komentarze
  • 1. fanAlonso=pziom
    • 2013-06-30 22:29:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jest to jakieś rozwiązanie i wtedy skończą się też gadki ile to merc zyskał na teście bo podobno na tym teście o ile do niego dojdzie ma go nie byc

  • 2. elin
    • 2013-06-30 22:30:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo dobry pomysł - popieram :-).
    Mercedes testował z kierowcami wyścigowymi. Inne zespoły również powinny mieć taką możliwość.

  • 3. Polak477
    • 2013-06-30 22:41:05
    • *.pppoe.covernet.pl

    No i to jest wyjście z całej sytuacji. Zespoły mogłyby odbić sobie to co Mercedes zyskał na swoich testach, można by dobrze przetestować opony i nie trzeba by marnować na to czasu podczas treningów.
    A jak jest z testami młodych kierowców, czy zespoły mają wtedy dostęp do telemetrii? Bo wtedy kara dla Mercedesa okazałaby się większą niż początkowo przypuszczałem :). (oczywiście gdyby pomysł Ferrari i RBR przeszedł)

  • 4. Aciej
    • 2013-06-30 22:54:42
    • *.dynamic.chello.pl

    Tylko by do tego doprowadzić potrzeba jednomyślność zespołów.
    A Merc pewnie postawi jeden warunek, ich udział w tych testach albo veto i po sprawie.

  • 5. zarrr
    • 2013-06-30 23:03:08
    • *.xdsl.centertel.pl

    1. fanAlonso=pziom
    Z tego co słyszałem ma być, tylko krótszy, dwudniowy.

  • 6. Skoczek130
    • 2013-06-30 23:03:23
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aby sprawiedliwości stało się zadość i nikt nie wypominał Mercowi oszustwa, powinno do tego dojść. Nie oszukujmy się - testy dla młodych to pretekst do testowania. Ale tylko testy podobny do tego, który miał Mercedes, zrekompensuje tą niesprawiedliwość. ;)

  • 7. Fireblade
    • 2013-06-30 23:57:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Warto zaznaczyc, ze mercedesowi upieklo sie, poniewaz prawdopodobnie zagrozil odejsciem z f1, wrazie dotkliwych sankcji. Biorac pod uwage ilosc zespolow favrycznych w tegorocznych mistrzostwach, moglby to byc dotkliwy cios dla calego fia.

    Odbiegajac nieco od tematu, jestem pewien, ze mercedes w przyszlosci bedzie w stanie zwyciezyc mistrzostwa, swiadcza o tym pieniadze jakie przeznacza marka ze stuttgart'u na promocje swoich samochodow w krolowej sportow. Sam, poniekad mam taka nadzieje, jako zadowolony wlasciciel w124 :)

  • 8. devious
    • 2013-07-01 01:00:23
    • *.nplay.net.pl

    3. Polak477

    Muszą mieć dostęp do telemetrii, przecież inaczej test nie miałby sensu :) Jak wyciągnęliby wnioski czy młody pojechał dobrze czy źle w danym sektorze itd?

    Poza tym bez monitorowania na bieżąco wszystkich kluczowych parametrów (obroty, ciśnienia, temperatury itd.) bolid F1 daleko by nie ujechał - inżynier na bieżąco przecież nakazuje kierowcy zmianę ustawień (mieszanka paliwa, balans hamulców, dyferencjał itd.). Bez takiej reakcji, bez sprzężenia zwrotnego na linii kierowca-inżynier takie testy przeobraziłyby się w parodię i chaos. Kierowcy niedoświadczeni a inżynierowie "ślepi" bez swoich czujników i wykresów. To nie byłby dobry pomysł :)

  • 9. devious
    • 2013-07-01 01:03:14
    • *.nplay.net.pl

    Co do samego pomysłu to popieram tylko jednak nie chciałbym krzywdzić do końca młodych kierowców wiec proponowałbym kompromis:
    -Dzień 1: Pierwszy kierowca podstawowy
    -Dzień 2: Drugi
    -Dzień 3: Młody / ew. drugi młody

    Niech jednak tych kilku młodych dostanie choćby ten 1 dzień jazdy bo inaczej się nigdy nie doczekają!

  • 10. Orlo
    • 2013-07-01 13:55:35
    • *.adsl.inetia.pl

    @devious
    Podpisuje się obie rękami pod tym co napisałeś, chociaż umiem pisać tylko jedną:D

  • 11. indrid cold
    • 2013-07-01 18:49:19
    • *.multimo.pl

    No to jest słuszna koncepcja.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo