komentarze
  • 1. Blazefuryx
    • 2017-06-09 20:31:13
    • *.dynamic.chello.pl

    "Świetnie radził sobie z tym problemem za to zespół Ferrari, który w zeszłym roku wraz z Sebastianem Vettelem i Kimim Raikkonenem najbardziej przyłożył się do testów ogumienia włoskiego producenta. "

    Ten artykuł pokazuje jak ważny jest "feedback" utalentowanego, mającego szósty zmysł kierowcy, by stworzyć bolid, który będzie jak najlepiej przystosowany do nowych regulacji i rzeczywistości.

    Wielu inżynierów wypowiada się już od dawna na temat Seba, jak głęboką posiada on wiedzę, jak wyjątkową ma on intuicję i wnikliwość, potrafiąc precyzyjnie i dokładnie opisać każdy problem związany z bolidem, że, gdyby nie był kierowcą, to równie dobrze mógłby zostać inżynierem zespołu F1. Nieraz, gdy jego bolid miał awarię, on potrafił natychmiastowo podać diagnozę, jaki element nie funkcjonuje, co należy poprawić. To samo przekłada się na kwestię ukierunkowania rozwoju bolidu, gdzie Vettel bez wątpienia jest monumentalnie ważnym i korzystnym czynnikiem.

    Dlatego tak bardzo go cenię. Dlatego uważam, że on i Schumacher byli największymi i najdoskonalszymi kierowcami w historii F1. Nieprawdopodobna uniwersalność na tak wielu płaszczyznach tego sportu i perfekcjonizm w najlepszym tego słowa wydaniu, bo nie był on, jak u większości ludzi, kontrproduktywny, a sprawił, że osiągnęli oni doskonałe i namacalne rezultaty.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo