komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2013-04-24 17:45:13
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Dwa wyścigi na cztery poszły na straty. Mam nadzieję, że limit pecha i błędów w tym sezonie został już wyczerpany...

  • 2. Felipe Massa
    • 2013-04-24 17:58:56
    • *.pcz.pl

    1. sliwa007

    Dokładnie, to samo pomyślałem. Oby to był już koniec tych usterek i pecha.

  • 3. mc2000
    • 2013-04-24 18:41:11
    • *.dynamic.lte.plus.pl

    tez taka mam nadzieje. forza ferrari

  • 4. Uzależniony_Fan
    • 2013-04-24 19:22:28
    • *.ssp.dialog.net.pl

    to samo myślę.

  • 5. Polak477
    • 2013-04-24 19:35:32
    • *.pppoe.covernet.pl

    W zeszłym sezonie Ferrari miało tylko dwa razy problemy i to pod koniec sezonu. Teraz Ferrari miało 2 razy problemy na początku - wychodzi na to, że do końca sezonu powinien być spokój :). Oby!

  • 6. Jahar
    • 2013-04-24 20:35:49
    • *.opera-mini.net

    Ferrari nie może sobie pozwolić na więcej błędów. Patrząc na dyspozycję RBR i ich niezawodność te 2 słabe starty mogą oznaczać przegraną na koniec sezonu. Oby po kłopotach znów przyszło zwycięstwo:)

  • 7. Kwazar
    • 2013-04-25 00:29:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja pamiętam te zapewnienia projektantów DeeRsreS-u...
    Że będzie idealny, niezawodny. Szczyt techniki normalnie...
    A jak już coś nie daj Boże, to skrzydełko się ładnie samo zamknie...
    I będzie docisk, będzie superbezpiecznie i ogólnie cacy bo jazda z otwartym skrzydełkiem w przypadku jego awarii z założenia nie będzie możliwa...

    A Schumi to był ten jedyny wyjątek co to regułę potwierdza...
    Taaa :-D

  • 8. znaF1ca
    • 2013-04-25 17:35:46
    • *.gdansk.vectranet.pl

    Niestety to prawda, że przy stabilnej w miarę formie Vettela lub (co wolałbym :) ) Raikkonena, to dwa przegrane wyścigi mogą Alonso nie pozwolić, jak w zeszłym roku... zostać Nr1

  • 9. wolf77
    • 2013-04-27 21:45:50
    • *.rudaslaska.vectranet.pl

    Znam problem. Nękał on też jeden z modeli F(orza) I(talia) TÓW. W F126p był ten sam problem mechaniczny (zerwana linka) z D(ostarczającym) R(ozruchu) S(ystemem) . Ale wystarczyło otworzyć „engine cover” i użyć odpowiedniej długości „engine starter high tec stick” (byle jakiego patyka) i problem był rozwiązany ;-) Kto miał do czynienia z tą „sportową” maszyną , ten zrozumie ten komentarz…

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo