WYNIKI Jerez [ 13 lutego 2011 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 R.Barrichello Williams 1:19.832 103
2 K.Kobayashi Sauber 1:20.601 86
3 F.Alonso Ferrari 1:21.074 115
4 S.Buemi Toro Rosso 1:21.213 90
5 B.Senna Renault 1:21.400 68
6 H.Kovalainen Lotus 1:21.632 43
7 N.Rosberg Mercedes 1:22.103 45
8 S.Vettel Red Bull 1:22.222 90
9 J.Button McLaren 1:22.278 70
10 J.D'Ambrosio Virgin Racing 1:22.985 45
11 P. di Resta Force India 1:23.111 99

komentarze
  • 124. jar188
    • 2011-02-14 13:25:53
    • *.trachem.pl

    @123. sly1234, A na jakiej podstawie twierdzisz, że tak będzie? Ja jakbym miał stawiać to tak samo jak rok temu, może LRGP będzie częściej w czołówce.

  • 125. szmalec
    • 2011-02-14 13:28:17
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    a ja uwazam ze mami cycek i bumerang nie beda juz tak konkurencyjni jak rok temu i Ferrari od poczatku bedzie silne.Mercedes nie wiem.Jezeli auto bedzie odpowiadalo Schumacherowi to tez mozliwe ze namiesza.McLaren jak zawsze.Mocno z przodu.

  • 126. brylant
    • 2011-02-14 13:30:52
    • *.dynamic.chello.pl

    kierowcy mówią że Red Bull jest najmocniejszy

  • 127. Budyn_F1
    • 2011-02-14 16:45:38
    • *.dynamic.chello.pl

    Mial szczescie chlopak i tyle.

  • 128. masabitumiczna
    • 2011-02-14 17:11:57
    • *.net.pulawy.pl

    sorry za offtop, ale można bez zaproszeń rejestrować się na "RACING-UNDERGROUND.COM" przez najbliższe 7 godzin!!!

  • 129. modafi
    • 2011-02-14 18:35:56
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    99. szmalec
    "Ruchole"? Boże, ile Ty masz lat dzieciaku? Z kim Wy polemizujecie?

    Co do testów dobrze to ujął 96. Blaz. NIC NIE WIEMY. No może ja się pokuszę tylko o stwierdzenie, że nowe zespoły nie nadrobiły jeszcze różnicy do tych najgorszych starych.

  • 130. szmalec
    • 2011-02-14 22:31:39
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    129. modafi mam 29 i nie lubie Ruskich

  • 131. szrotRS
    • 2011-02-14 23:13:46
    • *.adsl.inetia.pl

    chyba PIEROGÓW :)

  • 132. szmalec
    • 2011-02-15 09:31:35
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    Zaloze sie ze Heidfeld bedzie chcial umowe na caly sezon.Trudna sytuacja dla Team'u.

  • 133. jar188
    • 2011-02-15 10:12:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @132. szmalec , To LRGP dyktuje tutaj warunki i podpiszą z nim umowę na takich warunkach na jakich oni chcą. Nick i tak jest szczęściarzem bo zamiast siedzieć na 4literach ma możliwość śccigania się , co wiecej na tle słabego Pietrowa może pokazać się jako kierowca wybitny i wywalczyć angaż w którymś z zespołów na przyszły sezon.

    A propos zakazów lub nie startowania w rajdach dla kierowców, bardzo ciekawie wypowiedział się David Coulthard " nigdy nie miałem w kontrakcie przepisów zabraniających mi jazdy na nartach czy w samochodem rajdowym. Po prostu powiedziano mi, że jeśli nie będę w stanie prowadzić bolidu, przestaną mi płacić."
    I to jest chyba najlepsze rozwiązanie i z punktu widzenia pracodawcy i kierowcy.

  • 134. szmalec
    • 2011-02-15 10:29:16
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    133. jar188 nie bylbym tego taki pewien kto dyktuje warunki. Renault nie ma zbytnio wyjscia.Jedynie wlasnie Heidfeld jest doswiadczonym kierowca ktory moglby zastapic Roberta a Heidfeld ma sytuacje woz albo przewoz.Drugiej takiej szansy nie dostanie.

  • 135. jar188
    • 2011-02-15 10:41:47
    • *.trachem.pl

    @ 134. szmalec , Przed przystąpienie m do testów było jeszcze kilka innych nazwisk i myśląc logicznie każdy z tych kierowców zgodziłby się nawet na półroczny kontrakt. Pozatym, na dziś nie wiadomo czy Robert i kiedy ewentualnie wróci a i jest taka możliwość ,że to Pietrow wyleci jak będzie się cały czas słabo spisywał i Nick zostaje, ja z chęcią zobaczyłbym ich ponownie razem walczących,pod warunkiem, że Robert wróci do pełni sił inaczej byłaby to nierówna walka.

  • 136. lipens
    • 2011-02-15 10:42:16
    • *.ip.netia.com.pl

    134. szmalec trochę się z Tobą nie zgodzę bo oprócz Nicka jest jeszcze Pedro de la Rosa i Vitantonio Liuzzi którzy mają ogromne doświadczenie. Więc 133. jar188 ma sporo racji.

  • 137. szmalec
    • 2011-02-15 11:53:19
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    136. lipens wiec dlaczego wzieli Heidfelda.Dlatego ze Heidfeld to w tej chwili najlepsze rozwiazanie i najmocniejszy kierowca.Postawi on twarde warunki i bedzie chcial miec kontrakt na caly sezon.A dla zespolu to lepsze rozwiazanie niz niepewny Robert ktory moze a raczej napewno nie bedzie w wystarczajaco mocnej formie.

  • 138. jar188
    • 2011-02-15 12:27:27
    • *.trachem.pl

    @137. szmalec, Myślenie nie boli, polecam od czasu do czasu. Nick to może stawiać ale klocki lego co najwyżej.

  • 139. szmalec
    • 2011-02-15 12:57:42
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    zobaczymy...

  • 140. jar188
    • 2011-02-15 13:29:08
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @szmalec, Kontrakt na rok to mogą z nim podpisać ale będzie to inicjatywa LRGP a nie Nicka, chociaż zapewne jakie zapisy umożliwiające ewentualnie wcześniejsze rozwiązanie umowy z nim zostaną umieszczone w umowie to się nie dowiemy.

  • 141. devious
    • 2011-02-15 13:39:44
    • *.nplay.net.pl

    @szmalec
    znasz się trochę na strategii negocjacji?

    Heidfeld nie jest w pozycji do stawiania warunków... jego manager będzie na pewno naciskał na całoroczny kontrakt ale prawda jest taka, że tutaj LRGP dyktuje warunki i ma totalną przewagę w negocjacjach - jeżeli Nick nie pójdzie na kompromis (krótki kontrakt z możliwością przedłużenia co wyścig) to zwyczajnie w każdej chwili LRGP będzie mógł powiedzieć "pas" i wziąć Liuzziego (de la Rosa moim zdaniem odpada - trochę za wolny jednak jest, choć bolid rozwinąłby super)

    oczywiście Liuzzi to gorszy wybór i dlatego LRGP nie ma 100% przewagi w negocjacjach ale jak to sie mówi ma furtkę - Nick jej nie ma, bo może jeździć dla LRGP lub nie jeździć wcale... więc będzie trochę próbował blefować i stawiać swoje warunki ale ostatecznie będzie musiał odpuścić bo zwyczajnie nie ma pozycji do stawiania warunków...

    osobiście uważam, że podpisze kontrakt na kilka wyścigów z zapisem umożliwiającym przedłużanie go na każdy kolejny wyścig... Nick wie, że będzie lepszy od Pietrowa i że Kubica prędzej czy później wróci więc raczej będzie się chciał skupić na zdecydowanym pokonaniu i w efekcie wygryzieniu Pietrowa z zespołu - inaczej na kontrakt całoroczny nie ma szans... ew. może sobie w Lotusie wyrobić grunt pod kontrakt na 2011 roku w tym lub innym zespole...

    to jego ostatnia szansa na F1 i zarówno on jak i LRGP o tym wiedzą więc jak mówiłem - nie będzie w sytuacji, gdzie może stawiać swoje warunki - musi przystać na to co mu zaproponuje Lotus Renault - bo jest zdesperowany...

  • 142. devious
    • 2011-02-15 13:41:54
    • *.nplay.net.pl

    @oczywiście kontrakt na 2012 rok moze sobie Nick "załatwić" startami w tym roku - nawet jak nie dokończy sezonu... on o tym dobrze wie - 3 udane wyścigi z finiszem na podium i znowu jest "w grze" o jakąś dobrą posadę w 2012 roku....

  • 143. lipens
    • 2011-02-15 14:38:14
    • *.ip.netia.com.pl

    137. szmalec póki co nie ma oficjalnej informacji że Heidfelda będzie zastępował Roberta. Ponoć sam Robert zasugerował żeby jego zastępcą był Vitantonio Liuzzi

  • 144. brylant
    • 2011-02-15 14:41:24
    • *.dynamic.chello.pl

    Crash.net podaje że Robert wskazał na Liuzziego

  • 145. RYSIUTG09
    • 2011-02-15 16:40:43
    • *.abp.pl

    Usunięty

  • 146. mariusz-f1
    • 2011-02-15 18:43:30
    • *.opera-mini.net

    Tacy jesteście pewni, że w konfrontacji Nick- Pietrow LRGP postawi na tego pierwszego ? Bo moim zdaniem (jeśli) bolid Lotusa okaże się jednak średnią konstrukcją. To z mojego punktu widzenia, kierownictwu Lotusa bardziej będzie się opłacało postawić jednak na Pietrowa.
    138.Jar188 - Dokładnie. Nick w tej chwili, może co najwyżej stawiać ale "kloce" w toy toyu a nie.... warunki.

  • 147. Blaz
    • 2011-02-15 19:04:04
    • *.sileman.net.pl

    @devious @jar188
    Zdecydowanie się zgadzam z wami to NIE Nick jest decydentem jaki kontrakt zostanie podpisany. Z pewnością Nick dąży do korzystnych dla siebie zapisów typu kontrakt na cały sezon lub taki zapis ,który pozwoli mu pozostać na następny sezon.
    Tylko jedna kwestia Panu NH mogła nagła sodówka do głowy uderzyć i stawia warunki nie do zaakceptowania przez LRGP. Nie mam nic do Nicka ale w pewnych momentach wychodzi z niego taki buńczuczny bufon. Ma chyba chłop problem z samooceną (Jestem dobrym średniakiem dysponującym doświadczeniem i nic poza tym)

    Ja sam jestem zwolennikiem Nicka za względu na rozwój bolidu ale też tak zacząłem się zastanawiać OK rozwój bolidu będzie na jakimś sensownym poziomie ale czy Nick lub ktokolwiek inny będzie potrafił jeździć na granicy limitu Bolidu........?? (patrz szczytowych wartości) No NIE i tu chyba jest największy problem LousRenault

  • 148. pawel123
    • 2011-02-15 19:47:19
    • *.dynamic.chello.pl

    do czego to doszło... chcąc, nie chcąc będę kibicował Niemiaszkowi co by reputacji LRGP bronił :)

  • 149. masseter
    • 2011-02-15 20:13:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moi mili, po wczorajszych wypowiedziach Heidfelda, cyt." Po wypadku Roberta pomyślałem, że to moja szansa", mogę zyskać na nieszczęściu Kubicy", " im gorzej sytuacja przedstawiała się dla Roberta, tym lepsza była dla mnie" i tym podobne, oceńcie proszę tego PANA jako człowieka.P

  • 150. asuser
    • 2011-02-15 20:22:43
    • *.kimsufi.com

    Jak go ocenić ?? Szczery do bólu. Walnał prosto z mostu, polać mu. Mógł równie dobrze powiedzieć, że jest mu strasznie smutno, że wcale nie chciał sie wkrecać do Renault, ale Renault samo zadzwoniło i go namawiało, więc on choć bardzo ne chciał to ostatecznie sie zgodził. Mógł tak powiedzieć ale wtedy byłby zaatakowany przez poslkich fanatyków, że jest nieszczery. W zasadzie co Heidfeld nie zrobi, co nie powie to jest źle. F1 sport bez sentymentów. Za duży prestiż, za duże pieniądze.Kubicy nikt żadnej świnii nie podłożył. Sam sie wkopał.

  • 151. jar188
    • 2011-02-15 20:47:48
    • *.dynamic.chello.pl

    @149. masseter, Nie baw się w podrzędnego dziennikarzynę, który bierze zdania wyrwane z kontekstu i cytuje je żeby tylko zaistnieć.

  • 152. lipens
    • 2011-02-15 21:50:20
    • *.tktelekom.pl

    Jeżeli to prawda że Robert polecił Vitantonio Liuzziego to jestem szczęśliwy z dwóch powodów:
    1. Robert ma się dobrze psychicznie, ma łeb na karku i myśli przyszłościowo. Już tłumaczę dlaczego (przynajmniej tak mi się wydaje) Nick jak wiadomo jest strasznie niski i jak by zaczął ustawiać bolid pod siebie to po ewentualnym powrocie Roberta do F1 w trakcie trwania sezonu Robert musiał by poświęcić pewnie ze 3 GP żeby ustawić go pod siebie, bo Vitantonio Liuzzi jest zdecydowanie wyższy od Nicka, nie aż tak wysoki jak Robert ale zawsze bliżej niż Nick. hehe 2. Nie jestem rasistą, ale jakoś nie przepadam za Niemcami, może ze względów historycznych.he Także czekam Robert na szybki powrót do zdrowia i do F1 :)

  • 153. szmalec
    • 2011-02-15 23:09:52
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    bardzo ladny reportarz o wypadku dwie czescu

    http://w ww.yout ube.com/watch?v=wgzl4Ezpsjw

    http://w ww.yo utube.com/watch?v=jvyKlul fZ1E

  • 154. pasiflor
    • 2011-02-16 09:10:41
    • *.pools.arcor-ip.net

    nik jest godnym zastepca roberta maja odwolac bajhram to dobrze dla roberta niech wszystko odwoluja a robert wroci i zdobedzie w 2012 mistrza swiata


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo