komentarze
  • 6. radzix
    • 2011-04-22 13:14:38
    • *.ip.netia.com.pl

    3@ miałem ten sam dylemat, gdzie strefa DRS będzie w Monaco? Zakaz używania tylnego ruchomego skrzydła na tym torze wydaje się najbardziej sensowną decyzją. Szkoda że profesor Monaco nie pokaże w tym roku potencjału R31 na tej słynnej pętli w mieście.

  • 7. Porky2
    • 2011-04-22 13:20:36
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    1. krzysiek000 bezsensowna uwaga, co ma piernik do wiatraka

  • 8. TenTypTramwaj
    • 2011-04-22 13:22:47
    • *.8.27.64

    ja jestem za całkowitym zakazem używania ruchomego tylnego skrzydła. po pierwsze: to faworyzuje jednego kierowcę kosztem drugiego, po drugie: co, jeśli trzech lub więcej kierowców jedzie w odstępie mniejszym niż sekunda? wówczas ten, który jest najbardziej z tyłu nie otrzymuje żadnej przewagi, a powinien, zgodnie z intencją wprowadzenia przepisu, takową dostać

  • 9. zuris830
    • 2011-04-22 13:31:59
    • *.191.147.124

    8@ to akurat prawda z tym co napisałeś "ten, który jest najbardziej z tyłu nie otrzymuje żadnej przewagi, a powinien, zgodnie z intencją wprowadzenia przepisu, takową dostać"

  • 10. athelas
    • 2011-04-22 13:48:04
    • *.strong-pc.com

    Dobry pomysł. Prostej to tam nawet nie ma. Tunel jest łagodnym zakrętem... Start-meta także. Nie sądzę, aby używanie tam DRS było bezpieczne... Pamiętajmy, ze okrążenie takiego toru jak Monako wymaga 100% koncentracji, kierowca nie może się rozpraszać jakimś tam przyciskiem. KERSu używa się pewnie w tych mniej wymagających częściach toru, ale ciekawe ilu kierowców probowałoby ostatnią szykanę pokonać bez docisku?

  • 11. jasiek15
    • 2011-04-22 14:08:12
    • *.ssp.dialog.net.pl

    ja myslę ze jak jest ruchome tylne skrzydlo, powinno sie go uzywac nawet w monako, to kierowca bedzie go uruchamial i powinienem wiedziec kiedy go wlaczyc i czy nie spowoduje to wypadku, co jest mozliwe, jest DRS- niech uzywaja nawet jesli mialoby to spowodowac odpadniecie z wyscigu. pzdr/

  • 12. R90
    • 2011-04-22 14:08:24
    • Blokada
    • *.v46.interkam.pl

    Jak najbardziej dobry pomysl. Niestety, w razie problemów ze skrzydłem i nie możnosci powrocenia do normalnego polozenia, oznacza duze prawdopodobienstwo dla kierowcy, ze skonczy na barierkach. Co do braku Roberta..no coz, bardzo ubolewam nad tym, ze go nie zobaczymy w Monako :( Rok temu walczyl o PP z Redbulami. Teraz auto jest lepsze niz R30 oraz ma zalety ktore dobrze wykorzysta w Monaco. Przede wszystkim wydech, który oprocz docisku, powoduje, ze silnik ma dobra charakterystykę w zakresie niskich obrotów. Monako ma duzo wolnych sekcji, gdzie silnik pracuje na niskich obrotach. No coz, mam nadzieje, ze co sie odwlecze to nie uciecze ;]

  • 13. white
    • 2011-04-22 15:26:07
    • *.60.13.197

    @10. athelas "Tunel jest łagodnym zakrętem... "
    chyba nie do końca, skoro Hulkenberg się na nim rozbił przez to, że nie miał kawałka przedniego skrzydła (tym samym nie miał docisku).

  • 14. FERRARI19
    • 2011-04-22 16:53:55
    • *.182.77.75.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    7. Porky2 A jedno ma z drógim dużo wspólnego piernik jest z mąki, a mąkie kiedyś w wiatrakach produkowano ;)
    A na serio to nie widze przeciwskazań...

  • 15. lechu55
    • 2011-04-22 19:47:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mysle, ze jesli dojdzie do tego, to będzie to dobra decyzja. Nie ma gdzie za bardzo uzywac tam tylnego skrzydla, a jesliby na upartego gdzies te strefy znaleźć, to uzycie tego skrzydła groziłoby bliskim spotkaniem z bandami. Tak wiec moze to i lepiej, ze DRS będzie zakazany w Monako.

  • 16. fanAlonso=pziom
    • 2011-04-22 20:02:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    popieram tą decyzje

  • 17. kszyh21
    • 2011-04-22 20:43:07
    • *.adsl.inetia.pl

    @13 ok, ale Hulkenberg nie miał przedniego skrzydła.. a to duża różnica

  • 18. xdomino996
    • 2011-04-22 21:38:32
    • *.przylep1.do.22lipcazm.pawluk.org

    nie popieram skoro smigali tam z kanalem F to z DRS tez dali by rade

  • 19. rama
    • 2011-04-22 23:07:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może i lepiej:P, bo jak ktoś nagle wjedzie do kasyna:P , to przegra wszystko:P, albo wypadnie z toru i wskoczy do wody:P to utonie w długach:P:P

  • 20. pjc
    • 2011-04-23 09:45:41
    • *.unknown.vectranet.pl

    @5. wariat133 tak naprawdę to było czterech. Bo Salo, Hakkinen i Irvine "pocałowali się" na kilka okrążeń przed zakończeniem tego wyścigu ale zostali sklasyfikowani.
    Z drugiej strony była to jedna z okazji dla Badoera aby przeszedł do historii jako zdobywca pierwszych punktów dla słabiutkiego Forti.
    Niestety Włoch przez nieuwagę spowodował kolizję z Villeneuve'm.
    Kanadyjczyk chyba nieźle wtedy klął na Włocha.

  • 21. wariat133
    • 2011-04-23 13:23:39
    • *.szczecin.mm.pl

    @pjc no tak tak z pamięci strzelałem ale obejrzałem na youtube jeszcze raz i faktycznie, emocjonujący wyścig.
    tak sobie pomyślałem że bez drs to redbull może jeszcze bardziej odskoczyć rywalom w monaco lub na odwrót jak redbull będzie miał problem z kers to będą szanse na walkę z RB.

  • 22. pjc
    • 2011-04-23 13:38:03
    • *.unknown.vectranet.pl

    @wariat133 może być tak jak piszesz w przypadku RB.
    Ja osobiście liczę,że jednak jakiś kierowca ze słabszych zespołów zabłyśnie.
    Może Kobayashi?

  • 23. Quaresma07
    • 2011-04-23 15:02:35
    • *.tktelekom.pl

    Lepszy wariant na ten tor to chyba jednak rezygnacja z DRS, Kers co prawda jest i jakoś na Monaco wcześniej też był, ale kierowcy przeważnie na prostej go włączali, a tutaj już jednak trochę będzie zabawy, włączyć i wyłączyć na odpowiedniej długości to a jeszcze jakby któremuś do głowy strzeliło żeby Kers włączyć w tej samej chwili to by się to mogło źle skończyć.

  • 24. kamilas7
    • 2011-04-23 16:24:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech jadą z DRS to przynajmniej będą jakieś szybkie kółka!!!Kubicy nie ma to się nie martwię czy ktoś się rozbije czy nie!!!

  • 25. piotrek74
    • 2011-04-23 17:03:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    24. kamilas7-na ustawke nie wybierasz się ????żal Mi takiego kibica (kibola)

  • 26. tatakomar
    • 2011-04-23 17:26:18
    • *.50.137.206

    lepiej niech jadą bez DRSa. tam jest i tak dużo emocji. poza tym to wolny tor, nie ma gdzie się rozpędzić

  • 27. maxis12
    • 2011-04-23 21:05:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jedziemy z DRS albo spadnie oglądalność ( o 1 ale spadnie). Jest gdzie. Niech beda emocje!! F1 chyba ma byc dla gosci z jajami a nie dla "cipciaków"

  • 28. krzysiek000
    • 2011-04-23 21:58:29
    • *.mmpnet237.tnp.pl

    27. maxis12 Z jajami? Ostatnio to chyba z grubymi portfelami...

  • 29. pees
    • 2011-04-24 06:07:16
    • *.promax.media.pl

    Robert wyszedł ze szpitala moi mili :)

  • 30. Caloroso
    • 2011-04-24 06:55:10
    • *.wroclaw.vectranet.pl

    Też już zdążyłem przeczytać. Wesołych Świąt!!!

  • 31. frg1pl
    • 2011-04-24 07:21:29
    • *.gdynia.mm.pl

    Wyszedł, wyszedł. Wesołych świąt!!!

  • 32. koniarek1996
    • 2011-04-24 08:27:50
    • *.szczecin.mm.pl

    A mnie się wydaje że drs powinien być ale tylko w wyścigu. Byłoby ciekawie i trochę większa możliwosć wyprzedenia. W treningach i kwalifikacjach nie powinni go używać bo kierowcy by ryzykowali i by to się na bandach skończyło

  • 33. greg32
    • 2011-04-24 09:38:51
    • *.adsl.inetia.pl

    Monaco będzie bez DRS ale za to z Robertem w boxie.

  • 34. pawlak3
    • 2011-04-24 10:39:33
    • *.xdsl.centertel.pl

    zakazu DRS z Monako można było się od dawna spodziewać
    podobnie zakazać mogą używania w zakręcie Eau Rouge i 130R, bo w zeszłym sezonie kierownictwu (lub komuś podobnemu) wyścigu w Belgii niezbyt się podobało, że Eau Rouge przejeżdżają z aktywowanym f-ductem ;] teraz być może zrobią tam elektronicznie strefę, gdzie DRS nie będzie mógł zostać w ogóle aktywowany

  • 35. pjc
    • 2011-04-25 13:38:52
    • *.unknown.vectranet.pl

    @koniarek1996 z całym szacunkiem, ale wyścig chyba niesie za sobą większe prawdopodobieństwo wystąpienia kolizji niż np.kwalifikacje.

  • 36. jar188
    • 2011-04-26 11:35:32
    • *.trachem.pl

    Jak dla mnie to stosowanie DRuS na treningach i w qualu na każdym torze powinno być zabronione. Pozwolenie na stosowanie DRS-u w qalu kłóci się kompletnie zarówno z ideą podnoszenia bezpieczeństwa przez FIA jak i z samym wyścigiem gdzie stosowanie tego sytemu jest ograniczone, a dla samego widowiska i tak nic to nie wnosi.
    No cóż nie pierwszy raz FIA jest jak kobieta, inaczej myśli, coś innego mówi i coś innego robi ;)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo