Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.
ROZUMIEM
komentarze
1. atomic
no brawo kempa007, pełne szaleństwo .
2. Kotoski
Jak to jest nowy bolid to ja jestem święty on jest prawie identyczny jak z 2010 tylko niema f-duck i zmieniło się tylnie skrzydło i dyfuzor a po zatym wszystko takie same ,a jeszcze lekko barwy się zmieniły.
3. ziyon
Paskudztwo bleleeee... L-R ładniejszy.... ];-)
4. cwirus92
no nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia ; ]
5. poncki
Inne mocowanie lusterek, nosek jest lekko zadarty ku górze, inny wydech.
Poza tym wydaje się krótszy niż F10.
Wiadomo, że w Bahrajnie zobaczymy co innego :)
6. Crousenn
Jakby go pomalowali na różowo to każdy dostrzegłby zmiany. Wiadomo, że to nowa konstrukcja. Chciałbym zobaczyć porównanie zdjęciowe F150 i F10, najlepiej będzie widać zmiany nadwozia. A pomijając to to napchali pewnie tam nowej elektryki ze względu na KERS.
7. keke_kamil
aby wymiatol ;]
8. david9
jak dlamnie wygląda kozacko niewiem czego się spodziewali co niektórzy, że tacy rozczarowani chyba było do przewidzenia ze nagłych nie wiadomo jakich zmian nie będzie w aerodynamice pozatym za zdjęcia to co my sobie możemy ocenić czy to będzie dobre czynie dobre
9. GoQu
Jeszcze 1.5 miesiaca ! ; )
10. TenTypTramwaj
jak dla mnie jest piękny. w minionym sezonie F10 było najładniejsze z całej stawki. no i jawne odniesienie do Marlboro...
11. Polak477
Dokładnie to samo mówiliście do F10 w stosunku do F60. Taki sam, nic się nie zmieniło, a bolid z połowy stawki wrócił na 3 miejsce, a i niewiele zabrakło do mistrzostwa kierowców. Jak dla mnie ładny. Jest sporo drobnych zmian w aerodynamice z zewnątrz. Najwięcej na pewno zmieniło się w środku i pod spodem, czego nie widzicie, a w ogóle to początki przyszłego bolidu to zobaczymy na testach, a prawdziwy kształt będzie znany dopiero w Bahrajnie.
12. pjc
@Crousenn no to masz : http:// www.flickr.com/ photos/45313042@ N08/ 5395941918/
13. pjc
Poza tym zastanawia mnie czy oni może w trakcie sezonu nie będą chcieli zrobić "airbox-a" podobnego do tego z modelu W01 Meredesa.
14. kukus
Extra prezentacja,czekam z niecierpliwością na reszte.
A tak na boku to czy nie miało być dyfuzorów czy podwójnych dyfuzorów ??
15. elin
11. Polak477 - F60 zdecydowanie nie był udaną konstrukcją, ale bolidem z połowy stawki też raczej nie ... ;-). Ferrari w 2009 zajęło 4 miejsce w konstruktorach, przegrywając z McLarenem tylko jednym punktem. Co nie jest aż tak złym wynikiem, zwłaszcza, że od GP Węgier zespół zaprzestał prac nad F60, koncentrując się na F10 ( który z kolei był rozwijany do samego końca 2010 ). I punktował już tylko jednym kierowcą po wypadku Massy.
Czyli stwierdzenie - " z połowy stawki wrócił na 3 miejsce " jest chyba trochę przesadzone ;-).
16. frg1pl
Ciekawe ile kosztuje to cudo i czy można zamontowac w nim kratkę...
17. kempa007
14. kukus dyfuzory beda, ale zakaz jest stosowania podwojnych.
18. Polak477
15. Tak, ale przez dużą część sezonu było na prawdę kiepsko i Ferrari miało tylko przebłyski dzięki Raikkonenowi, który dzięki genialnym startom przesuwał się na podium z 6, czy 8 miejsca, tak więc rzeczywiste miejsce Ferrari było gdzieś tam w środku, a to dzięki kierowcy zdobyli te 4 miejsce ;). No i jeszcze czasami były przebłyski na niektórych torach, SPA, czy Monako wyszło im dobrze. A McLaren też jakiś świetny nie był, pod koniec sezonu zaliczył serię przebłysków i zdobył sporo punkcików :).
19. r31
A teraz zupełnie inny temat chciałbym sie zapytać czy ktoś z was wygrał w tych zdrapkach z Kubicą
20. rev
Spójrzcie na logo Ferrari na centralnym wlocie powietrza - kolejny wyrafinowany zabieg socjotechniczny ;) Wg mnie jeszcze lepszy niż św. pamięci paski.
21. frg1pl
20. Paski nie zeszły z tego świata. Po tej aferze w wyniku której te paski zostały przedstawione całemu światu jako reklama marlboro - zaczęły one występować w telewizji w reklamach fiata. Można fajnie?
22. nolte
każdą szczelinę w nadwoziu biorę za f-duct, zwłaszcza tą na czubku nosa...
23. Zgred Zen
2. Kotoski Różni się i to dużo.Szczególnie przód który jest zdecydowanie wyższy.Kokpit też,ale niewiele.Ma lusterka na kokpicie.Ma szerszy rozstaw tylnej osi no i jest nieznacznie krótszy niż poprzednik..Sam tył jest nieznacznie wyższy i wydaje mi się,ze w przednim zawieszeniu są też zmiany.To chyba niemało.
24. pipek
Usunięty
25. Polak477
f1fanatic . co . uk / 2011 / 01 /28/2011-ferrari - f150 - and-2010-ferrari-f10-side-by - side Tutaj macie porównanie, bardzo dużo zmian, tylko nie wiem dlaczego F150 przypomina mi bardziej F60 niż F10, ale może to tylko złudzenie, chociaż na pewno w kokpicie tunele aerodynamiczne są podobne i właśnie w F10 zmienili je na takie w kształt serc, a w F150 znowu wrócili do prostych.
26. Zgred Zen
Na f1talks.pl jest zdjęcie suwak /w trzech ujęciach/ przy pomocy którego możemy porównać w dowolnym punkcie zmiany w bolidach w sezonie 2011 i 2010.Naprawdę warto to ogladnąc,bo takie zdjęcia suwaki będą ponoć dla każdego bolidu.
27. mack88
jak dla mnie rewelacja,ferrari to zawsze byla potęga tylko kiedy zobaczymy w nim kubice
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz