komentarze
  • 1. WDrake
    • 2019-07-04 09:42:14
    • *.centertel.pl

    Skoro znają problem to go pewnie zaraz rozwiążą i już nie powinno być tak źle

  • 2. TomPo
    • 2019-07-04 09:43:27
    • *.dynamic.chello.pl

    No to bylo wiadome zaraz po wyscigu, ale milo ze Merc to oficjalnie oglosil.
    Dziwne o tyle, ze w zeszlym roku mieli tam podobny chyba problem i nie wyciagneli wnioskow, albo wyciagneli tylko poprawki nie wyszly.
    No to teraz tifosi modla sie o lato stulecia ;)
    W GB wzsystko wroci do normy... niestety, i bedziemy sie ekscytowac walka Ferrari z RBR, to Silverstone moze chyba nie lezec bolidowi Ferrari i RBR (tzn Max) masz znowu szanse z nimi powalczyc.

  • 3. ekwador15
    • 2019-07-04 10:13:08
    • *.244.58.133

    williams tez mial problemy z chlodzeniem w tamtym roku i dojezdzali ostatni, a tu p3 i p5 to nie tak źle :D kazdy sie juz nauczył ze merc wygrywa i wszystko inne to porazka tego zespołu :) jesli mercowi totalnie nie idzie i ma kłopoty i wywożą p3 i p5 to masakra :) w Uk powinno byc chłodzniej i wrócą do formy ;]

  • 4. giovanni paolo
    • 2019-07-04 10:39:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mając w pamięci poprzednie wypowiedzi osób z Mercedesa i to co działo się w niedługim czasie po nich trudno mi uwierzyć, żeby stali się tak wylewni by mówić o swoich "fundamentalnych" problemach, nawet jeżeli jest to logiczne wobec tego co można było zauważyć w ten jeden jedyny weekend wyścigowy

  • 5. RoyalFlesh F1
    • 2019-07-04 11:04:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Problem, który w chłodniejszych warunkach daje przewagę. O kwalifikacjach nie wspomnę, lepiej startować wyżej niż niżej. Na moje oko to raczej zaleta, która więcej daje niż zabiera. Co widać po tabeli.

  • 6. SpookyF1
    • 2019-07-04 11:17:00
    • *.plastcom.pl

    Nie można być wszechstronnym we wszystkim, a zważywszy na jakość poczynań merca to na pewno celowo zrobili takie a nie inne chłodzenie. Mniejsze radiatory = mniejsza waga i możliwości aerodynamiczne.

    Celem jest wygranie mistrzostw a nie każdego wyścigu. Kilka można sobie odpuścić :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo