komentarze
  • 1. Michael Schumi
    • 2015-09-29 17:43:49
    • *.play-internet.pl

    No to spoko, powodzenia.

  • 2. ewerti
    • 2015-09-29 17:55:27
    • *.11.94.1

    Mam nadzieję, że zespół z GRO sprawi miłą niespodziankę walcząc o czołowe miejsca.

  • 3. Blazefuryx
    • 2015-09-29 17:59:11
    • *.dynamic.chello.pl

    2. To chyba nie podlega wątpliwości, że o czołowe miejsca ten zespół nie będzie nigdy walczyć, ale myślę, że mogą oni śmiało myśleć o rzuceniu wyzwania Manorowi (Marussii), który niepodzielnie rządzi na końcu stawki od wielu sezonów.

  • 4. fanFelipeMassa3
    • 2015-09-29 18:10:43
    • *.ip.euro.net.pl

    @3 nie mów że nigdy nie będą w czołówce. To się tak wydaję a potem okaże się że od czasu do czasu zdobywają podia. Nie osądzaj i nie spisuj ich straty ale fajnie byłoby żeby walczyli o wyższe pozycje.

  • 5. _Hero_
    • 2015-09-29 18:14:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Groszek niezły hazard, najpewniej liczy na fotel w Ferrari w 2017.

  • 6. grzesznik
    • 2015-09-29 18:14:30
    • *.nowogard.vectranet.pl

    Ciekawe kto teraz zasiądzie w bolidach Renault? Jakieś propozycje?

  • 7. elin
    • 2015-09-29 18:16:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mądra decyzja Romaina - na 2016 do zespołu Haasa, pod patronatem Ferrari.
    A jeśli się sprawdzi, to od 2017 do zespołu z Maranello za Kimiego Raikkonena.

  • 8. marciex5
    • 2015-09-29 18:16:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 Button i Alonso :D

  • 9. magic942
    • 2015-09-29 18:18:10
    • *.123.207.135

    Groszek wszystko dobrze zaplanował. Przecież w Renault miałby pewne miejsce w składzie. Za rok Kimi odejdzie, a do Ferrari pójdzie ten lepszy pary Grosjean Gutierrez czyli wiadomo kto. :)

  • 10. querido1998
    • 2015-09-29 18:55:55
    • *.CNet.Gawex.PL

    Gene Haas chyba nie oglądał sezonu 2009, kiedy Grosjean nie zdobył żadnego punktu.

  • 11. LeX IcoN
    • 2015-09-29 19:05:01
    • *.lupus.net.pl

    @10 po czym pokazał co potrafi w GP2

  • 12. 19Felipe94
    • 2015-09-29 19:05:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    quediro1998 - myślę że tamten sezon nie ma żadnego znaczenia przy jego zatrudnieniu

  • 13. MeekeFan
    • 2015-09-29 19:10:49
    • *.dynamic.chello.pl

    Dla mnie troche zaskoczenie, sądziłem, że Grosjean zostanie z francuzami. Romain na pewno nabrał sporo doświadczenia przez te parę lat w Lotusie, ale czy będzie dobrym liderem w nowym zespole? Moim zdaniem nie, ale czas pokaże. Kto do drugiego fotela? Stawiam na Gutierreza.

  • 14. Blazefuryx
    • 2015-09-29 19:35:12
    • *.dynamic.chello.pl

    4. Nie osądzam przesadnie źle, staram się być obiektywny. Biorąc pod uwagę, że ich poziom infrastruktury jest gorszy niż Manora, nie są w stanie sami stworzyć chassisu bolidu, praktycznie są obecnie na łasce Ferrari w tej kwestii, nie daje mi innego wyboru niż stwierdzić, że ten zespół na chwile obecną może jedynie powalczyć z mistrzem ostatnich szeregów, czyli Manorem. Raczej nie zapowiada się, aby kiedykolwiek miało się to zmienić. Kolejny zespół, który przychodzi tak szybko, jak odchodzi.

  • 15. fanFelipeMassa3
    • 2015-09-29 19:38:47
    • *.ip.euro.net.pl

    @10 a ja myślę że nie oglądałeś sezonu 2012, 2013, 2014, 2015 kiedy Grosjean w 2012 zdobył 3 podia i 96 pkt, w 2013 6 podia i 132 pkt, w 2014 0 podia 8 pkt, i w 2015 1 podium i 44 pkt

  • 16. pjc
    • 2015-09-29 19:46:09
    • *.dynamic.chello.pl

    Spójrzmy na sezony debiutanckie ostatnich lat w wykonaniu poszczególnych ekip, nie licząc ekipy Brawn GP. HRT, Lotus-Caterham, Virgin-Marussia-Manor i co? Całe 2 punkty dzięki t alentowi

  • 17. marco35
    • 2015-09-29 19:48:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak to jest ? Jest w Lotusie w 2015 a ma koszulkę już od nowego pracodawcy ? Lotus się zgodził czy Palmer lata bolidem do końca sezonu ?

  • 18. pjc
    • 2015-09-29 19:51:07
    • *.dynamic.chello.pl

    Bianchiego i torowi, na którym prędkość bolidu nie jest najważniejsza. Wątpię aby Haas błysnął w F1, wchodząc z zupełnie nowym sprzętem i z klienckimi silnikami Ferrari. Nie wierzę w ich sukces.

  • 19. pjc
    • 2015-09-29 19:52:02
    • *.dynamic.chello.pl

    Sorry za przerwę pomiędzy komentarzami.

  • 20. marco35
    • 2015-09-29 19:53:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Już znalazłem odpowiedź.
    .."Do końca sezonu pozostało jeszcze pięć wyścigów i jestem zobowiązany aby dać w nich z siebie wszystko. Ale również jestem bardzo podekscytowany tym co przyniesie przyszłość w zespole Haas F1 Team"...

  • 21. MarTum
    • 2015-09-29 21:40:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Grosjean musi mieć dobre info o krytycznym stanie Lotusa skoro idzie do Haasa.

  • 22. AlMastar
    • 2015-09-29 22:21:38
    • *.222.127.250

    dziwny ruch szczególnie jak zamiast Lotusa będzie zespół Renault, bardzo dziwny ... chyba że GRO wie więcej niż widać z zewnątrz ...

  • 23. mentos11
    • 2015-09-29 22:27:00
    • *.dynamic.chello.pl

    Pewnie ze wie co jest grane, nawet ja widzę że renault na sile i po kosztach przyjmuje lotusa, nawet zgodzili się na pietrova w swoim zespole, myślę że wcale więcej kasy nie będą mieli tylko może nie będą żebrac o jedzenie, Groszek zapewne więcej zarobi u Amerykanów niż u Francuzów to sknerzy chyba nawet teraz dostaje tylko 2 miliony a powonien więcej.

  • 24. PanPikuś
    • 2015-09-29 22:48:50
    • *.dynamic.chello.pl

    @ pjc
    Debiutanckie zespoły rzadko zdobywają cokolwiek, to fakt, ale perspektywa pozostania w Lotusie, też nie jest zachęcająca. Zacznijmy od tego, że decyzje podjął przed podpisaniem umowy Lotus-Renault. Mając w pamięci legendarne trefne transakcje Lotusa z wielkimi sponsorami widmo i przedłużające się rozmowy zespołu - bankruta z koncernem można też było miec wątpliwości. Ponadto budżet Lotusa sięgnął dna, a nawet zaczął kopać głębiej. Nawet, jeżeli Renault da małą fortunę, to Lotus nie odzyska ludzi, których stopniowo tracił od 2012/2013, a którzy to stworzyli renesans ekipy z Enstone. Sezon 2016 Renault spędzi na walce z Sauberem i Hondą. Prawdopodobnie Lotus nie wprowadza od dawna żadnych poprawek do bolidu, a przyszłoroczny projekt nie wiadomo czy w ogóle zaczął powstawać. Biorąc pod uwagę zmianę jednostki napędowej należy ponownie przeprojektować cały tył samochodu, co przy obecnej ilości ludzi może zakończyć się średniozadowalającym skutkiem.
    Francuz prawdopodobnie ratował się z tonącego okrętu.
    Z kolei Haas tworzy swoj zespół blisko już rok, w przeciwieństwie do ostatnich debiutanckich zespołów postawił na technikę i współpracę z wielkimi inżynierami i zapleczami technicznymi. Ostatni zespół który poszedł tą drogą to RedBull. Źle na tym nie wyszli. Prawdopodobnie będą się liczyć w walce o małe punkty. Patrząc w perspektywie dwóch najbliższych lat Haas może być lepszą perspektywą. Poza tym koneksje z Ferrari i ew odejście Kimiego po 2016 mogą sprawić, że to Francuz będzie zasiadać w aucie z Maranello.

  • 25. nonam3k
    • 2015-09-29 23:55:55
    • *.131.246.94.ip4.artcom.pl

    Zespół haasa bedzie miał specyfikacje silnika taka jak Ferrari w zamian za to Ferrari moze testować tunel 24h/7 . Mając dobry silnik i dobre info z tunelu gdzie pracuje Ferrari mogą powalczyć o miejsca 15-10 w pierwszym sezonie .

  • 26. Skoczek130
    • 2015-09-30 10:44:54
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @querido1998 - chłopcze, liczy sie to, co jest obecnie, a nie to, co było sześć lat temu. Miałeś wtedy 11 lat - teraz 17. Widzisz różnice w swojej fizjonomii i mentalności? To sporo lat. Poza tym przypomnij sobie sezon 2013 (o ile w ogóle oglądałeś wtedy F1, bo wejść na wikipedie i przeglądać bezkrytycznie suchą statystyke każdy może). Romek to najlepszy obecnie możliwy nabytek dla Haas'a, ale ja wierze, że ta decyzja ma pokrycie w postaci choćby wstepnego kontraktu z Ferrari na sezon 2017. :)

  • 27. greyhow
    • 2015-09-30 15:46:49
    • *.ssp.dialog.net.pl

    To Renault zostaje z dwoma pay-driverami. Na pewno Maldonado i ciekawe kto jeszcze. Obstawiam powrót Pietrowa. Drugi kierowca Haasa? Esteban wydaje się być murowanym faworytem, ale nie wykluczyłbym jeszcze Vergne'a. Protegowany Ferrari i francuski duet może przyciągnąć jakiegoś dodatkowego inwestora z tego kraju.

  • 28. Klocuch12
    • 2015-09-30 16:47:11
    • *.dynamic-ra-2.vectranet.pl

    Wolałbym Vergn'a :)

  • 29. FanRosbergaBC
    • 2015-09-30 20:19:02
    • *.centertel.pl

    Można powiedzieć że Grosejan gra va bank, liczy najprawdopodobniej że Ferrari rozstanie się z Kimim po sezonie 2016 i wtedy on wskoczy do Ferrari. Nie wiem na ile to prawdopodobne, ale Grosejan chyba na to liczy i wierz w to, lubię tego kierowce dlatego trzymam kciuki za niego.
    A co do Reno to słyszałem że Button jest łączony z tym zespołem. Honda chce obciąć zarobki Jenson'a więc gdyby Reno zaoferowało mu dobre pieniądze, pewnie by tam przeszedł, tylko pytanie, jaki budżet ten zespół przeznaczy na F1? Jeżeli dość duży, to pozyskanie Buttona będzie dobrym rozwiązaniem bo na Maldonado nie ma co liczyć, pokazał w tym sezonie jakim jest kierowcą te jedne jego zwycięstwo było skutkiem czystego fartu i już się pewnie nigdy nie powtórzy - chodź szczerze powiedziawszy niezbyt pamiętam ten wyścig gdy odniósł to zwycięstwo, ale mniejsza. Reno ma znacznie większe szanse na walkę w czołówce (nie mówię o walce o mistrzostwo) od Hondy która za rok jak nie zrobi nic wielkiego z silnikiem będzie objeżdżana przez Manora - który mimo dużo słabszego aero może mieć silnik Mercedesa. :)

  • 30. wobz
    • 2015-09-30 22:30:37
    • *.adsl.inetia.pl

    no i fajnie

  • 31. adams_123
    • 2015-10-01 12:05:44
    • *.wegrow.domtel.com.pl

    Button zostaje w McL, a Manor na silniku Merc oficjalnie. Daję info tutaj, bo jeszcze nie ma newsa


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo