komentarze
  • 1. Blaz
    • 2011-03-25 12:23:58
    • *.117.208.196

    Byle za wytrzymałe nie były. Bo nie uśmiecha mi się oglądać znów 1 pitstop. Opony maja dobrze trzymać ale ulegać degradacji w 20 okrążeń MAX

  • 2. modafi
    • 2011-03-25 13:03:02
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Denerwuje mnie Maurycy. Stwierdził, że mieszanka biała i srebrna będzie nie do odróżnienia tymczasem niemożliwym jest by były one używane podczas jednego GP. Uważam, że obecne oznaczenia są świetne! Widać żółty kolor z daleka z wielu perspektyw, jeżeli nawet słabiej widać biały to wiadomo, że nie jest to żółty, więc logicznym że biały. W skrócie: kolorowe koło - bardziej miękka mieszanka, odcienie szarości - twardsza. Dla mnie dużo lepsze rozwiązanie od ledwie widocznego zielonego paska. Pzdr

  • 3. fanAlonso=pziom
    • 2011-03-25 13:47:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2 akurat na onboardach dzis nie bylo zbyt widac jaka opone kto ma i pasek byl 1000000000000000 razy lepszy

    a dla Pirelli moze teraz takie motto: eksplodująca guma nie jest zła !

  • 4. jaceks653
    • 2011-03-25 14:32:59
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Najlepsze oznaczenia były w 2008 kiedy opony były rowkowane a pomiędzy rowkami były kolorowe paski fajnie to wyglądało . Teraz faktycznie z onboard nic nie widać .

  • 5. bednara1998
    • 2011-03-25 16:25:34
    • *.plusgsm.pl

    Ten napis mogą też umieścić po wewnętrznej stronie opony i zmienić ten srebny na jakiś inny kolor

  • 6. modafi
    • 2011-03-25 16:26:41
    • *.153.158.115

    3. fanAlonso=pziom jak nie widziałeś z onboard żółtego to do okulisty

  • 7. Łukasz.
    • 2011-03-25 17:20:12
    • *.bialapodlaska.vectranet.pl

    4. jaceks653: Masz całkowitą rację. Wtedy według mnie były to najfajniejsze opony do F1. Były ciekawe i dobrze oznaczone. A tak to mam pytanie: Typował już ktoś wyścig, czy czekacie do kwalifikacji?

  • 8. fanAlonso=pziom
    • 2011-03-25 17:37:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    6 żółty jakos się jeszcze da zauwazyc ale to powinno byc przejrzyste co im szkodzi ( jak juz chca byc tacy oryginalni i niewzorowac się na bridgestone w sprawach trwałosci i oznaczeniu opon ) pomalowac nateich kolorki calą wewnetrzna strone opony wtedy widac jak na dłoni chyba ze pirelli wzoruje się na poziomie hrt

  • 9. piotrek74
    • 2011-03-25 18:20:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    3. fanAlonso=pziom -oświeć Mnie gdzie ten pasek ma być na gładkich oponach ??

  • 10. hotshots
    • 2011-03-25 18:22:54
    • *.dynamic.chello.pl

    poczekajcie, poczekajcie jak poczujaąsie pewniej ,bo gumy będą sensowniejsze od trampków
    mojego syna, to jak to Włosi i szum wokół nich....wymyślą jakies nieprezwidywalne esy-floresy
    w stylu spirali albo loga (kto zapłaci) widocznego tylko w czasie postoju (nieruchome koła)

  • 11. fanAlonso=pziom
    • 2011-03-25 18:25:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    9 proszę bardzo : chyba pamietasz ze slicki wrociły do F1 w 2009 roku i wtedy bridgestone dawało zielone paseczki po bokach opony jak nie wierzysz przejrzyj galerię

  • 12. piotrek74
    • 2011-03-25 18:50:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To myślisz że nie zrobią tego od wewnątrz ? To jest reklama a paski nić nie wnoszą ale wygląd i napis w czasie startu postoju nieocenione i trudno przeoczyć napis

  • 13. fanAlonso=pziom
    • 2011-03-25 19:24:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nie u kazdego kierowcy pokazują start lub pit stop a od wewnatrz napis jest tylko to jak na F1 nie wyglada zbyt przejrzyscie

  • 14. piotrek74
    • 2011-03-25 19:37:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale nie mogą tak samo jak konkurencja ,chyba że Berni tak zarządzi .
    Pozdrawiam i życzę oglądania na stojąco

  • 15. bullit34
    • 2011-03-25 20:53:23
    • *.play-internet.pl

    Ten sezon zapowiada się o wiele ciekawiej z uwagi na zwiększoną ilość pit stopów i dobrze bo BĘDZIE SIĘ DZIAŁO:)

  • 16. fanAlonso=pziom
    • 2011-03-25 22:06:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    14 a skąd wiesz że nie moga gdzie jest tak napisane ?

  • 17. kowal3r
    • 2011-03-25 23:50:12
    • *.kwidzyn.mm.pl

    przy zielonym pasku bylo juz z przodu bolidu widac na jakich oponach jedzie a teraz to tylko z boku wiec dla widza jest to gorsze wg mnie

  • 18. arof
    • 2011-03-26 03:58:21
    • *.static.petrus.pl

    Pamiętacie, jak po testach, pod ciężarem zarzutów o zbyt wielką degradację Pirelli tłumaczyło się "zamierzonym działaniem"? Byłem wtedy święcie przekonany, że po prostu coś spieprzyli i tak się tłumaczą. No i wygląda na to, że rzeczywiście przedobrzyli, skoro coraz więcej teamów mówi o zwiększeniu trwałości, mimo wyższej temperatury, niż np w lutym w Hiszpanii. Zgadzam się, że zbytnia trwałość ogumienia obniża widowiskowość, ale z drugiej strony 4-5 pitstopów na wyścig generowałoby niezły burdel na torze. Może Berniego to rajcuje, ja wolę ściganie. W ogóle sytuacja, w której jest jeden dostawca opon o narzuconej "prośbami" specyfikacji wydaje się być co najmniej chora. Przepisy przepisami, ale co to za rywalizacja, kiedy narzuca się elementy bolidu, rozwiązania techniczne, parametry auta itd. Pozostają kombinacje typu f-duct, podwójne dyfuzory, które już w następnym sezonie nie dostają błogosławieństwa Ecclestona. Przykłady można mnożyć. Od lat jestem fanem F1, ale od jakiegoś czasu wszystko idzie w złym kierunku. Kiedy dziad Bernie w końcu da sobie spokój?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo