komentarze
  • 1. Root
    • 2015-05-10 12:50:54
    • *.61.41.139

    Chyba nie rozumiem. Czyli, że cały czas silnik ma zużywać paliwo na poziomie powyżej 90 kg/h?

  • 2. Rimaro
    • 2015-05-10 12:55:41
    • *.internetia.net.pl

    @1 Tak i jednocześnie poniżej 100kg/h. Też tak to rozumiem.

  • 3. kempa007
    • 2015-05-10 16:03:12
    • *.180.227.42

    tak wynika z dyrektywy i pewnie chodzi o to, zeby kazdy zespol mial mniej wiecej te same osiagi, zamiast bawic sie w szczegolowe badanie cisnien w roznych miejscach ukladu.

  • 4. rally78
    • 2015-05-10 16:20:59
    • *.6.219.41

    Chodzi tylko o przepływ paliwa w układzie paliwowym. Nadmiar wraca do zbiornika ale do utrzymania ciśnienia w układzie stale napływającego paliwa. Jakby spalał 100 kg/h to wyścig też musiałby trwać godzinę.

  • 5. kempa007
    • 2015-05-10 16:41:23
    • *.180.227.42

    to tez fakt ;-)

  • 6. Tytussek
    • 2015-05-10 18:24:55
    • *.244.210.221

    Niedługo nikt nie ogarnie tych wszystkich przepisów, a zainteresowanie spada. Wg mnie rozwiązanie jest banalne. Wszyscy mają na pokładzie taką samą ilość paliwa, więc wystarczy zlikwidować limity przepływu i DRS. Każdy kierowca sam będzie decydować ile mocy wygenerować podczas wyprzedzania, a możliwości te silniki naprawdę mają. Idąc dalej tym tokiem rozumowania, zostawiłbym konstruktorom dowolność w konstrukcji silnika. W końcu każdy ma tyle samo paliwa do dyspozycji. Zobaczylibyśmy na torze przeróżna konstrukcje i rywalizację. A koniec końców i tak wygrała by najlepsza konstrukcja. A co do kosztów to pamiętajcie, że nigdy nie zostaną zredukowane, bo wielcy i tak znajdą sposób na dofinansowanie teamu.

  • 7. rally78
    • 2015-05-10 20:20:10
    • *.6.219.41

    Nie zniosą tego limitu bo powstałaby straszna różnica w prędkościach pomiędzy tym, który "oszczędza" a tym który jedzie na full power. Jak jedzie ponad 300 km/h to ma ułamek sekundy na ocenę sytuacji. Podejrzewam że FIA boi się żeby nie było więcej takich wypadków jak Webber w Walencji 2010r.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo