komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2015-10-13 09:07:11
    • Blokada
    • *.bg.ajd.czest.pl

    Po moim trupie, jak to się mówi... ;) Bezpieczeństwo w F1 stoi na dużym poziomie. Śmierć Bianchiego to nieszczęśliwy zbieg okoliczności. A zamknięte kokpity mogą zrodzić inne niebezpieczeństwa np. zablokowanie dachu, przez co zawodnik nie mógłby wyjść z płonącego pojazdu lub konsekwencje dachowania. Myślę, że nie można popadać w skrajność. Tyle lat nie było dachu i mieliśmy jeden poważny wypadek. Grosjeanowi i Sainzowi nic się nie stało. A kto wie, co byłoby, gdyby dach zawiódł i przy uderzeniu w bandę wbiłby się w kierowcę.

  • 2. Kalor666
    • 2015-10-13 09:18:24
    • *.29.165.81.threembb.co.uk

    Temat zamkniętych kokpitòw zostawię na boku. Sam mam mieszane odczucia. Zastanawia mnie coś innego- jak długo ten cwany dziadek będzie rządził w tym sporcie? Przecież chyba to kierowcy powinni mieć coś do powiedzenia albo FIA a nie stary dziad któremu zależy na dobrym widowisku!

  • 3. tommek7
    • 2015-10-13 10:56:00
    • *.146.9.38.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Dobrego widowiska już dawno nie ma.

  • 4. Skoczek130
    • 2015-10-13 11:28:48
    • Blokada
    • *.bg.ajd.czest.pl

    @Kalor666 - ma dożywocie. ;)

  • 5. CzarnyKret22
    • 2015-10-13 11:52:31
    • *.promax.media.pl

    Formula 1 - Independent wings concept - closed cockpit+modified opened cockpit version yt (nie przyjmuje link) tak wygląda wizja nowoczesnego bolidu f1 z kokpitem. Porównując dzisiejsze bolidy a ten stwierdzam z żalem że dzisiajsze bolidy w porównaniu do tego wyglądają naprawdę źle. Gdy w 2009 roku massa mial wypadek bylem stanowczo przeciw zamkniętym kokpitom ale po wypadku julesa tak w 65% wole żeby były kokpity. Bolid wygląda naprawdę dobrze a aerodynamika będzie jeszcze lepsza i oczywiście bezpieczeństwo.
    Skoczek130 - technologia poszła tak do przodu że bolid f1 się nie zapali(wyjątkiem jest wydech ale tylko on do kierowcy ogień nie dojdzie) a zamkniety kokpit jest w stanie wytrzymać uderzenie twrdego przedmiotu przy prędkości 450 km/h.

  • 6. tommek7
    • 2015-10-13 12:16:24
    • *.146.9.38.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    O aerodynamice akurat to nie pisz bo jest wiele innych sposobów na jej znaczną poprawę aniżeli zamknięty kokpit.

  • 7. Jacko
    • 2015-10-13 15:49:42
    • *.dynamic.chello.pl

    @2. Kalor666
    F1 to obecnie przedsięwzięcie prywatne, a Bernie jest tylko przedstawicielem i zarządzającym z ramienia właścicieli. Im Dziadek pasuje na tym stanowisku, bo doi wszystkich do okoła i przynosi zyski, a cała krytyka spada na niego, a nie na właściciela. Jak długo będą zyski, tak długo Bernie będzie rządził. Nawet jeśli dojdzie w najbliższym czasie do sprzedaży, to nic się raczej nie zmieni, bo potencjalni nowi właściciele już sugerują, że chcą go zostawić na stanowisku.

  • 8. mazur81
    • 2015-10-13 15:57:28
    • *.play-internet.pl

    Jest większe ryzyko, że kierowca się potknie i zginie uderzając głową w krawężnik, niż to że zginie podczas wyścigu na torze. Więc cała ta debata na temat bezpieczeństwa w F1 jest do dupy.

  • 9. St Devote
    • 2015-10-13 18:30:06
    • *.static.korbank.pl

    Ecclestone jak i pozostali włodarze motorsportu mają w nosie zamknięte kokpity. Po każdym wypadku zaczyna się lekkie zamieszanie w temacie, ale jedynie po to, zeby wszystko pozostało po staremu. I dobrze.

  • 10. Amnes
    • 2015-10-13 21:58:10
    • *.dynamic.chello.pl

    8. mazur81

    A to dziwne bo słyszałem o kilku przypadkach gdy ginęli na torze a o potknięciu i uderzeniu głową w krawężnik ni razu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo