komentarze
  • 1. athelas
    • 2012-01-12 14:31:26
    • *.strong-pc.com

    i ja sie pytam po co się tak chwalili ci z Lotusa... albo są kompletnymi idiotami albo mają coś jeszcze...

  • 2. ULTR93
    • 2012-01-12 14:34:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wiedziałem, że jakiś team w końcu skroi pomysł Lotusa.

  • 3. kempa007
    • 2012-01-12 15:06:20
    • *.dynamic.chello.pl

    przeciez oni caly czas nad tym pracuja z dnia na dzien tego nie wymyslili...

  • 4. RoyalFlesh F1
    • 2012-01-12 15:22:07
    • *.205.238.142

    1. athelas
    Tak po 3 dniach buszowania w internecie projektanci Ferrari skopiowali pomysł.

  • 5. Jacko
    • 2012-01-12 16:13:22
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie wiadomo nawet kto zaczął pierwszy prace nad takim systemem w tym sezonie. Być może wcale nie Lotus ani Ferrari, a ktoś zupełnie inny. Wiemy tylko skąd poszły pierwsze przecieki.

  • 6. Jacu
    • 2012-01-12 18:19:04
    • *.dynamic.chello.pl

    @1. athelas - dla ludzi z poza F1 to wielkie tajemnice ale nie na padoku. Tam cały czas masz przetasowania tych samych głów pomiędzy team'ami, doskonale rozwinięte szpiegostwo przemysłowe, a większość rozwiązań jest w ciągłej rotacji. Poza tym każdy kontrowersyjny pomysł musi przejść przez FIA...co oznacza, że owa tajemnica staje się nieco mniejsza ;)...
    Przykładowo Mercedes pościągał super grupę z innych teamów i już ponad rok jeżdżą na pasywnym systemie hydraulicznego zawieszenia, które też ma cechy opisanego tu rozwiązania. Renault zawsze zawieszeniowo byli mocni i podobnie jak Mercedes poszli w hydraulikę. Ich zeszłoroczne rozwiązanie amortyzatora bezwładnościowego jest dość innowacyjne i też oparte na hydraulice. Pewnie w tym obrębie poczynili dodatkowe rozwiązania. Diabeł dopiero tkwi w szczegółach, które czynią różnice ;).
    pozdro

  • 7. Oskar9
    • 2012-01-12 21:45:02
    • *.ostnet.pl

    Ciekawe czy RBR i inni też coś takiego zamontują. Liczę na to że przyszły sezon będzie ciekawszy i że Ferrari i Mclaren będą w stanie walczyć z RBR. Dobrze że w zimie jest mało informacji może się nauczę na sesje. xD

  • 8. dexter
    • 2012-01-13 10:27:21
    • *.customers.d1-online.com

    Pol zartem - ciekawe kiedy FIA w trakcie trwania sezonu zabroni stosowanie tego systemu ;-)

    Aby regulaminowi stalo sie zadosc, to w Lotusie ma to dzialac poprzez cylinder hydrauliczny, zobaczymy jak Ferrari to rozwiaze.

    Z innej beczki, to Mercedes od 1998 w swojej S - klasie stosuje zawieszenie ABC (Active Body Control), ktore aktywnie przeciwdziala wychyleniom karoserii i nurkowania samochodu podczas hamowania.

  • 9. SilverX
    • 2012-01-13 12:57:05
    • *.koronowo.com.pl

    Mercedes także od początku sezonu będzie miał swój własny system RRH...

  • 10. darecky3
    • 2012-01-13 19:14:41
    • *.range81-129.btcentralplus.com

    1. athelas...sorry, moze zabrzmi to ostro ale niektorzy naprawde potrzebuja zeby ich pyknac w grzywke, wtedy zaczynaja myslec. Zapytam sie wiec od kiedy to Lotus chwali sie nowym systemem zawieszenia. Konia z rzedem temu co wygrzebie komunikat Lotusa na ten temat. To szpiedzy prasowi bazujacy na wlasnych wtyczkach rozpisuja sie na ten temat a nie Lotus sie chwali. Jak nie zrozumiales to przeczytaj jeszcze raz wpis 3,`4,5,6.
    pozdrawiam

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo