.2019 09:53

0

@9 w takim razie musiałem cos przeoczyć kiedy to było? (a i jeszcze jedno wybacz za "bredzisz")

avatar
p1stolet

10.11.2019 18:04

0

@up sprostowanie na następne 3 lata

avatar
p1stolet

10.11.2019 17:51

0

@8 Bredzisz... nie było planów organizacji wyścigu w Paryżu, a plany Londynu to odroczone sa na razie z powodów nowego kontraktu Silverstone mającemu im wylacznosc na goszczenie F1 w kraju na następne dwa lata... A później to sie zobaczy

avatar
p1stolet

10.11.2019 17:41

0

@4 Powiedz to Claire Williams bo ona chyba nie wie XD

avatar
p1stolet

16.10.2019 10:26

0

A kto powiedział ze to nie właśnie RIC podsunął im ten pomysł może to właśnie RBR korzysta z czegoś podobnego a oni po prostu nieudolnie skopiowali.

avatar
p1stolet

23.09.2019 12:13

0

Sluchajcie mnie tylko zastanawia to dla czego zespol skoro i tak wiedzieli ze na nastepnym okrazeniu sciagna LEC nie powiedzieli mu zeby cisnol na maksa (hehe ale fanjnie z maksem wyszlo :P ) tylko dalej "dbal o ogumienie" I stad jest roznica, LEC jechal swoje co mu wczesniej kazali a VET krecil na swiezym ogumieniu czas ktory pozwolil mu przeskoczyc LEC. Nie wiem czy to bylo niedpatrzenie czy celowe zagranie podejrzewam ze jest na tym swiecie tylko kilka osob ktore znaja odpowiedz na to pytanie. Nie zmienia to w niczym faktu ze zagranie taktyczne bylo wysmienite i zaskutkowalo 1-2 dla Ferrari

avatar
p1stolet

09.09.2019 16:30

0

Panie Grzegorzu troche splycone te wnioski po GP Wloch, skupil sie pan w zasadzie na dwoch kierowcach i jednym teamie A gdzie najlepszy wystep Renault, gdzie cokolwiek na temat drugiego juz bledu w ostatnich dwoch wyscigach VER gdzie na pierwszym okrazeniu zaraz po starcie uszkadza przednie skrzydlo, cos na temat jazdy Albona tez mozna dolozyc i wreszcie na temat decyzji sedziow lub jej braku po scieciu szykany przez LEC, po przeczytaniu artykulu odnosi sie wrazenie ze wcale to nie byl tak ekscytujacy wyscig i naprawde w nim nic sie nie dzialo a tak naprawde dzialo sie sporo.

avatar
p1stolet

29.08.2019 16:19

0

Panie Grzegorzu to zdjęcie pokazuje stare logo które nie powinno być używane!

avatar
p1stolet

22.07.2019 15:07

0

@3 Hehe No z niego jest taki sam Szwajcar jak ze Steinera Wloch :D

avatar
p1stolet

06.07.2019 16:16

0

@1 Bo to eskaluje koszta. Niestety. I nawet jesli by taka mozliwosc istniala to niestety wiekszosc teamow nie mogla by sobie na to pozwolic. Ale pomysl ciekawy.

avatar
p1stolet

26.06.2019 13:04

0

@1 @7 No ja tez chce wiedziec :D Hodzi o Laciate w Tetra Pak? ;)

avatar
p1stolet

10.06.2019 19:31

0

A ja spytam się inaczej. Nie można było rozpatrzyć incydentu po wyścigu? Mam na myśli sytuację gdzie w trakcie wyścigu dostajemy informacje że obaj kierowcy po wizycie na podium i ceremni dopiero idą na dywanik do stewardów i wtedy wylewają gorzkie żale. Ja nie twierdzę że kara byłaby wtedy inna ale przynajmniej smród mniejszy bo uniknelibysmy bądź co bądź watpliwego widowiska jakim była ceremonia po wyścigu

avatar
p1stolet

05.04.2019 16:25

0

A ja uwazam ze to znakomity material na kierowce w RBR bedzie do nich doskonale pasowal harakterem i zachowaniem na torze i poza ;)

avatar
p1stolet

28.11.2018 00:41

0

@26 Masz nowy rower? ???? A taki poważnie to się zgadzam że analiza tego testu jest relatywnie mało miarodajna ponieważ jest za dużo, zmiennych w stosunku do przyszłorocznej konstrukcji.

avatar
p1stolet

10.05.2018 17:14

0

No tak paskunda narosl jaka jest halo zaczyna wytwarzac wlasne narosle zupelnie jak paczkowanie drozdzy :D

avatar
p1stolet

26.02.2018 14:07

0

@1 Pocieszajace tez jest to ze Honda z Harleyem przejechala 72 ;)

avatar
p1stolet

26.02.2018 12:02

0

@2 Quar Mysle ze to dla tego ze dogadali sie z Hasbro :P

avatar
p1stolet

12.01.2018 15:41

0

@Dexter Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze potencialny mariaz na zasadzie MCL-Williams-Cosworth-Aston (wedle niektorych plotek). Ktory z marketingowego punktu widzenia ma jak najbadziej sens poniewaz koszta zwiazane z produkcja i rozwojem jednostki (podkreslam jednostki) poniewaz inne elementy kazdy zepol bedzie rozwijac we wlasnym zakresie dziela sie na 4

avatar
p1stolet

29.11.2017 11:45

0

@1 Nie Santander wycofuje sie kompletnie i z tego co wiem angazuje sie w Lige Mistrzow

avatar
p1stolet

25.09.2017 18:31

0

Tzn tak z tego co sie orientuje to umowa z TAG (Renault) jest tylko na rok 2018 czyli mamy jeszcze dwa lata zanim sie zmieni formula silnikow w 2021 a nie sadze zeby Honda byla przesadnie zainteresowana dostarczaniem silnika dla Aston Martina... Podobno prowadza rozmowy z Cosworth... Aczkolwiek jak pokazuje Honda nie tak latwo jest zbudowac konkurencyjny silnik hybrydowy wiec tak naprawde znow pakuja sie w te sama pulapke w ktora wpakowali sie w 2016

avatar
p1stolet

24.08.2017 12:45

0

hah Dzieki Kempa i panowie :D

avatar
p1stolet

23.08.2017 18:11

0

@redakcja Moze to troszke niedorzeczne pytanie ale chcialbym miec pewnosc... Czy ta subskrypcja obejmuje rowniez widzow z zagranicy znaczy sie czy jest blokada regionalna nie pozwalajaca na urzywanie serwisu online poza granicami Polski?

avatar
p1stolet

24.04.2017 11:05

0

@ Dexter Zgadzam sie powolanie nowego teamu wiaze sie z duzo wiekszymi wydatkami wiec rowniez tego nie widze natomiast rowniez slyszalem ze Stuttgart wyrazil chec pomocy swoim kolegom po fachu jesli chodzi o zasoby by dostarczac siliniki jeszcze jednej ekipie to mysle ze nie ma sie o co martwic

avatar
p1stolet

03.04.2017 17:31

0

Miejmy nadzieje ze ta poprawiona wersja planowana na Monaco bedzie czyms w rodzaju odskoczni od dna bo pomijajac wszystko ale MCL walczacy ze Sauberem o 4 ostatnie miejsca w stawce to chyba nie jest naglowek ktory chcemy ogladac... mam nadzieje ze ALO znow pokarze klase i wcisnie then s#itbox do q2

avatar
p1stolet

02.03.2015 09:49

0

Mam pytanie o jaki skandal chodzi z tymi poduszkami powietrznymi i jakie modele sa narazone (kupilem w zeszlym roku nawa honde accord) ma ktos linka?

avatar
p1stolet

17.12.2014 12:44

0

Haha jak czytalem niektore posty to az oplulem monitor od kiedy to Ferrari potrzebuje pieniedzy... Oczywistym jest ze to Telmex zglosil sie do nich a jak stare przyslowie mowi pieniadz nie smierdzi widocznie umowa pasuje obu stronom i beda czerpac z niej obopulne korzysci a jak przy okazji udalo sie wcisnac na rezerwowego GUT to lepiej dla niego wiec gdzie kest problem... @ Ryzy 1. pozdrawiam 2. W sumie slaba ta prowokacja przez lata przyzwyczilem sie ze twoje prowokacje reprezentuja duzo wyzszy poziom a tu taki babol :P starzejesz sie czy jak?

avatar
p1stolet

30.03.2014 13:51

0

Ja to bym chcial wprowadzic drobne sprostowanie do artykulu. Mianowicie to nie RAI zerwal kontrakt z Ferrari tylko Ferrari splacilo RAI

avatar
p1stolet

08.11.2013 11:38

0

dzieki

Przejdź do wpisu Afer F1 ciąg dalszy

avatar
p1stolet

08.11.2013 11:04

0

Kempa mam prosbe moglbys podac zrodlo informacji na temat przekupstwa szefow F1

Przejdź do wpisu Afer F1 ciąg dalszy

avatar
p1stolet

01.10.2013 16:53

0

Hmm ja to widze troszke inaczej Mianowicie: RBR od zawsze stawial na docisk areo. I tak na poczatku sezonu mieli problemy poniewaz docisk ktory generowali powodowal szybsze zurzywanie sie opon (zwlaszcza na tylnej osi) wiec zeby "oszczedzac ogumienie" i nie musiec w kazdym z wyscigow zjezdzac o jeden raz wiecej po nowe opony musieli znalezc kompromis kosztem generowania mniejszego docisku... Kiedy w trakcie sezonu w mniej lub bardziej uzasadnionych okolicznosciach doszlo do zmiany konstrukcji ogumienia spowodowalo to powrot do orginalego zalozenia... RBR ma w miare stabilny areodynamicznie pakiet wiec zmiana opon u nich nie wymagala az tak drastycznych zmian w ustawieniach gdzie w przypadku innych teamow ktore na poczatku sezonu dobraly ustawienia i pakiety areo do opon jak to mialo miejsce w przypadku Lotusa, Ferrari i chyba najbardziej SFI zmiana ogumiania wplynela w znacznym stopniu na balans i ustawinia i wydajnosc areo. Na polmetku mistrzostw gdzie wiekszosc teamow ktora juz przerzucila sie na przyszloroczny projekt na ma juz srodkow na "rewolucje" dostosowujace ich bolid do nowych opon... A jesli chodzi o dziwny dzwiek silnika... cuz moze jednak RBR mial problemy ze skrzynia biegow rowniez w samochodzie palucha... Zaznaczam od razu to tylko moje wlasne spostrzezenia przemyslenia

avatar
p1stolet

28.09.2013 11:58

0

Mnie tam martwi inny zapis mianowicie ze FIA bardzo nalega rowniez na jednego dostawce paliwa... powiem szczerze ze to juz naprawde przesada.... to nie komuna do jasnej ch....! zeby wszyscy mieli jednakowo... Zespolom zwlaszcza tym ktore maja indiwidualne kontrakty z petro firmami na pewno sie to nie spodoba....

avatar
p1stolet

12.08.2013 13:59

0

Panie Wolff osmiele sie z panem niezgodzic poniewaz i tak przyszly sezon bedzie inny pod wzgledem budowy bolidu w sposob diametralny. Wiec bedzie to wielka niewiadoma. Jesli jest szansa na nawiazanie walki w tym sezonie to trzeba ja wykorzystac.. Tyle ode mnie.

avatar
p1stolet

21.06.2013 16:21

0

Sluchajcie nie ma co wylewac pomyj na Merca. Winna jest po prostu FIA i jej niejsane procedury a wlasciwie ich brak za powstaly bajzel. W swoim oswiadczeniu Mercedes wyraznie stwierdzil ze w tej sprawie kontaktowali sie z delegatem technichnym FIA! A on po konsultacji z prawnikami rowniez FIA dal warunkowa zgode na przeprowadzenie takowych.I tlumaczenie FIA ze stanowisko w tej sprawie ich wlasnych prawnikow i delegata technicznego nie jest stanowiskiem FIA jest po prostu smieszne wiec po co wogole takie stanowisko istnieje i do Kogo oni (Pirelli, Merc) mieli sie zglosic po zgode do JT? Wiec w mysl LITERY uwaga powtorze jeszcze raz zeby co niektorzy wiedzieli co mam na mysli wiec w mysl LITERY prawa Mercedes a w zasadziie Pirelli uzywajac bolidu Mercedesa mogli takowe testy przeporwadzic. To ze byly one niezgodne z DUCHEM zapisu w regulaminie to juz zupelnie inna sprawa. Nastepna sprawa jest to ze w mysl art. 1 i 151 Międzynarodowego Kodeksu Sportowego. Mercedes uzyakal przewage testujac dla Pirelli ale jednak testujac stad tez wlasnie kara wykluczenia ich z testow mlodych. Merc wykorzystal luke w przepisach na swoja korzysc tak samo jak wykorzysal ja Brown z podwojnym dyfuzorem RBR z dmuchanym dufuzorem MCL z F-ductem i mozna by tak wymieniac w nieskaczonsoc... Fakt jest jednak taki ze Kara i tu uwaga kolejne wazne slowo w MOJEJ opini jest jak najbardziej miarodajna do winy. uff ale sie naklepalem ;)

avatar
p1stolet

18.06.2013 17:18

0

Zgadzam sie ze to dobra wiadomosc mam tylko nadzieje ze uzyskanie partnera rzeczywiscie wiaze sie z konkretnymi sumami ktore zasila borkyjacy sie juz od jakiegos czasu z klopotami finansowymi zespol i pozwoli na ponowny powrot do grona najlepszych w tym sezonie. Ale obawiam sie ze na to moze niestety na tym etapie mistrzostw juz byc za pozno.... Chcialbym sie mylic i jezeli tak to chetnie odszczekam te slowa :)

avatar
p1stolet

25.04.2013 11:01

0

@2 Tak i ten sam bajzel co w Indianapolis. Nie dziekuje raz juz przerabialismy wystarczy. Pamietaj ze lepsze jest najwiekszym wrogiem dobrego

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu