BMW przed Grand Prix Brazylii
Mario Theissen przed ostatnim Grand Prix tego sezonu nawiązał do osiągnięć swojego teamu. Szef zespołu jest w pełni zadowolony z postępów, jakie dokonały się w BMW. Willy Rampf natomiast wypowiedział się o torze Interlagos, na którym przyjdzie się ścigać kierowcom już za tydzień. Rampf zauważa, iż tor jest połączeniem etapu składającego się z długich prostych i środkowej części toru, gdzie znajdują się praktycznie same zakręty."Tak jak we wcześniejszych latach, Brazylia będzie gościć finałowy wyścig sezonu. Tutaj został wyłoniony zwycięzca w zeszłym roku. Również w tym roku jeszcze nie wiemy kto zostanie mistrzem. O wygraną walczy trzech kandydatów, fani z niecierpliwością oczekują finału."
"Dla zespołu BMW Sauber ten sezon był udany. Możemy być dumni z tego, co udało się nam osiągnąć, zarówno jeżeli chodzi o rozwój w czasie zimy, jak i tempo rozwoju podczas sezonu. W ciągu naszych dwóch lat startów, za każdym razem osiągaliśmy nasz cel. W 2007 roku startowaliśmy z piątej pozycji w klasyfikacji konstruktorów, z 36 punktami zdobytymi w naszym pierwszym sezonie. Naszym obowiązkiem było zajęcie czwartego miejsca, trzecia lokata była jedynie możliwością."
"To bardzo zadowalające, iż byliśmy w stanie zostać trzecią siłą w F1 już na początku sezonu, następnie byliśmy w stanie pozostać na tej pozycji po każdym wyścigu. Decyzje administracji spowodowały, że znaleźliśmy się w klasyfikacji na drugim miejscu, ale to tak naprawdę nic nie znaczy, bo wiemy, że przed nami są cztery szybsze od nas bolidy. Naszym celem jest pokonanie ich na torze."
Willy Rampf, dyrektor techniczny
"Na Interlagos najważniejszy jest środkowy sektor, zakręty są tam jeden po drugim. Potrzeba dużo siły dociskowej, dobrego balansu. W pierwszym i trzecim sektorze potrzebna jest szybkość. Prosta startowa jest wzniesieniem, gdzie potrzebna jest duża moc silnika. Jednym z elementów Interlagos o którym trzeba pamiętać to nawierzchnia toru. Pomimo tego, że nawierzchnia została poprawiona, w dalszym ciągu tor jest wyboisty. Trzeba to wziąć pod uwagę przy dobieraniu mechanicznych ustawień bolidu."
komentarze
1. Roka
No to szykuje się ciekawy wyścig... Chociaż i tak widać że BMW myśli już o przyszłym sezonie:)
Pozdrawiam
2. ales1
O przyszłym sezonie myśli ciut za bardzo, bo znów były okropne konsekwencje odpuzczenia tego sezonu. Vide Robert ostatnio.
3. krasusek
mam pytanie. Czy wykazla sie jakas gra o formule 1 z sezonu 2007?? prosze o podpowiedz.
4. krasusek
ukazala:P
5. Arti23
krasusek, jaka ??
6. Bobekman
Podoba mi się wypowidź MT. To że zdobyli 2 giem miejsce konstruktorów nic nie znaczy bo wiedzą, że przed nimi są 4 mocniejsze bolidy.
7. Gall
Ferari ma tak samo. Jest pierwsze, ale tak na prawdę nie jest pierwsze...
8. Kazik
BMW w ubiegłym roku nie miało szczęścia w Brazylii (zero punktów).Nick rozbił auto,Robert miał szansę na jeden punkcik ale zabrał mu ten punkt Pedro de la Rosa (Mc Laren) dzięki strategii (o jeden pit stop mniej).Ew.zatarcie obrazu z ub.roku może być jedynym celem dla BMW w tym wyścigu bo walczyć już nie mają o co (cele na 2007 zostały osiągnięte).Tak więc postawa kierowców BMW na Interlagos będzie raczej tłem dla wydarzenia ważniejszego (walka o tytuł).Zapowiadają się duże emocje.
9. Kazik
P.S.Myślę,że pięć punktów to jednak za dużo do nadrobienia dla Heikkiego na jeden wyścig więc Robert powinien bez problemu zachować swoje szóste miejsce (wysokie) w klasyfikacji generalnej.
10. ziutek
Arti23 - lol, krasusek tez mnie na poczatku nabral. potem zauwazylem ze to są dwie jego wypowiedzi. najpierw sie spytal, potem zeby zrobic zamieszanie sam sobie odpowiedzial
11. walerus
no ciekawe czy pykną tę stówkę....?
12. Marti
Jeżeli zdobędą tyle punktów co w każdym z ostatnich trzech wyścigów (4-2-2) to może być ciężko z tą stówką ;/
13. cukiereczek
jak Robert dostanie znowu taką skrzynke to na pewno nie
14. woowoo
mam przeczucie że BMW znowóż coś spieprzy a nam zostanie zimny browarek na otarcie złych wspomnień
15. walerus
ale meczyk był okay ;-)
16. obi216
Owszem był! Pozdrówka
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz