komentarze
  • 1. zazuk
    • 2018-02-23 19:47:14
    • *.play-internet.pl

    No to super, skończy się gadanie i gdybanie a zacznie się prawdziwa jazda

  • 2. tysu
    • 2018-02-23 20:15:58
    • *.is.net.pl

    Dobrze, że popołudniu i w drugi dzień dopiero, bo w pierwszy to zazwyczaj problemy są.

  • 3. ds1976
    • 2018-02-23 20:20:11
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    I do tego RK jest potrzebny Williamsowi. I choć może wyglądałoby to nieco dziwnie pierwsze jazdy powinien chyba jednak wykonać Polak. Tutaj nie jest potrzebna konkurencyjna prędkość - na chwilę obecną z danych jakie mamy po testach w Abu Dhabi - równie dobry byłby Sirtokin. Na dzień dobry trzeba sprawnie i szybko wskazać mocne i słabe strony bolidu - by maksymalnie wykorzystać czas testów. Tą robotę najlepiej zapewne wykonałby kierowca nr 3.

  • 4. sintesi
    • 2018-02-23 21:10:49
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    ... A ja (nie żebym był fatalistą) obstawiam, że Robert niewiele pojeździ, bo Sirotkin uszkodzi bolid z rana i tyle będzie z testów :( Oczywiście obym się mylił, z drugiej strony też mi się wydaje, że lepszą kolejnością byłoby tak jak pisze @3

  • 5. belzebub
    • 2018-02-24 12:54:08
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @3 Tak się składa, że Sirotkin też był kierowcą rozwojowym, więc też jego wiedza (również teoretyczna - jest z wykształcenia inżynierem, w przeciwieństwie do RK), będzie przydatna dla Williamsa.
    @4 Czy podczas testów dla Reno rozwalił kiedykolwiek bolid? RK też może go rozwalić i wtedy zespół będzie go musiał składać na następny dzień.

  • 6. ds1976
    • 2018-02-24 17:13:47
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    RK jednak jako pierwszy usiądzie za kierownicą Williams! Przed testami odbędzie się dzień filmowy... Ale zaszczyt go kopnął...

    @5 RK może inżynierem nie jest, ale z racji doświadczenia i doskonałego czucia bolidu prawdopodobnie na tą chwilę zdecydowanie góruje wiedzą techniczną nad Sirotkinem. Może i Rosjanin ma sporo wiedzy, ale przede wszystkim teoretycznej. Od strony praktycznej jeszcze trochę chleba musi zjeść by dorównać Polakowi.
    Przyznaję rację natomiast, że równie dobrze RK może rozkwasić auto - nie zapominajmy o jego ograniczeniach!

  • 7. Vendeur
    • 2018-02-25 01:55:17
    • *.dynamic.chello.pl

    Kubica wyjedzie na tor już w niedzielę w trakcie dnia marketingowego. Nie wiem, czy będzie to można gdziekolwiek zobaczyć.

  • 8. sliwa007
    • 2018-02-25 10:50:05
    • *.centertel.pl

    5. belzebub
    Wykształcenie nie ma tutaj praktycznie żadnego znaczenia, na testach liczy się czucie bolidu, jak reaguje na zmiany, w jakim kierunku podążać itd. Nawet tempo nie jest ważne, najważniejsze by było stabilne na dystansie wielu okrążeń. Wtedy można oceniać jak zmiany ustawień czy części wpływają na czasy okrążeń.
    Z takimi cechami trzeba się po prostu urodzić i wyszlifować na torze nabierając doświadczenia.

  • 9. belzebub
    • 2018-02-25 19:53:06
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @8 Nie mogę do końca się z Tobą zgodzić. Oczywiście są dobrzy kierowcą, którzy nie są inżynierami, jednak jest to jednak atut, gdyż dla niektórych łatwiej zrozumieć bolid jeśli mają wiedzę teoretyczną, temu ciężko zaprzeczyć.

  • 10. sliwa007
    • 2018-02-25 20:59:16
    • *.centertel.pl

    9. belzebub
    Kończyłem politechnikę 8 lat temu na można powiedzieć dość renomowanej uczelni jak na polskie warunki i jedno co wiem to to, że 80% tych co ukończyli studia nie ma zbyt wiele wspólnego z inżynierią.
    Zmierzam do tego, że Sirotkin który ma dość dużo zajęć wynikających z kontynuowania wyścigowej kariery raczej nie należy do zbyt pilnych studentów chociaż oczywiście istnieje jakiś 1% szans na to że się mylę.
    Inna sprawa, że znam chłopaków, którzy żadnych politechnik nie kończyli a pojęcie o mechanice i zjawiskach zachodzących w czasie jazdy mają ogromne. Na politechnice nie nauczą cię jak ustawić bolid, a wiedzę jaką tam możesz zdobyć i wykorzystać w F1 ma raczej każdy zawodnik na tym poziomie i to bez kończenia uczelni wyższych.
    Podsumowując myślę, że przeceniasz fakt, że Sirotkin jest inżynierem. Tu raczej przewagi nie ma nad resztą.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo