komentarze
  • 1. Hamcio20
    • 2014-02-06 15:08:26
    • *.business.static.vectranet.pl

    Chociaż raz FIa zaczęła myśleć ;)

  • 2. Nutella_w_pomid
    • 2014-02-06 15:14:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wydłużenie Q3 i jazda na oponach z Q2 to dobre pomysły. Ciekawe czy się przyjma wśród ekip.

  • 3. Nietoperz3
    • 2014-02-06 15:41:23
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    o tak, im dłużej będzie trwał Q3 tym dłużej fani będą w napięciu o to kto zdobędzie pp.
    A co będzie jeżeli komuś uda sie awansować do Q2 i nie zrobi okrążeń? Bardzo dobrze, mają jeździć w Q3 a nie siedzieć w garażu.

  • 4. elin
    • 2014-02-06 15:48:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 3. Nietoperz3 - jeżeli ktoś awansuje do Q2, ale nie zrobi pomiarowego okrążenia ( mało prawdopodobne sytuacja ;-) ), to nie przejdzie do Q3.

  • 5. Nietoperz3
    • 2014-02-06 16:10:35
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    a jeśli ktoś w Q2 rozbiłby sie ale przeszedł by do Q3 to musi startować w takich oponach czy jest wyjątek?

  • 6. elin
    • 2014-02-06 16:32:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli rozbije się jadąc na oponach ( i je zniszczy ) na których wykręcił najlepszy czas w Q2, ale przejdzie do Q3, to zespół może prosić FIA o odstąpienie od tej zasady i pewnie wtedy do wyścigu kierowca wystartuje na nowym komplecie opon.

    Tak jak było do tej pory, jeśli kierowca rozbił bolid i zniszczył opony podczas najszybszego okrążenie w Q3.

  • 7. Rudolf50
    • 2014-02-06 17:20:52
    • *.emouse.pl

    Nie ma sensu wydłużąć Q3 spokojnie w 10minut można wykręcić 2 okrężenia
    A na kwalifikacje powinny być specjalne opony, ale nie bo to zbyt duże koszty. 20mln droższe silniki przecież odciążyły budżety zespołów, to po co likwidować koce grzewcze po może 1k sztuka ?

  • 8. housepl
    • 2014-02-06 17:23:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dajcie spokój..

  • 9. sharpi
    • 2014-02-06 18:48:06
    • *.adsl.inetia.pl

    Q3 nie wydłużą, bo 20+15+10 minut daje stacjom telewizyjnym trzy razy 5-minutowe reklamy. Skrócenie Q1 wprowadziłoby ogromne zamieszanie np. w Monaco.

    Najlepszym z możliwych do wprowadzenia przepisów jest nakaz zrobienia w Q3 jedno okrążenie pomiarowe okrążenie z zachowaniem zasady 107%. Żaden inny pomysł teraz nie przejdzie, bo Q2 stałoby się jeszcze nudniejsze niż Q1.

  • 10. poncki
    • 2014-02-06 19:37:45
    • *.skybroadband.com

    A nie lepiej dac im po 1 komplecie super miekkiej mieszanki tylko na Q3 a do wyscigu kazdy wystartuje na swiezych oponach?

  • 11. Frolo
    • 2014-02-06 20:16:35
    • *.87.2.93.rev.sfr.net

    E tam wyjazd na Q3. Wyścigi bedą nudniejszy niż Q1. Buuuuuu a ja juz kupiłem bilety na SPA

  • 12. Orzech93
    • 2014-02-06 22:29:09
    • *.adsl.inetia.pl

    Mija się to wszystko z celem. Chcąc poprawić widowisko, mogą popsuć walkę w wyścigu.
    Zespoły mają w tym inny cel. Jak wiadomo, większość zespołów ma realne szansę na awans do Q3, nowy komplet opon jest szansą na uzyskanie przez pierwszą 10 lepszych wyników podczas niedzieli. A co z pozostałymi? Utworzyły by się większe różnice między kierowcami. Walczyła by pierwsza 10. Dlaczego więc nie wrócić do punktowania PP? Wydłużenie Q3 to faktycznie bujda. Czasami proste sposoby są najlepsze.

  • 13. Tooom3k
    • 2014-02-06 22:49:50
    • *.adsl.inetia.pl

    @12 Chyba nie do końca zrozumiałeś... Dodatkowa mieszanka byłaby tylko i wyłącznie na Q3, a podczas wyścigu musieliby wystartować na oponach z Q2, więc wcale nie mają żadnej przewagi, bo już 11 kierowca wystartuje na świeżym komplecie, tak jak jest to teraz.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo