klingus123
Ostatnia aktywność
avatar
klingus123

23.04.2018 21:24

0

Fakty są takie, że Williams zbudował fatalny samochód. Oczywiście dwóch niedoświadczonych kierowców za kółkiem nie pomaga ale i tak jest tragicznie jeśli chodzi o konstrukcję. Ten samochód jest tak toporny, jako mimo wszystko sympatykowi tego zespołu aż zal patrzeć na onboardy, chyba Sauber ma nawet stabilniejszą maszynę.Kubica też ma ograniczone pole manewru bo będzie jeździć dość mało a symulator nie daje pełnego obrazu. Perspektywa przyszłości marna- kontrakt z Martini się kończy a wielkich sponsorów w takiej sytuacji raczej nie można się spodziewać.

avatar
klingus123

19.04.2018 16:47

0

@4 Red Bull miał jakąś namiastkę kontroli trakcji, na pewno w 2013 przynajmniej(ale prawdopodobnie tylko w bolidzie Vettela). Obejrzyj sobie onboardy np. z Singapuru, ten dźwięk silnika był bardzo podobny do tych z czasów TC.

avatar
klingus123

19.03.2016 08:53

0

Kwalifikacje doprawdy dziwaczne, Q1 i Q2 w formacie rodem z gry na Playstation. Kierowcy nawet nie mogą dokończyć okrążeń które zaczęli przed upłynięciem czasu do odpadnięcia- moim zdaniem ta reguła jest zupełnie śmieszna. Sami guru zespołów wyglądali na zdezorientowanych. Z kolei Q3 było kuriozalne, wszystko zasadniczo rozstrzygneło się długo przed końcem sesji. Co do samych wyników- nie jestem szczególnie zaskoczony, chociaż spodziewałem się mniejszej różnicy między Mercedesem a Ferrari. Toro Rosso zaskoczyło, widać, że niezmodernizowany silnik Ferrari wciąż lepszy nawet od najnowszego Renault. Red Bull mniej więcej tam gdzie rok temu, szkoda Kviata. Williams średniawo, a przecież ten tor powinien im odpowiadać. Dalej mamy Force India, Mclarena który zrobił spory postęp i myślę, że w europejskiej części sezonu zbliży się do TOP10. Renault jest daleko, strata do najbliższych rywali wydaje się spora ale i tak ten sezon to dla nich jeden wielki test. Sauber nadal fatalnie. Haas przyzwoicie jak na nowy zespół, sądzę że przy chaotycznym wyścigu w dalszej części sezonu mogą zdobyć małe punkty. Manor tam gdzie ostatnio. Lewis pojechał świetnie. Nie sądziłem że uda się zejść poniżej minuty i dwudziestu czterech sekund. Mały plus dla Parmela za dobry debiut i pokonanie Magnusena.

avatar
klingus123

29.11.2015 22:11

0

Bolid wyłączając silnik był dobry, zwróćcie uwagę, że na technicznych torach było dużo lepiej. Ale z deficytem prędkości na poziomie 25 kilometrów na większości torów dobra przyczepność mechaniczna i aerodynamiczna na nie wiele się zdają.

Przejdź do wpisu Koniec udręki McLarena

avatar
klingus123

22.11.2014 19:18

0

Też zauważyłem te wyginajace się skrzydła. Pewnie testowali coś na nowy sezon, nagieli przepisy i zostali za to ukarani.

avatar
klingus123

08.11.2014 20:30

0

Lubię ich i życzę im nawet zwycięstwa ale jeżeli jutro będzie padać to pozycje 5-8 to maks tego, co mogą osiagnąć. Zachowanie samochodu na mokrym torze to ich największa bolączka w tym sezonie.

avatar
klingus123

01.11.2014 19:23

0

Maldonado przyzwoicie. Romain też nie byłby na końcu gdyby nie ten błąd.

avatar
klingus123

24.10.2014 16:17

0

Rozwiązanie podobne do serii WTCC i WRC gdzie bogatsi wystawiają więcej pojazdów. Jestem za trzeciem bolidem tylko jeżeli będzie go miało więcej niż 3-4 zespoły a stawka się skurczy. A przed sezonem zespół powienien wytypować którzy kierowcy będą zdobywać punkty do klasyfikacji konstruktorów(2 z 3) Bogate zespoły (Mercedes,Ferrari, Red Bull, Mclaren, i odradzający się Williams) pewnie będą bardzo liczyć na trzeci bolid jeśli nie od 2015 to od kolejnego roku. A Caterham może niestety podzielić los Super Aguri. Nie zdziwie się, jak znikną już w następnym wyścigu. Marussia jest w nietypowej sytuacji. Z jednej strony ich lider miał koszmarny wypadek, walczy o życie i prawdopodobnie nie wróci do ścigania. Ale musimy pamiętać o dwóch punktach Julesa w Monaco, które mogą zapewnić 9 miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Jeżeli Sauber ani Caterham nie zdobędą punktów (co jest bardzo prawdopodobne), rosyjski team otrzyma spore (jak na wielkość zespołu) gratyfikacje finansowe, co zwiększy szanse na przetrwanie.

avatar
klingus123

08.10.2014 10:09

0

Lotus popełnił poważny błąd konstrukcyjny, którego nie da się naprawić w trakcie sezonu. Na początku udawało się poprawić bolid, później jednak rozwój stanął w miejscu. Odkryli ten błąd i związane z nim straty ale już niewiele mogli zrobić. Zobaczcie, gdzie Lotus ( a właściwie Grosjean) był w Hiszpanii a gdzie jest teraz. Problemy z silnikiem były i są ale nie stanowią jedynej przyczyny katastrofy Lotusa.

avatar
klingus123

26.09.2014 12:20

0

Usciślijmy. Caterham chce pieniędzy Ericssona na nastepny sezon :-)

avatar
klingus123

06.09.2014 09:56

0

Znowu byli szybcy w piątek. W kwalifikacjach i wyścigu ciężko jednak będzie im być przed Williamsem, a może nawet Mclaren ich wyprzedi.

avatar
klingus123

06.09.2014 09:50

0

Lotus popełnił jakiś fatalny błąd konstrukcyjny i nie da się go naprawić. A dane z tunelu były bardzo dobre. Po kilku wyścigach zaczęli łapać tempo ale później znowu spadli na sam koniec. Może ich boli sprawuje się dobrze tylko w nielicznych okolicznościach?

avatar
klingus123

29.07.2014 09:59

0

Hamilton obecnie jest w trójce najlepszych kierowców pod względem umiejętności(nie tylko w mojej opinii). Stawiam go na równi z Alonso. 90 milionów to kosmiczna suma ale musimy pamiętać, że negocjacje dopiero się rozpoczęły i wartość ta na pewno się zmieni. Osobiście uważam, że Lewis powinnien zostać w Mercedesie.

avatar
klingus123

20.07.2014 10:30

0

Vettel nie jest kierowcą z pierwszej ligi. Ten sezon dobitnie weryfikuje jego umiejętności. Daniel objeżdza go praktycznie przy każdej okazji. Niemiec powinien ostro się wziąć do roboty, o ile zamierza jeszcze w tym sezonie walczyć o trzecią pozycję na koniec bo realnie patrząc mistrzostwo już uciekło.

avatar
klingus123

20.07.2014 09:55

0

Żenada. Ten kierowca jest niebezpieczny. W takim razie mam nadzieję, że w przyszłym sezonie Lotus zrobi tak wolny bolid, że Pastor nie zdoła nikomu zrobić krzywdy. A teraz na poważnie. Lotus jest w katastrofalnym dole a niedoszli sponsorzy się już chyba nie pojawią. Nie dziwie się, że Romain chce uciec z tej tonącej łajby. Bolid chyba nie ma poważnych błędów konstrukcyjnych skoro dane z tunelu aero były bardzo dobre. Samochód niestety nie jest wystarczająco szybko rozwijany. Zakaz FRIC ostatecznie ich dobił.

avatar
klingus123

16.07.2014 14:57

0

Życzę im kolejnego podium. Zasługują na to. Miło widzieć jak legenda się odradza. W tym sezonie zbudowali bardzo dobry samochód. W początkowej fazie mistrzostw mieli sporo pecha. Teraz jednak mogą walczyć jak równy z równym z Ferrari i Red Bullem.

avatar
klingus123

04.07.2014 02:45

0

Może w następnym sezonie odbiją się od dna. W obecnym roku Marussia wypada nieźle na ich tle, a w Caterhamie zero postępu.

avatar
klingus123

04.07.2014 02:39

0

Ten bolid nie jest taki straszny jak pokazują wyniki, tylko ciężko go odpowiednio ustawić i zbalansować. Piąte miejsce Grosjeana w czasówce na technicznym torze w Hiszpanii nie wzięło się znikąd. Potrzebują znacznego pakietu poprawek.

avatar
klingus123

28.06.2014 21:23

0

Ten sezon brutalnie weryfikuje zdolności niemca. Samochód posiada identyczny jak Daniel, a dostanie od niego regularne baty. Raz czy dwa razy mogło coś nie wyjsć, Vettel ma w tym sezonie pecha do awarii, ale pod względem czystej szybkości po prostu nie zachwyca. Zespół już chyba postawi na Daniela w tym sezonie.

avatar
klingus123

21.06.2014 15:10

0

Brawo dla Williamsa. Kosztowne błędy Lewisa, blamaż Vettela i rewelacyjne okrążenia Massy i Bottasa. A Daniel znowu lepszy od Vettela. Ten sezon dobitnie weryfikuje umiejętności niemca.

avatar
klingus123

08.06.2014 16:32

0

Niestety, pan Maldonado stanowi realne zagrożenie dla innych kierowców. Przydałby mu się jakiś dobry terapeuta, żeby zmienić jego podejście i wzmocnić psychikę. Mimo wszystko, chyba wenezuelczyk ma potencjał, lecz z jakiś powodów jest on marnotrawiony. Petrodolary nie pomogą w osiąganiu dobrych wyników, co najwyżej zapewnią miejsce w zespole.

Przejdź do wpisu Maldonado ukarany reprymendą

avatar
klingus123

08.06.2014 16:26

0

Nie mają raczej szans na punkty. Środek stawki jest daleko przed nimi. W dodatku Marussia ostatnio poczyniła spore jak na ich możliwości postępy. Sauber zbudował fatalny samochód a do tego ma średnich kierowców. W 2012 mieli bardzo dobry samochód, rok później już gorszy a teraz stoczyli się na samo dno. Z zespołu pouciekały ważne osoby i brakuje kogoś, kto w zdecydowany sposób poprowadzi ten zespół.

avatar
klingus123

24.05.2014 16:03

0

Bardzo dziwnie to wyglądało i nie zdziwie się, jak uznają to za celowe działanie.

avatar
klingus123

23.05.2014 17:23

0

W obu tych bardzo lichych sezonach, czyli wspomnianych 2009 i 2011 przynjamniej Ferrari wygrało po jednym wyścigu. Obecnie nie widzę na to żadnych szans.

avatar
klingus123

13.05.2014 18:31

0

Właśnie też się zastanawiam nad tym. Może tor poprostu lepiej nagumowany i czasy lepsze odrazu. Ale aż o trzy sekundy?

avatar
klingus123

21.04.2014 22:45

0

Porażka, organizacyjnie poprostu katastrofalnie. Ten samochód ma potencjał do zgarniania podiów seryjnie, a jak tak dalej pójdzie to skończą sezon bez takowych. I tak jest dobrze w porównaniu z 2013, ale poraz kolejny, jak w 2012 roku możliwości auta nie są wykorzystywane. Szkoda, naprawdę liczyłem na regularną walkę o miejsca w top 6 w kazdym wyścigu.

avatar
klingus123

21.04.2014 22:41

0

Vettel ma spore problemy z przystosowaniem się do nowego stylu jazdy. Cztery poprzednie sezony jezdził z gazem wciśnietym do podłogi, a teraz w erze zakazu nadmuchu nie potrafi odpowiednio kontrolować samochodu. Daniel z kolei ma znacznie lepsze auto niż w poprzednich latach i to dodaje mu skrzydeł.

avatar
klingus123

18.04.2014 17:17

0

To mi się podoba. Młody kierowca po przejściu do nowego zespołu równorzędnie walczy z faworyzowanym kolegą i go pokonuje.

avatar
klingus123

18.04.2014 17:14

0

Maldonado jest niebezpiecznym dla innych kierowcą, który swoje miejsce zawdzięcza tylko petrodolarom. Grosjean też wszedł dzięki wsparciu, ale przynajmniej dojrzał i prezentuje przyzwoity poziom. Cieszy poprawa Lotusa, choć na punkty raczej mozna liczyć tylko w wypadku Grosjeana. W końcu to auto zaczyna jeździć. Ten samochód może faktycznie mieć spory potencjał, ale jego odblokowanie może trwać jeszcze kilka wyścigów.

avatar
klingus123

10.04.2014 21:48

0

Perez jest na poziomie takiego Kovalainena czy Trulliego. Przyzwoity kierowca z przebłyskami, ale nic ponad to.

avatar
klingus123

05.04.2014 17:46

0

Nawet biorąc pod uwagę problemy ze skrzynią, Vettel i tak kiepsko pojechał. Brawo Daniel

avatar
klingus123

15.03.2014 07:49

0

Brawo Riciardo. Mam nadzieję na jego regularna walkę z Vettelem.

Przejdź do wpisu Q2: sypnęło niespodziankami

avatar
klingus123

14.03.2014 19:13

0

Nie ekscytował bym się tak. Najpierw Red Bull musi osiągnąć metę wyścigu. I nawet w samym tempie są za trzema zespołami. Jak Lotus dojdzie do ładu z bolidem też powinnien być na podobnym poziomie.

avatar
klingus123

10.03.2014 20:02

0

Ja mam nadzieję, że Massa będzie na podium w Australli.

avatar
klingus123

02.03.2014 19:19

0

Red Bull na pewno nie będzie w czołówce na początku. Co będzie dalej, zobaczymy za kilka miesięcy.

avatar
klingus123

01.03.2014 22:15

0

Teraz wychodzi im te ''Wiele zespołów nie wybiera się do Jerez''. Są chyba nawet w gorszej sytuacji od Red Bulla. Nieudane eksperymenty z namiastką kontroli trakcji i silnik Renault też nie pomagają.

Przejdź do wpisu Grosjean: nie jest idealnie

avatar
klingus123

01.03.2014 17:40

0

Podejście Renault nie przestaje mnie zadziwiać. Stworzyli niebezpieczny, palący się silnik, który w dodatku ma deficyt mocy. A teraz mówią, że jakoś to będzie. Swoją drogą dobrze, że nie otrzymali bonusowego czasu na homologację. Mówię tak, chociaż lubię Lotusa. Poprostu byłoby to niesprawiedliwe. Mercedes i Ferrari mieli tyle samo czasu na przygotowanie jednostek i zdążyli na czas.

avatar
klingus123

01.03.2014 17:19

0

Red bull prawie na pewno nie stanie na podium w Australii. Potrzebny by był jakiś kataklizm w wyścigu (koszmarne warunki, karambol na starcie, awarie rywali itp.) by odnieśli sukces. Napewno będą walczyć dalej i pewnie w drugiej połowie sezonu znacznie się poprawią. Ale obecnie jest dla nich bardzo kiepsko skoro sam Horner nawet nie wie ile czasu zajmie im poprawa auta. Osobiście płakać nie będe jak będą w środku stawki a Vettel mógł będzie powalczyć w bolidzie, który nie jest o ponad sekundę na okrążeniu lepszy od rywali. Co do Williamsa, to mam nadzieję, że powalczą w tym roku a Massie życzę wygrania przynajmniej jednego wyścigu.

avatar
klingus123

22.02.2014 20:23

0

Nie wzbudza we mnie agresji, ale po co wklejasz link do tej strony pod każdym komentarzem? Chyba jest to reklama. Bo jak inaczej to nazwać?

avatar
klingus123

22.02.2014 16:42

0

Tak jak w przypadku pozostałych zespołów z silnikami Renault, są w lesie. Ciekawe, czy ukończą chociaż pierwszy wyścig.

avatar
klingus123

22.02.2014 16:38

0

Zbanujcie ds1976 za notoryczne reklamy. Każdy jego komentarz kończy się linkiem do strony. Cały czas tej samej. Co do testów, to bez sensacji. Mercedes jest bardzo silny i wydaje mi się, że to oni będą najlepsi na początku tego sezonu. Ich głównymi rywalami mogą być Mclaren, Ferrari i może Williams. Nie wierzę, że Red Bull i Lotus zdąża dojść do ładu z bolidami.

avatar
klingus123

22.02.2014 12:01

0

Fakt, auta są zaskakująco szybkie jak na takie zmiany w przepisach. Ale przede wszystkim szybkie są auta z silnikami Mercedesa, co by otwierdzało plotki o mocniejszej od rywali jednostce napędowej. Jeżeli mieliby mieć więcej o 100 koni od Renault, to oznaczałoby to zysk od 1 do nawet prawie 2 sekund na okrążeniu w zależności od toru.

avatar
klingus123

22.02.2014 11:49

0

Tak aktualnie wyglądają czasy 1 Rosberg Mercedes 1m33.283s 2 Button McLaren 1m34.957s +1.674 3 Raikkonen Ferrari 1m36.718s +3.435 4 Nasr Williams 1m39.036s +5.753 5 Perez Force India 1m39.258s +5.975 6 Ricciardo Red Bull 1m39.837s +6.554 7 Vergne Toro Rosso 1m41.784s +8.501 8 Maldonado Lotus 1m41.880s +8.597 9 Ericsson Caterham 1m45.094s +11.811 Z tego rozumiem angielski, to Sauber miał jakieś problemy ze strukturą monokoku. Większość zespołów wykonuje krótkie przejazdy. Lotus i Red Bull pojechali jak dotąd bardzo mało. Caterham też miał jakieś problemy, Ericsson zrobił tylko 4 kółka. Marussia męczyła się z jakimś bliżej nieokreslonym systemem. Narazie nic specjalnego się nie dzieje.

avatar
klingus123

19.02.2014 21:31

0

Zgadzam się z kolegą wyżej. Przygotowali ciekawy bolid, wydaje się być znacznie lepszy od knota z 2013. Posiadają najlepszy i najmniej awaryjny z silników. Mają doświadczonego kierowcę w postaci Felipe i młodego, ambitnego Valteriego. Znaleźli nowych sponsorów. Nie widzę więc powodów dla których mieliby nie powalczyć trochę z czołówką w tym roku.

avatar
klingus123

19.02.2014 21:21

0

Newey się przeliczył. Projekt RB 10 to niewypał. Tył bolidu jest zbyt ciasno upakowany i trzeba go całkowicie przeprojektować. Renault też dało ciała z silnikami. Zostały nieco ponad trzy tygodnie do startu sezonu, a bolid nie jest zdatny do jazdy. Szykuje się dla nich słaby początek. Oni potrzebują niemal cudu, by nie stracić pierwszej części sezonu.

avatar
klingus123

19.02.2014 13:25

0

Zapowiada się kiepski początek dla Red bulla. Moim zdaniem nie zdążą w pełni poprawić auta do Melbourne. Nie zdziwie się, jak będa się bujać w środku stawki.

avatar
klingus123

06.02.2014 09:44

0

Parodia. Czekam na silniki elektryczne z imitacją dźwięku spalinowego. A po co komu skrzydła? Dyfuzor? Najlepiej zrobić beczkę na kołach. Ekologiczną.

avatar
klingus123

30.01.2014 20:40

0

Na razie jest bardzo ciekawie i miło widzieć starą gwardię zespołów na czele. Nawet jeśli to tylko testy.

avatar
klingus123

28.01.2014 20:39

0

Jedna wielka awaria, ale na szczęście to tylko testy. Mam nadzieję, że jutro więcej pojeżdżą. A co do czasów, to pod koniec testów przewiduje ze 2-3 sekundy gorsze niż rok temu.

avatar
klingus123

30.12.2013 13:43

0

Powodzenia w najważniejszym wyścigu - wyścigu o życie.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu