komentarze
  • 21. DJP44
    • 2011-07-09 21:09:10
    • *.97.229.176

    Gdyby NH czy VP -miało być
    sorki za pomyłkę

  • 22. athelas
    • 2011-07-09 21:19:47
    • *.48.185.245

    16. Ale jakim bolidem był R30? Jak Kubica miał w nim wygrać? "Odziedziczył" ten bolid po Alonso z 2009 roku, był bardzo podobny, a co zrobił Alonso w 2009 roku? Jedno podium, w Singapurze! Dobrze wiesz, że Alonso to jeden z najlepszych aktualnych kierowców. Robert w takim bolidzie trzykrotnie zdobył podium i raz mógł być drugi (Japonia, koło...).Śmiem twierdzić, że gdyby Rober

  • 23. belzebub
    • 2011-07-09 21:38:11
    • *.tvk3.pl

    21. DJP44 Jak już pisałem wcześniej, niestety, ale RBR jest w tej chwili za mocny nawet dla Roberta, mało prawdopodobne, żeby wygrał w pierwszym tegorocznym wyścigu. A jeśli nawet, to teraz ALO czy HAM mają z tym problemy, a są równie dobrzy o ile nie lepsi od Kubka, taka jest prawda. Poza tym gdyby Robert rozwijał ten bolid od samego początku, to co najwyżej byliby lepsi od Mercedesa. Zresztą z gdybania zwykle nic nie wychodzi. Poza tym nigdy nie twierdziłem, że VP czy HP są lepsi od RK, Tylko twierdzę że RK nie poradziłby RBR, a przede wszystkim VT. A prawda jest taka, że oprócz dobrego kierowcy potrzebni są dobrzy inżynierowie, a Reno jak na tą chwilę takowych nie posiada.

  • 24. Jahar
    • 2011-07-09 21:39:04
    • *.opera-mini.net

    Panowie Kubica jest bardzo dobrym kierowcą ale go na własne życzenie w tym sezonie nie ma i jego przyszłość jest niepewna więc gdybac to sobie teraz można. Moim zdaniem samochód ważniejszy od kierowcy i nawet gdyby Polak jeździł w tym roku to pewnie by skończył najwyżej przed Mercedesem. Podia na początku sezonu to raczej sporo szczęścia dla LRGP i tyle.

  • 25. Jahar
    • 2011-07-09 21:42:18
    • *.opera-mini.net

    23. Trzeźwo i dobrze gadasz:)

  • 26. belzebub
    • 2011-07-09 21:43:13
    • *.tvk3.pl

    22. athelas Napisałem to specjalnie dla tych co uważają RK za nie wiadomo kogo. A tak naprawdę kierowca jest tylko jednym elementem, na który składa się team, co z tego że Robert jest dobry, jak pozostałe trybiki nie działają prawidłowo, jak nie potrafią takowej wiedzy wykorzystać np. inżynierowie.

  • 27. belzebub
    • 2011-07-09 21:44:45
    • *.tvk3.pl

    24 Jahar: "Podia na początku sezonu to raczej sporo szczęścia dla LRGP i tyle." Dokładnie.

  • 28. wist13
    • 2011-07-09 21:51:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rennault-Kubica wracaj

  • 29. ivaneh
    • 2011-07-09 22:02:46
    • *.centertel.pl

    To było do przewidzenia. Ja się tylko zastanawiam gdzie oni widzą ten "potencjał" bolidu? Jak dla mnie jeszcze 2 - 3 GP i Renault będzie walczyć co najwyżej z STR. Wielka szkoda bo jeśli Robert wróci w tym sezonie to nie będzie do końca wiadomo czy jego ewentualne słabsze wyniki to w większej mierze efekty wypadku czy "wspaniałego" rozwoju bolidu, którym kieruje dwóch amatorów.

  • 30. david9
    • 2011-07-09 22:20:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Niestety ale ten zespół nie ma takiego potencjału jak Ferrari, McLaren, Mercedes czy RedBull. Po prostu nie ma takiej kasy, takiej kadry technicznej, a tego Kubica nie przeskoczy. Zresztą jak bolid jest spaprany i źle rozwijany to kogo się wymienia kierowców czy projektantów? Kierowca jest ważny ale na sukces robi cały zespół.

  • 31. david9
    • 2011-07-09 22:22:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jak czytam bzdury co nie których, że ten bolid i ten zespół miał potencjał do wygrywania bo Kubica projektował bolid to naprawdę się zastanawiam ile jest w tym racjonalnego myślenia a ile wywyższania Kubicy ponad wszystko.

  • 32. radzix
    • 2011-07-09 22:44:18
    • *.122.223.79

    to już jest żenada w wykonaniu LRGP a mina Erica pokazywana czasami w kwalifikacjach mówi wszystko, dziękuję dobranoc!

  • 33. dnb
    • 2011-07-09 23:45:09
    • *.adsl.inetia.pl

    david9, belzebub, Jahar a ci dalej swoje xD i tak w kółko co jest jakiś temat o Renault, aż się to nudne robi.
    Oczywiście wszystko co było w dwóch pierwszych wyścigach to fart LRGP, a nie fart innych faworytów, którzy kończyli na dalszych pozycjach, masakra xD. Już nawet nie chce mi się tego komentować.
    Tylko ciekawe dlaczego Bruno Senna powiedział, że nie będzie w stanie zastąpić Robeta ponieważ nie ma tyle doświadczenia, żeby tak jak on rozwijać bolid, mniej więcej tak to brzmiało. Ogólnie większość widzi to trochę inaczej niż wy "znafcyyyyyy" sory 'PRO znafffffcyyyyy" xD no ale co tam każdy ma prawo widzieć inaczej :D
    POZDRO!!! i radze pooglądać sezon 2011 od początku, wszystko treningi, quale i wyścig, może w końcu coś zobaczycie i wyciągniecie wnioski, a jeśli nie to jeszcze raz od nowa i tak w kółko :)

  • 34. Pawelec79
    • 2011-07-09 23:54:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    31. Zobacz jak jeździło lrgp na początku sezonu, a jak jeździ teraz....już ? Porównałeś ? To teraz napisz mi dlaczego tak jest.

  • 35. Pawelec79
    • 2011-07-09 23:57:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    29. Zgadzam się z Tobą w 100%

  • 36. kaaarol
    • 2011-07-10 00:03:00
    • *.dynamic.chello.pl

    Schemat weekendu LRGP:
    1. W tym wyścigu możemy być mocni
    2. Dzisiejsze treningi nie oddają naszego prawdziwego tempa, na pewno jeszcze coś poprawimy przed czasówką
    3. Dzisiejszy trening pokazał nasze prawdziwe tempo, ale przed kwalifikacjami postaramy się coś poprawić, jesteśmy dobrej myśli
    4. Jesteśmy rozczarowani kwalifikacjami, ale jest to spowodowane: <lista powodów>, przez to nie mogliśmy wykorzystać całego potencjału samochodu.
    5. W wyścigu damy z siebie wszystko, nasze bolidy mogą być konkurencyjne ze względu na <kolejna lista...>. Mamy nadzieję, że nasza strategia pozwoli walczyć nam o punkty.
    6. Nie jesteśmy zadowoleni z rezultatu, ale cieszymy się z tego jednego punktu Nicka. Witalij mógł walczyć o 12 miejsce dzięki poprawieniu kilku rzeczy przed wyścigiem i dobrej strategii. Mimo wszystko takie miejsce nie zachwyca, ale jesteśmy dobrej myśli. W następnym wyscigu będzie lepiej, ponieważ przywieziemy nowy pakiet aerodynamiczny.
    7. Witalij: muszę wyeliminować kolejne błędy; Nick: bolid nie pozwalał na więcej, więc jestem zadowolony z wyniku.

  • 37. mariusz-f1
    • 2011-07-10 01:17:36
    • *.opera-mini.net

    33.dnb - Daj sobie spokój, szkoda czasu ;-) Oni i tak wiedzą swoje. Chociaż w jednym, się z nimi zdadzam. A mianowicie, nawet Robert nie byłby w stanie konkurować z RBR (a szczególnie jednym) mając do dyspozycji R31. Ale już co do reszty stawki to uważam, że o pozycję 3-7 w większości GP, mógłby spokojnie z nimi walczyć i to z..... powodzeniem.
    Pozdrawiam

  • 38. devious
    • 2011-07-10 01:19:22
    • *.dynamic.chello.pl

    hehe z wypowiedzi Nicka i Witka wynika jasny przekaz:

    "Bolid jest dobry, nawet bardzo dobry i my też potrafimy jeździć - co pokazało kilka niezłych wyników - niestety OBAJ NIE MAMY ZIELONEGO POJĘCIA O USTAWIANIU BOLIDU! Jak nam się przypadkiem uda trafić z ustawieniami to jest dobrze, jak warunki są trudne, zmienne - to nie wiemy co się dzieje, jak dzisiaj... Inżynierowie nam pomagają ale niewiele bo zawsze braliśmy ustawienia od Kubicy a teraz... teraz nie mamy od kogo... I tu wcale nie chodzi o rozwój bolidu bo bolid jest niezły, na pewno nie gorszy od Mercedesa, Force India czy Williamsa - i po prostu jeździ gorzej bo jest źle ustawiony...

    Więc prosimy - Robert wróć!!!

    podpisano
    Nick Heidfeld
    Witalij Pietrow

  • 39. FERRARI19
    • 2011-07-10 06:37:04
    • *.205.32.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Poprostu Lotus Renault bez Roberta to kompletna porażka. Oby ich Sauber nie dogonił, choć jest już blisko...

  • 40. lechart
    • 2011-07-10 07:23:03
    • *.olsztyn.mm.pl

    20. DJP44 ........ Tak właśnie jest ....... Kubica należy bez wątpienia do grupy kilku najlepszych kierowców aktualnie jeżdżących w F1. Szkoda, że stało się jak się stało ............. Popisy NH i WP są coraz bardziej żenujące. Tak jak poprzednio już pisałem, z wyścigu na wyścig, zaczynają walczyć o coraz wyższe pozycje w dole stawki .... :)))
    38. devious ........ masz głowę na karku ............ nie służy jedynie do noszenia nakrycia głowy ...... :)))

  • 41. Jahar
    • 2011-07-10 08:58:16
    • *.opera-mini.net

    33. Skoro radzisz oglądać od początku sezon to też to zrób i porównaj tempo LRGP w stosunku do rywali.:)

  • 42. Jahar
    • 2011-07-10 09:00:42
    • *.opera-mini.net

    A na ultrze masz np analizy treningów, wyścigów, kwalifikacji i porównaj je sobie.

  • 43. Jaro75
    • 2011-07-10 09:12:01
    • *.kalisz.mm.pl

    19. pjc
    Tak ciąg dalszy.
    W sumie przykre.
    Ale masz rację,dobrze że nie z udziałem Roberta bo wtedy...
    Ale czy byłoby tak samo z jego udziałem ? Myślę że nie.Przynajmniej nie tak drastycznie.
    Morale w tym zespole leci na łeb z każdym kolejnym wyścigiem.
    Brak motywacji widoczny drastycznie.
    A Robert? Niech wraca a gdzie to czas pokaże :)
    Oby tam gdzie będzie bolid pozwoli na walkę z najlepszymi:)

    Pozdrawiam.

  • 44. Jaro75
    • 2011-07-10 09:15:12
    • *.kalisz.mm.pl

    ...który... :)) Zapomniałem.

  • 45. sydemon
    • 2011-07-10 09:17:55
    • *.tarnow.mm.pl

    40. lechart, aktualnie jeżdżących powiadasz... Chyba przespałeś pół roku...

  • 46. lechart
    • 2011-07-10 09:28:53
    • *.olsztyn.mm.pl

    45. sydemon ........ Jest dalej zatrudniony, zatem można go tak potraktować. Jego umiejętności na pewno nie są gorsze niż Alonso, Vettela , Hamiltona ... etc. Wszystko wskazuje na to, ze wróci .... i oby jak najszybciej ...

  • 47. owadd
    • 2011-07-10 10:19:53
    • *.159.162.102

    Myślę że Robert, w swojej najlepszej formie, nie byłby wstanie walczyć tym bolidem o więcej niż 8-10 miejsce.

  • 48. i.zeb
    • 2011-07-10 11:12:32
    • *.238.198.102

    33 . Zgadzam się z Tobą w 100% . W tym roku mają o niebo lepszy bolid , niż w zeszłym roku ,A Pietia w ubiegłym sezonie tak samo "OGROMNIE " punktowal , jak w obecnym . O Nikuśu już nie wspomnę . Kubek w całej stawce kierowców , popełnia najmniej błędów.Pamiętacie w ubiegłym roku , jak Alonso ściąl szykanę . Żeby wyprzedzić Robsona , i zamiast oddać miejsce Robsonowi , jechał dalej . . NIC DODAĆ , NIC UJAĆ Także pisanie Panowie , że kierowca nie ma wpływu na osiągi bolidu . Jest dla Mnie kompletną Bzdurą . Ale każdy ma prawo do Swojego zdania i myślenia Pozdrówka

  • 49. Jacu
    • 2011-07-10 11:33:46
    • *.dynamic.chello.pl

    Poza niemocą kierowców być może dochodzi cała zadyma z dmuchanymi dyfuzorami. Jak kiedyś pisałem to właśnie LRGP na tym zakazie najbardziej ucierpi bo to właśnie oni mieli najbardziej zmyślny system i najbardziej kompleksowo rozwinięty - przynajmniej na początku sezonu tak to wyglądało.

  • 50. Luna
    • 2011-07-11 09:59:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i.zeb a jak się wtedy skończyła ta sytuacja? alonso dostał karę bo już nie pamiętam.

  • 51. i.zeb
    • 2011-07-11 13:56:48
    • *.238.198.102

    LUNA dla przypomnienia sobie sezonu 2010 , zapraszam do przeczytania Podsumowanie Sezonu 2010 ,ta sytuacja o której pisałem jest w części czwartej .Pozdrówka dla Prawdziwych , nie przybieranych Fanów Robsona


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo