komentarze
  • 1. Gosu
    • 2012-01-17 10:12:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nawet kasiora nie pomaga, no cóż, nie wybił się ponad przeciętność więc nie ma co się dziwić, że ciężko mu teraz. Tak na prawdę byłem pewny, że załapie się ze "swoim" budżetem do Marussi, Caterhama, czy nawet HRT, a tu lipa.

  • 2. poncki
    • 2012-01-17 10:38:12
    • *.opera-mini.net

    A nie lepiej wrócić do GP2?

  • 3. Święty
    • 2012-01-17 11:11:52
    • *.150.224.239

    Mam nadzieję, że nie zobaczymy go już nigdy w f1.

  • 4. ArekPL87
    • 2012-01-17 11:24:57
    • *.bb.sky.com

    3. Święty ja również mam taka nadzieję, słabizna i nic wiecej.

  • 5. pjc
    • 2012-01-17 11:32:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To czy Caterham go zatrudni czy nie, będzie świadczyło o jednym czy ten kierowca coś znaczy dla F1.
    Moim zdaniem nie skorzystają z jego usług i Rosjanin będzie jeździł w innej serii wyścigowej.

  • 6. Wiater
    • 2012-01-17 11:33:18
    • *.ssp.dialog.net.pl

    GP2 Asia stoi otworem ;)

  • 7. ATS
    • 2012-01-17 11:59:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przepraszam że nie na temat ale mam prośbę.Kempa007 po raz kolejny proszę o zmianę godzin typowania do 23:00.zbliża się nowy sezon a ja (pewnie nie tylko ) pracuję w systemie zmianowym i czasem wypada mi praca w sobotę do 22:00.

  • 8. Święty
    • 2012-01-17 13:01:31
    • *.150.224.239

    Z innej beczki - portale informują o zatrudnieniu Senny przez Williamsa.

  • 9. kempa007
    • 2012-01-17 13:05:21
    • *.dynamic.chello.pl

    8. Święty gdzies od miesiaca o tym pisza...

  • 10. Święty
    • 2012-01-17 13:16:06
    • *.150.224.239

    tak, wiem, ale wiele osob podnieca sie nad linkiem, ktory teraz przechodzi problemy techniczne;p
    williamsf1. com /team/profiles /bruno-senna/

  • 11. Święty
    • 2012-01-17 13:19:01
    • *.150.224.239

    htt p://en.esp nf1.com /PICTU RES/CMS/13 100/13134.jpg
    ;>

  • 12. Quaresma07
    • 2012-01-17 13:43:14
    • *.tktelekom.pl

    W zasadzie Carteham - Virgin czy HRT jak dla niego to według mnie odpowiednie miejsce, najpierw nauczy jeździć się w słabszym bolidzie, zapozna się z ogólnie z wszystkim dotyczącym jazdy/bolidów a dopiero potem mógłby się przenieść gdzieś wyżej, gdyby kończył wyścigi.

  • 13. dexter
    • 2012-01-17 13:43:39
    • *.customers.d1-online.com

    Jednym z glownych powodow wyrzucenia Pietrowa z Renault byla nie jego slabosc jako kierowcy wyscigowego, lecz nieplynnosc gotowki z Rosji. Lada do tej pory winna jest Renault kase. Pietrow wnosil do Renault pomiedzy 10 a 15 Mln. Euro. Problem polegal w tym, ze suma nie zawsze wplywala na czas.

    Podobna sytuacja zaistniala w srodku sezonu gdy jeden wyscig pozniej po piatkowym treningu Senny w Budapeszcie, Heidfeld musial zrobic miejsce brazylijskiemu kierowcy.

    W Spa Boullier z cala powaga twierdzil, ze zmiana kierowcy nastapila tylko z czysto sportowych powodow i nie miala z pieniedzmi nic wspolnego, przy czym wszystkim bylo wiadomo ze Genii Capital polaczyl sie niedawno z brazylijska grupa inwestycyjna WWI, aby na brazylijskim rynku swieze pieniadze znalesc.
    Zespol Renault koniecznie potrzebowal swiezej gotowki. Doszlo nawet do tego, ze glowny sponsor (Lotus) placil za silniki Renault.

    Wkrotce po oficjalnym pozasadowym rozstaniu sie z Heidfeldem dwoch Brazylijskich sponsorow, a takze dlogoletni partner reklamowy Senny Gilette, nalepilo swoje naklejki na bolid Renault. Loga Embratel i OGX zespol Renault po cichu umiescil juz w czasie GP w Spa.

  • 14. ULTR93
    • 2012-01-17 14:24:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    lepiej byłoby jeżeli Pietrow nie jeździłby już w ogóle w F1.

  • 15. luca motorsport
    • 2012-01-17 17:30:57
    • *.193.110.152

    Witalji nie wracaj do F1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 16. baworak
    • 2012-01-18 08:20:23
    • *.centertel.pl

    Shumacher odetchnął z ulgą...a panowie od sprzątania toru będą mieli mniej roboty

  • 17. figo7
    • 2012-01-18 08:37:39
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie był szybki natomiast był bardzo odważny waląc w te bandy, no a szczytem było rozwalić bolid na okrążeniu formującym do wyścigu .

  • 18. dexter
    • 2012-01-18 10:47:33
    • *.customers.d1-online.com

    Prawdopodobnie pani Oksana Kossaczenko znalazla 12 Mln. Euro (Lada, Lukoil), zobaczymy, czy to wystarczy? (8 Mln. Euro - stale koszta za sezon w F1, a z reszty trzeba bedzie odszkodowanie Trullego sfinansowac, Trulli posiada wazna umowe, w takim przypadku dochodzilyby do tego koszta colorocznego wynagrodzenia dla Jarno)

  • 19. patrolek23
    • 2012-01-20 00:10:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakby się mieli Trullego pozbyć, to już dawno by to zrobili. Widocznie on ma tam jakiś wkład, którego my nie widzimy. Tak samo z Massą w Ferrari - po co go tam trzymają, to tylko oni wiedzą :) Tony ostro inwestuje w swoje motoryzacyjne przedsięwzięcia i niekoniecznie musi mu zależeć na cięciu kosztów, acz wręcz przeciwnie wywala hajs, jednak wie na co go wydaje, jak narazie z dobrym skutkiem.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo