komentarze
  • 1. PanKonrad
    • 2014-02-11 14:48:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zobaczymy po żyjemy Panie Allison.

  • 2. GTR
    • 2014-02-11 15:47:08
    • *.22.28.4

    Ja mu wierzę. W końcu rozwiązanie kilku kwestii w zupełnie nowej konstrukcji nie przychodzi łatwo i szybko.

  • 3. Skoczek130
    • 2014-02-11 19:42:58
    • *.adsl.inetia.pl

    Lotus zmiażdży stawkę tym żeńskim nosem. Kobiałka dokopie facetom i obojnakom... ;)

  • 4. cinaw
    • 2014-02-12 07:38:01
    • *.51.203.199

    "bolidy odzyskają szybkość przed sezonem"

    Przepraszam chłopaki ale mnie już nerwy biorą. Rozumie rozwój technologii, zmiany dla ciekawszego ścigania i większej ilości wyprzedzeni, nawet rozumie pseudo ekologię. Ale na litość boską to co zostało zrobione z bolidem, przegięli ewidentnie. Nie mam na myśli tu wyglądu, a silnik. 1.6 panowie 1.6!!! V4. Może niech zrobią jak w skodzie 3 gary albo 2,5 gara. Nie mogli rozwijać tej technologii przy poprzednim silniku.
    "bolidy odzyskają szybkość przed sezonem" - niech spada na drzewo
    Przepraszam jeszcze raz, musiałem wyrzucić to z siebie.

  • 5. 6q47
    • 2014-02-12 10:12:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. cinaw
    Rozumiem, że coś rozumiesz, ale nie rozumiem twojego wpisu.
    Po co się tak irytujesz?
    600KM (gołe) z przyzwoitym momentem obrotowym daje poczucie swobody, plus ponad 30 sek. dodatkowe 160KM.
    I nie V4 tylko V6.
    Jak zaczną testować podczas pierwszych GP, to wtedy będzie można ocenić, czy jest powód do irytacji czy tez nie ma:)

  • 6. cinaw
    • 2014-02-13 07:33:18
    • *.51.203.199

    O przepraszam, biję się w piersi co za gafa. Tak się rozemocjonowałem, że już czytając to co napisałem tego nie wychwyciłem. A myślałem o porównaniu 4 garowym i tak wskoczyła ta czwórka przed V. Oczywiście masz racje, to jest tak oczywiste że zrobiłem to bezwiednie.
    W ramach rekompensaty:

    Silnik:
    Pojemność 1.6l - obecnie 2.4l
    Liczba cylindrów 6 - obecnie 8
    Maksymalna ilość paliwa na wyścig 140l - obecnie około 160l
    Maksymalne zużycie paliwa 100kg na godzinę - obecnie brak limitu
    Limit ciśnienia wtrysku paliwa 500bar
    Maksymalna liczba obrotów na minutę 15.000 - obecnie 18.000

    ERS
    Dodatkowa moc 161KM - obecnie 80KM
    Czas doładowania 33.3 sekundy na okrążeniu - obecnie 6.7s
    Maksymalna moc wyjściowa 120kW - obecnie 60kW
    2MJ maksymalna moc, która może być odzyskiwana w trakcie jednego okrążenia - obecnie 400kJ
    4MJ maksymalna moc, która może być przekazana do wykorzystania przez ERS - obecnie 400kJ

  • 7. cinaw
    • 2014-02-13 07:37:12
    • *.51.203.199

    "6q47"
    Napisałeś 600KM, teraz pytanie razem z ERS-em?

  • 8. 6q47
    • 2014-02-14 07:40:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gołe 600KM - bez ERS.
    Natomiast te 600KM będzie solidnie podparte momentem obrotowym, który w starych V8 nie był zbyt duzy i osiagany przy wysokich obrotach. Teraz bedzie inaczej...:)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo