komentarze
  • 1. toddlockwood
    • 2018-02-14 10:58:42
    • *.dynamic.chello.pl

    To wygląda jak kura która biega bez łba.

  • 2. YASHIU
    • 2018-02-14 12:04:22
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    A mi tam się zeszły sezon podobał - jeden z ciekawszych w ostatnich latach. Ten też zapowiada się ciekawie bo miejmy nadzieję osiągi silników znów się zbliżą do siebie i nie będzie już tak wielkiej przewagi Merca.
    Fajnie by było jakby Red Bulle i McLareny (ogólnie silniki Renault) doskoczyły do poziomu Merców i Ferrari.

  • 3. tomasss
    • 2018-02-14 13:16:46
    • *.emea.ibm.com

    fajnie by było gdyby bylo wiecej standaryzacji, w zakresie technologii, moze jeden dostawca silnikow..wiem marzenie scietej glowy..

  • 4. Szaakal
    • 2018-02-14 13:26:21
    • *.icpnet.pl

    tomasss, jeden dostawca? czemu nie oglądasz Indy Cara w takim razie? Tu jest pojedynek zespołów fabrycznych, który obejmuje stworzenie silnika i budy, pakując w to gruby hajs i to jest właśnie F1. Gdyby był jeden dostawca, to F1 omijałbym szerokim łukiem. Jak dla mnie powinno być jak najwięcej możliwości rozwoju i wtedy takie Force India mogłoby wygrać sezon wymyślając jakiś potrójny dmuchany przez zawodnika dyfuzor.

  • 5. Sasilton
    • 2018-02-14 15:36:49
    • *.dynamic-ww-10.vectranet.pl

    3. tomasss
    Idź oglądać formułę E.

  • 6. Vendeur
    • 2018-02-14 22:36:13
    • *.dynamic.chello.pl

    Co za pierd***nie... i gdzie tu niby odpowiada na krytykę? Nie ma odniesienia do zjebanego logo, które jest kopią innego, nic o debilnej decyzji dotyczącej Grid Girls, ani o równie głupiej z godziną rozpoczęcia wyścigów. Jedyne co, to lanie wody rodem z naszego rządu, nic kur** na temat, za to propaganda jak za komuny. Jeśli traktują kibiców jak debili, to może odbić im się to czkawką...

    Z jednej strony dokonali kilka dobrych zmian, z drugiej zaś kilka tak porażająco głupich, że Bernie już pewnie powoli zaczyna się w łóżku po nocach przewracać.

  • 7. Inszy
    • 2018-02-14 22:55:55
    • *.play-internet.pl

    Tak w skrócie: chcieliśmy pokazać, że idziemy do przodu, tylko nie bardzo mamy na to pomysł.

  • 8. B_O_N_K
    • 2018-02-15 06:52:03
    • *.231.32.40.koba.pl

    Jakie znaczenie ma brak Grid Girls i przesunięcie godziny rozpoczęcia wyścigu? Z tego powodu przestaniecie oglądać F1? Albo bo się logo nie podoba? Widzę typowe narodowe podejście - nie ma prawdziwych podowód do narzkań to narzeka się z byle powodów. Dla mnie te zmiany nie mają żadnego znaczenia z punktu widzenia rywalizacji pomiędzy kierowcami oraz zespołami. Przypomnijcie sobie zmianę formy kwalifikacji albo mnożenie punktów z ostatniego wyścigu - to były zmiany, na które dawały faktyczny powód do biadolenia...

  • 9. ymp01
    • 2018-02-15 10:33:24
    • *.adsl.inetia.pl

    Przesunięcie o godzinę ma dla mnie duże znaczenie z powodów zawodowych. Tak z tego powodu przestanę oglądać wyścigi zaczynające się o 15, już teraz nie oglądam żadnego od 17 i 20. Jak wyjdzie mi w miesiącu jeden wyścig to na pewno dla jednego wyścigu nie wykupie na miesiąc abo Eleven w ten sposób w zasadzie przestane oglądać F1. Takich osób napewno jest dużo więcej.

  • 10. Heniek007
    • 2018-02-15 11:46:19
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @8 Poprostu nie podoba nam sie polityka Liberty Media. @Inszy doskonale to ujol.

  • 11. Vendeur
    • 2018-02-16 13:29:40
    • *.dynamic.chello.pl

    @8. B_O_N_K - najwyraźniej nie odróżniasz narzekania z byle powodów, od przyzwolenia na wszechogarniający idiotyzm, bylejakość i głupotę. Współczuję.

  • 12. silvestre1
    • 2018-02-16 19:04:58
    • *.dynamic.chello.pl

    Liberty Media to lipa. Polityczna poprawność nie wie nic o sporcie ale wszystko o produkcie do sprzedania. To jest cała nowość w F1, reszta to statystyka.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo