WYNIKI Barcelona [ 21 lutego 2019 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 N.Hulkenberg Renault 1:17.393 24
2 D.Kwiat Toro Rosso 1:17.637 136
3 D.Ricciardo Renault 1:17.785 34
4 V.Bottas Mercedes 1:17.857 57
5 L.Hamilton Mercedes 1:17.977 58
6 C.Leclerc Ferrari 1:18.046 138
7 L.Norris McLaren 1:18.431 132
8 A.Giovinazzi Alfa Romeo 1:18.511 154
9 R.Grosjean Haas 1:18.563 64
10 K.Magnussen Haas 1:18.720 66
11 P.Gasly Red Bull 1:18.780 146
12 L.Stroll Racing Point 1:19.664 72
13 G.Russell Williams 1:20.997 17
14 R.Kubica Williams 1:21.542 48

komentarze
  • 19. RoyalFlesh F1
    • 2019-02-21 22:08:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cudzysłów to para znaków interpunkcyjnych, a przecinek to znak interpunkcyjny. Dwa przecinki tworzą cudzysłów młocie.

  • 20. Raptor202
    • 2019-02-21 22:18:24
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    "Cudzysłów to para znaków interpunkcyjnych" - konkretnie znaku otwierającego i zamykającego. Znak otwierający to jeden znak, a dwa przecinki to dwa znaki. Nawet według twojego rozumowania te dwa przecinki tworzą co najwyżej znak otwierający (chociaż tak naprawdę nie tworzą). Młocie.

  • 21. Inszy
    • 2019-02-21 22:20:15
    • *.choszczno.vectranet.pl

    Ciekawi mnie to Renault. Czyżby faktycznie zbudowali bolid, który może zacząć pukać od dołu do najlepszej trójki?

  • 22. TomPo
    • 2019-02-21 22:21:04
    • *.dynamic.chello.pl

    @up
    mozecie przeniesc sie na Onet z ta dysputa imienia Miodka?
    Oczywiscie poprawne wyrazanie sie w ojczystym jezyku jest wazne, natomiast moment, w ktorym wiekszosc komentarzy tyczy sie pisowni, ortografii czy gramatyki, zamiast tematu glownego, to juz robi sie nieznosne.
    I tak... nie uzywam polskich znakow (choroba programisty i pracy w zagranicznych firmach) - przepraszam urazonych ;)

  • 23. Raptor202
    • 2019-02-21 22:28:01
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @22 Przepraszam, osobnik powyżej wywołał u mnie irytację poprzez swoją manifestację poprawności przy jednoczesnym zignorowaniu faktu, iż stworzył pseudocudzysłów z dwóch przecinków. Na dodatek w bezpośredni sposób mi ubliżył, więc nie mogłem sobie darować.

  • 24. mcjs
    • 2019-02-21 22:30:48
    • *.dynamic.chello.pl

    Wspaniale. Widzę, że dyskusja rozwija się sama, bez mojej pomocy ;)

    Moje podsumowanie pierwszego tygodnia testów:

    Ferrari wydaje się szybkie.
    Mercedes jest szybki.
    Williams jest wolny.
    Alfa Romeo i Toro Rosso zrobiły spory postęp.
    McLaren na pewno będzie bardziej konkurencyjny niż w zeszłym sezonie, ale cudów nie oczekuję.
    Haas nie zaskakuje i już nie zaskoczy tak jak w zeszłym sezonie.
    Renault i Red Bull to jak na razie największa niewiadoma. Na czasy Renault nie ma co patrzeć, biorąc pod uwagę, że są lepsze od Merca.
    Racing Point ma gorszy bolid niż rok temu, a konkurenci ze środka stawki przygotowali szybsze konstrukcje.

    Dalej idących wniosków nie ma co wyciągać przed następną turą testów. Najwięcej pracy ma oczywiście Williams. Najbardziej ciekawi mnie jak w przyszłym tygodniu wypadnie Red Bull.

  • 25. TomPo
    • 2019-02-21 22:44:44
    • *.dynamic.chello.pl

    @24
    Forma Racing Point rozczarowuje. Tzn mieli slaby czas na testach (tylko przed Williamsem) ale przejechali tez strasznie malo okrazen, co by swiadczylo o tym, ze maszyna nie spisuje sie jak nalezy i wiele rzeczy trzeba zmieniac i poprawiac.
    Merc i Ferrari zmiazdzyli innych iloscia przejechanych km wiec i zebranych danych.
    Srodek stawki wyglada interesujaco i cieszy bezawaryjnosc Hondy.
    Natomiast cos mam wrazenie, ze RBR to bedzie toczyl boje z Renault, niz podgryzal Merca i Ferrari.
    Pozyjemy zobaczymy.
    Niestety ale WIlliams na razie jest klasa sama dla siebie, gdzies tak na poziomie 2 serii nizej.

  • 26. rbej1977
    • 2019-02-22 00:14:53
    • Blokada
    • *.static.chello.pl

    Kubica - "Jak zobaczyłem pierwszego dnia, czas innego zespołu na 5 okrążeniu, to zrobiło mi się przykro".

    Tyle w temacie Williamsa.....

  • 27. Vendeur
    • 2019-02-22 00:18:56
    • *.dynamic.chello.pl


    @ 16. RoyalFlesh F1

    Wytłumaczyłem ci idioto kwestię cudzysłowu w innym temacie, obaliłem też wszystkie brednie, jakie wypisywałeś. Oczywiście podkuliłeś ogon i nie raczyłeś się nawet odnieść do tego. Dlaczego? Bo wiesz, że nie masz racji, nie masz żadnych argumentów, do tego jesteś skazany na porażkę w dyskursie ze mną przy swojej niewiedzy językowej...

    PS. Zanim wyślesz następnym razem wiadomość, sprawdź interpunkcję, bo przynosisz wstyd swojemu wybujałemu ego...

    @19. RoyalFlesh F1
    Młotem... może nie obrażajmy młotków, przygłupem, to sam jesteś. Nie dość, że przygłupie nie potrafisz zapisać poprawnie cudzysłowu, wedle norm, na które się powołujesz (czyli ? ?), to jeszcze manipulujesz hipokryto i kłamiesz, stosując zamiast znaku wprowadzającego dwa przecinki.

    Mało tego. Jakbyś ściągnął te swoje betonowe klapy z oczu i zerknął do definicji cudzysłowu oraz zasad jego stosowania, to byś pojął, może..., że nie masz racji.

    Zatem po raz kolejny obalam twoje brednie, ?geniuszu?:

    sjp.pwn. pl/zasady/Cudzyslow;629866. ht ml

    Cytując SJP:
    [W druku i w rękopisach używa się najczęściej cudzysłowu o postaci: ? ? (tzw. cudzysłów apostrofowy), można też spotkać się z jego wariantem: ? ? [...]
    W piśmie maszynowym stosuje się cudzysłów złożony z dwu identycznych znaków: ? ?, a w tekstach pisanych przy użyciu komputera również " "]

    Po twoim popisie inteligencji w poprzedniej i obecnej dyskusji, bardzo wątpię, abyś zrozumiał te proste zasady. Jeśli ktoś ma zakuty łeb, to choćby mu młotem wbijać, nic nie dotrze.

    Z uwagi na powyższe, dostajesz perma ignora, analfabeto.

  • 28. Vendeur
    • 2019-02-22 00:22:59
    • *.dynamic.chello.pl

    @22. TomPo

    No daj spokój, "inteligent" zaczął się wymądrzać, to trzeba ukrócić jego zapędy...

    Poza tym, jak długo Ty chcesz dyskutować o formie Williamsa i innych zespołów na podstawie jazd w testach? Przecież wszystko już zostało przewałkowane 10 razy. Pożygać się już można. Więc zamiast tworzyć kolejne nic nieznaczące domysły, dołącz się, poczytaj, na pewno więcej wiedzy z tego wyniesiesz, niż z analizowania dzisiejszych czasów przejazdów. :)

  • 29. mcjs
    • 2019-02-22 01:22:10
    • *.centertel.pl

    @28. Vendeur
    "Porzygać". Przepraszam, musiałem ;)

  • 30. Alboviem
    • 2019-02-22 04:42:46
    • *.static.tpgi.com.au

    @29 Nie przepraszaj.

  • 31. kombajn2
    • 2019-02-22 08:07:37
    • *.dynamic.kabel-deutschland.de

    Czy jest na sali jakiś moderator który mógłby zrobić porządek?
    @24
    "Na czasy Renault nie ma co patrzeć, biorąc pod uwagę, że są lepsze od Merca."
    Mógłbyś rozwinąć tą myśl? Skąd pewność ze Renówka nie zbudowała po prostu bardzo dobrego bolidu? Przypomnę tylko że ta ekipa ma na koncie kilka tytułów mistrzowskich A stojący za nimi koncern ma zasoby nie mniejsze niż Fiat czy Mercedes.

    A odnośnie tematu są już orientacyjne dane o ile szybsze są opony C5 w stosunku do C2 ? Nie dziwi was że Williams nie pokusił się o testowanie bolidu na szybszej mieszance? No i co się tam posypało że Russell był w stanie przejechać tylko 17 kółek gdy teoretycznie bolid powinien być bardziej dopracowany niż rano gdy wsiadł do niego Kubica. Oglądałem przekaz z tablicy informacyjnej i Kubica od momentu gdy zaczął robić sensowne czasy (i jeździć z porównywalnymi do reszty stawki prędkościami) to robił po dwa trzy kółka i wracał do garażu.

  • 32. Tilion
    • 2019-02-22 08:36:46
    • *.245.248.88

    Ogólnie to popołudnie rozczarowań. I Russell nie zrobił zbyt wielu kółek, a i tak zdołał być szybszy od Roberta (choć to akurat mało istotne), ale do ostatniego w stawce stracili 1,3s. Niby bez znaczenia, ale czy tak samo byśmy mówili, jakby skończyli np na siódmym miejscu?
    Merce, Ferrari i RPR będą szybkie. To jest pewne. Renualt zapowiada się dobrze, McLaren jeździ "pod publiczkę". RP i STR nie wyglądają zbyt obiecująco. Haas też raczej nie. Alfa Romeo już lepiej, liczę, że będą solidną ekipą ze środka stawki.

  • 33. mcjs
    • 2019-02-22 09:44:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @31. kombajn2
    Przecież napisałem, że Renault jest niewiadomą... Po 4 dniach ciężko stwierdzić jak dobra jest ich konstrukcja. Czołowe zespoły (Mercedes, Ferrari) jeżdżą porównywalnym tempem, a na pewno maskują osiągi.

    Williams zaczął testy niejako z marszu, gdzie raczej chodziło o poskładanie wszystkiego do kupy. Na tę chwilę są pewnie zadowoleni, że bolid w ogóle jeździ. Właściwy program zobaczymy w drugiej turze testów.

  • 34. Alboviem
    • 2019-02-22 10:47:58
    • *.sun2.vic.optusnet.com.au

    @32 Z tym Wynikiem Russela to też nie wiadomo. Myśle, że nie po to siedział po przerwie w garażu 2h bo się zagapił. To był czas w którym zapewne poprawiali to, co zdaniem Kubicy było do poprawienia na tym etapie. No i chyba opony mieli inne. I teraz zgaduj. Miliony różnych czynników. Nikt nic nie wie, ale w ostatnim dniu kolejnych testów, nie może być takiego tłumaczenia bo wszyscy będą chcieli sprawdzić maksimum. Po prostu nie będzie już czasu.

  • 35. Madeleine_11
    • 2019-02-22 11:04:31
    • *.icpnet.pl

    @ 31. kombajn2

    Wg wczorajszych informacji różnice w mieszankach kształtują się następująco:
    - C1 -> C2: 0,8s - 1,0s
    - C2 -> C3: 0,7s
    - C3 -> C4: 0,6s
    - C4 -> C5: 0,6s

  • 36. kombajn2
    • 2019-02-22 12:24:09
    • *.dynamic.kabel-deutschland.de

    @35 dzięki, czyli te czasy Kubicy nie takie najgorsze bo na samych oponach mógł stracić blisko 2s skoro jeździł na C2 a najlepsze czasy były kręcone na C5

  • 37. kombajn2
    • 2019-02-22 12:27:16
    • *.dynamic.kabel-deutschland.de

    Zresztą zobaczymy co się będzie działo w Australii. Wiadomo czy w kwalifikacjach mercedeowski party mode i inne tego typu tricki podkręcające silnik nadal będą w użyciu czy to ukrócili w przepisach?

  • 38. shkielet
    • 2019-02-22 12:27:25
    • *.jmdi.pl

    Jak chcecie konstruktywnie krytykowac williamsa i Kubice zróbcie to jeśli przez 5 wyscigow team nie zddobedzie zadnych punktów.Ale róbcie to bez chamstwa i typowego polskiego wrednego podejscia :) Sam start Kubicy w F1 to juz jest swietna sprawa.Mam nadzieje ze Kubika nie czyta tych słabych komentarzy i robi swoje..a raczej tak jest :)

  • 39. kombajn2
    • 2019-02-22 12:41:15
    • *.dynamic.kabel-deutschland.de

    @38
    Dokładnie, święte słowa.

  • 40. Vendeur
    • 2019-02-22 13:15:33
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 29. mcjs

    "Porzygać. Przepraszam, musiałem ;)"

    I bardzo słusznie, analfabetyzm trzeba tępić! :)

    Tylko, że ja mam na to usprawiedliwienie ;). W mojej rodzinie jest osoba o nazwisku Żygadło, jest ono dość popularne w Polsce. Nie wiem dlaczego to nazwisko tak kiedyś przekręcili, może świadomie, aby się nie myliło ze słowem właściwym. Toteż, pomimo iż doskonale znam prawidłowy zapis "rzygania", czasami ten chochlik się wkrada :).

  • 41. R4F1
    • 2019-02-22 14:12:29
    • *.centertel.pl

    Pierwsze testy można podsumować cytując Bottasa, tzn., że po zmianie przepisów mamy mały wyścig technologiczny i w Australii zobaczymy bardzo odmienione konstrukcje w stosunku do tych, które są widoczne na testach. Wszyscy robią wszystko co tylko możliwe, aby dostarczyć jak najlepsze pakiety już od pierwszego GP.

    Co do dyskusji to ciekawi mnie jak by ona wyglądała, gdyby Williams prezentował się dużo lepiej. Na ten moment mamy tu tematy zastępcze, np ten o zasadach pisowni.

    @40. Vendeur
    Nikt niczego w tym nazwisku nie przekręcił:
    Żygadło - 1628 od żygadło, żegadło ?kolec, narzędzie do kłucia; narzędzie do przypalania?.
    Żygadło - 1636 od żec ?palić?, żgać ?kłuć?; od żoga, zoga ??miejsce wypalone?; od żegadło ?narzędzie do przypalania?.

  • 42. Tilion
    • 2019-02-22 14:27:18
    • *.245.248.88

    Wiadomo, wróżenie po pierwszych 4 dniach testów to nawet wróżenie z fusów nie jest. Ale i tak pewne, najbardziej ogólne rzeczy widać, jak np. właśnie niestety nieprzygotowanie Williamsa.
    Ale oczywiście poczekajmy do drugiej tury testów, później Australii... która też nie będzie zbyt miarodajna, bo to dośc specyficzny tor. Tak jak ktoś wyżej wspomniał - po ok. 5 wyścigach będzie "jakiś" obraz sytuacji - czynniki typu łut szczęścia w jednym wyścigu, lub pech innych w kolejnym znikną pod prawdziwymi osiągami. Pozostaje liczyć na to, że jednak Robert się w nowej rzeczywistości odnajdzie tak, jakbyśmy tego sobie życzyli

  • 43. Vendeur
    • 2019-02-22 14:46:02
    • *.dynamic.chello.pl

    A Williams dziś znowu na torze i nadrabia straty...

  • 44. Luzak564
    • 2019-02-22 18:04:59
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Zajebiście, miała być merytoryczna dyskusja o formie Reno a tu dwóch geniusz nawtykało sobie nt. dwóch przecinków, no masakra.

  • 45. Ambrose
    • 2019-02-22 18:33:46
    • *.ujscie.net

    Wracając do tematu, to w formie ciekawostki warto zauważyć, że spośród wszystkich dostawców silników, Renault ma na koncie najmniej przejechanych okrążeń:

    Ferrari 1422 (Ferrari, Alfa Romeo, Haas)
    Mercedes 947 (Mercedes, Racing Point, Williams)
    Honda 957 (Red Bull, Toro Rosso)
    Renault 878 (Renault, McLaren)

    Oczywiście jest to tylko statystyczna ciekawostka. Dużo bardziej interesująco byłoby, gdybyśmy dysponowali informacjami na temat przyczyn pobytu danego bolidu w garażu w trakcie trwania sesji (brak zapasowych części, problemy z silnikiem, dogrywanie ustawień, etc.)

  • 46. towi
    • 2019-02-22 19:46:13
    • *.147.41.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    45.
    nie do końca...

    Wartości bezwzględne tak, ale jeśli uwzględnisz liczbę samochodów z danym silnikiem i policzysz średnią, to najwięcej ma Honda (o 4 więcej od Ferrari), a najmniej....Mercedes...dzięki, a raczej przez Williamsa
    :-)

  • 47. TomPo
    • 2019-02-23 16:33:44
    • *.dynamic.chello.pl

    Panie i Panowie... wazne ze za niecale 3 tyg rusza nasza ulubiona (ukochana) karuzela.
    To juz prawie tyle co nic. Mozna powoli budziki na Australie nastawiac ;)

  • 48. ewerti
    • 2019-02-24 00:18:44
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Wy się tu kłócicie o głupoty, a to tylko gów*o mówiące testy.

    P.S.
    Ten artykuł to jakiś żart. Prawdziwe analizy są na oficjalnej stronie.

  • 49. Seb92
    • 2019-02-24 08:44:51
    • *.96.201.90

    Mam nadzieje ze Renault zacznie cos wygrywac


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo