Ericsson myśli o zdobyciu punktów
W zespole Saubera po czasówce w Meksyku panują mieszane nastroje. Marcus Ericsson jest zadowolony, że znowu udało mu się awansować do Q2, podczas gdy Felipe Nasr narzeka na problemy z ustawieniami bolidu, które przed trzecim treningiem zostały skopiowane od Szweda.„To kolejne przyzwoite kwalifikacje dla nas. Pokazaliśmy ,że pracujemy w dobrym kierunku i opłaciło się. Wszyscy możemy być zadowoleni z dzisiejszych osiągów. Wiedzieliśmy, że awans do Q2 nie będzie łatwym zadaniem, gdyż czasy okrążeń w środku stawki było bardzo zbliżone. Miło, że znowu mogłem złożyć dobre kółko w Q1 i przejść do Q2. 15 pozycja jest dobrą pozycją startową i jestem pewny, że jutro możemy cały czas próbować upolować nasze pierwsze punkty.”
Felipe Nasr, P19
„Kwalifikacje nie były tak dobre jak się spodziewaliśmy. Przed trzecim treningiem zdecydowaliśmy się na identyczne ustawiania co w drugim aucie, ale ich wynik był zupełnie różny. Ogólnie brakowało mi przyczepności w wielu fazach zakrętów. Przynajmniej drugi bolid wydawał się dobrze pracować, więc mamy punkt odniesienia. Teraz skupię się na wyścigu i jestem pewny, że będę w stanie odzyskać kilka pozycji dzięki tempu jakie prezentowaliśmy na długich przejazdach.”
komentarze
1. Vicente
Daj im Boże choć ten jeden punkt. Zawsze to większa premia finansowa za te 10 miejsce w konstruktorach. W ogóle ciekawe jest to, że Sauber ma lepszą średnią od Manora, jeśli idzie o zajmowane miejsca. No ale cóż z tego jak tego punkcika brak...
2. Fanvettel
Moze Ericssonowi uda sie zdobyc punkty.
3. XandrasPL
Co im dadzą te punkty , skoro ich polityka już teraz jest wiadoma że z silnikami ferrari z końcówki 2016 to oni nic nie zrobią a Manorowi się przydadzą bo będą bardziej konkurencyjni, chyba dalej na końcu przed Sauberem ale oni ścisną stawkę gdy czołówka nie ucieknie im bo raczej w czołówce nikt nie ucieknie na nowych przepisach a Manor ze straty 2 sek po 1,4 a z tego już każdy zespół może walczyć o punkty bo 1,4 w kwalifikacjach to około 0,6 na wyścig, Manor też się męczył w 2015 ale oni coś zrobili aby to zmienić
4. 99kowalski
Cogitationis poenam nemo patirur.
5. Vicente
Może taka, a nie inna strategia silnikowa na 2017, to podwaliny planu pod silniki Hondy w 2018?
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz