komentarze
  • 19. Sister
    • 2010-11-10 12:07:16
    • *.192.66.1

    15. My też czasami musimy czytać wpisy jak Twój powyżej (dot. Roberta) i jakoś żyjemy także Ty też dasz radę .. :-) powodzenia...

    Robert nigdy jeszcze nie jeździł w naprawdę topowym zespole. W większości przypadków jest na co narzekać. Mówi Ci coś nazwisko Senna ?... Facet nigdy nie był zadowolony. Narzekał jak diabli ale....wszyscy Go za to kochali...
    Także głowa do góry. Dasz radę ...

  • 20. beltzaboob
    • 2010-11-10 12:10:09
    • *.centertel.pl

    @18Melo-prawda to. Ale też zawsze tak było, że większość tych zespołów to mniejsze lub większe efemerydy. Z tym, że te efemerydy nie raz zdobywały mistrzostwo... Taki sport.

  • 21. RentonB
    • 2010-11-10 12:27:45
    • *.tbcn.telia.com

    @11 Moze i jest lepszy od Vettela, ale to Wlodarze zespolu sa najwazniejsi a im sie nawet Kubica nie sni. Kolejne rewelacje nic z tego nie bedzie, Kubica zgnije w Renault niestety nie jest atrakcyjny medialnie wiec moze jakis tytul zdobedzie za jakies 5 lat.

  • 22. Gosu
    • 2010-11-10 12:28:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    RBR można pozazdrościć osoby Newey'a i mechaników :) Szefostwo, kierownictwo i kierowcy są "bezbarwni" :)

  • 23. Damiangl
    • 2010-11-10 12:38:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2. jar188 - poważnie, Helmut mi na takiego od zawsze wyglądał ;)

  • 24. Woa-VooDoo
    • 2010-11-10 12:38:48
    • *.interpc.pl

    A mechanicy renault nie zbudzają zainteresowania ? szczegolnie gość z lizakiem

  • 25. Sonic80
    • 2010-11-10 14:27:57
    • *.ip.netia.com.pl

    @24 Akurat na Suzuce gość z lizakiem pokazał klasę!

  • 26. szerter
    • 2010-11-10 15:34:42
    • *.com-promis.3s.pl

    25. Sonic80 - dlatego, że na Suzuce w ogóle nawet lizaka nie wziął do rąk?

  • 27. Sonic80
    • 2010-11-10 15:36:18
    • *.ip.netia.com.pl

    Chodziło mi o wyścig w Korei. Byłby następny dzwon na pitlane. Tym razem z winy Kubicy.

  • 28. MARU
    • 2010-11-10 16:00:25
    • *.man.bydgoszcz.pl

    fankaVettela
    I znowu widze,że bzdury wypisujesz.Przecierz Kubica by zdeklasował na torze,tylko sęk w tym że ich pupiek jest dupowlazem i by ciagle im płakał,dlatego im jest to troche nie na ręke oni wiedzą dobrze jakie ma umiejętności Kubica i pewnie jego by woleli mieć w zespole tylko tu chodzi o maeketing.Miał farta z bolidem bo tak inaczej to by kończył wyścigi w drugiej dziesiątce,nie ukrywajmy tego jest przeciętnym kierowcom i do czołówki mu dużo brakuje.

  • 29. konradosf1
    • 2010-11-10 16:20:28
    • *.opera-mini.net

    Newey jest twórcą sukcesów wielu kierowców. Patrząc na to jaki jest bolid RBR to aż dziw bierze że mistrzostwo g wicemistrzostwo nie jest jeszcze zaklepane

  • 30. szerter
    • 2010-11-10 16:21:31
    • *.com-promis.3s.pl

    27. Sonic80 - tak, błąd Kubicy, który nie ufa lizakowemu. Tylko dlaczego lizakowy zaraz potem czekał żeby przepuścić Williamsa? To już nie była klasa.

  • 31. dziarmol@biss
    • 2010-11-10 17:25:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16. melo Słuszność jest po Twojej stronie w kwestii zespołów ;-))
    Pamiętam jak dwa lata temu niektórzy wręcz wyli żeby wywalić fabryczne zespoły które ponoć zarzynały F1 a w zamian wprowadzić prywatne. a prywatne to tak jak piszesz nie ma zysków? spadamy ;-))

  • 32. seb_1746
    • 2010-11-10 18:13:26
    • *.lukman.pl

    15. fankaVettela- musisz się z tym pogodzić że większość nie lubi Vettela, jest po prostu mało sympatyczny
    Webber narzeka, bo jest kierowcą nr 2 i nie chodzi tu o to czy np. pamiętne skrzydło by mu bardziej pasowało czy nie; ale o sam aspekt psychologiczny- odebranie czegoś i oddanie pupilkowi
    Jeżeli w tym sezonie Kubica jeździłby w RBR zamiast Webbera, to zapewne na dzień dzisiejszy byłby mistrzem (chyba że własny zespół by mu w tym przeszkodził

  • 33. seb_1746
    • 2010-11-10 18:16:52
    • *.lukman.pl

    15. fankaVettela- mogłaś napisać, że na uznanie zasługuje cała ekipa oprócz Webbera

  • 34. MARU
    • 2010-11-10 18:34:13
    • *.man.bydgoszcz.pl

    32.seb_1746
    Dobrze to ujełeś.A z skrzydłem to już było przegięcie.

  • 35. Sonic80
    • 2010-11-10 18:47:17
    • *.adsl.inetia.pl

    @30. szerter
    ... tak, błąd Kubicy, który nie ufa lizakowemu. Tylko dlaczego lizakowy zaraz potem czekał żeby przepuścić Williamsa?

    Rozumiesz sam co piszesz. Kubica nie ufa lizakowemu? Bo co, a nóż widelec nie pozwala mu jechać jak pit lane jest wolna? Ta ja też przejeżdżam na czerwonym świetle, bo nie mam zaufania, że na zielonym nic mi nie wyjedzie. Ciekawe jak Ty byś się zachował jakbyś zatrzymywał bolid który chce ruszyć pod inny bolid. Pewnie byś się nie zestresował.

  • 36. szerter
    • 2010-11-10 20:19:26
    • *.com-promis.3s.pl

    35. Sonic80 - doskonale rozumiem co piszę. Skoro raz go wpuścił pod inny bolid to skąd pewność, że nie zrobi tego drugi raz lub w ramach 'wyrównania', dla bezpieczeństwa, nie zawali w drugą stronę? Porównanie pit lane z drogą publiczną jest co najmniej nie na miejscu. Wycieczki osobiste sobie odpuść, bo nie pisałem że zrobiłbym coś lepiej. Ten pan tam jest nie pierwszy raz i nie jest po to, żeby panikować. Natomiast jak rzeczywiście się zestresuje to zwiększa prawdopodobieństwo popełnienia błędu i wtedy ktoś inny na tym korzysta, ale wówczas nie mówimy o czyimś zachowaniu: 'klasa'. Poza tym chyba przesadzasz zasługi lizakowego w zatrzymaniu Kubicy, bo chyba nie twierdzisz, że ten lizak kogoś może powstrzymać. Tutaj najbardziej wiarygodny byłby radiowiec HRT na Monzy.

  • 37. koal007
    • 2010-11-10 20:23:44
    • *.tomaszow.mm.pl

    Odeszliście trochę od tematu. Bana dla wszystkich. A tak na poważnie. Patrzę na te Bule i oczom nie wierzę. Te wózki to są cacka. Jeżdżą jakby miały ograniczenie mocy, oni są zawsze w stanie pojechać w Q- alu o 0,5 sec. szybciej od konkurencji. To świadczy o mocy pojazdów. ... . A w przyszłym sezonie? Bule znów będą z przodu bo mają na tą chwilę najlepszy Team. Pozdr

  • 38. MARU
    • 2010-11-10 20:28:22
    • *.man.bydgoszcz.pl

    To troche śmieszne dlamnie,że podniecają się,że RBR jest takie dobre,w zeszłym roku wszyscy wychwalali Brawna,jestem ciekaawy o kim będą mówić za rok?

  • 39. MARU
    • 2010-11-10 20:32:52
    • *.man.bydgoszcz.pl

    koal007
    Mają ale mogą nie mieć,żebyś się nie zdziwił.

  • 40. Sonic80
    • 2010-11-11 01:37:08
    • *.ip.netia.com.pl

    @ 36. szerter

    "Skoro raz go wpuścił pod inny bolid to skąd pewność, że nie zrobi tego drugi raz lub w ramach 'wyrównania', dla bezpieczeństwa, nie zawali w drugą stronę?"

    Masz pewność, że to ten sam gość? Jak nie to daruj sobie(tak z małej) wycieczki na temat tego kolesia. I nawet jak, to ten sam, to idąc twoim tokiem rozumowania Kubica nie potrzebuje lizakowego, bo raz zawiódł. Tak samo jak mnie światła, bo inny samochód przejechał mi na czerwonym świetle.

    "Poza tym chyba przesadzasz zasługi lizakowego w zatrzymaniu Kubicy, bo chyba nie twierdzisz, że ten lizak kogoś może powstrzymać. "

    Widziałem już akcje jak lizakowy podnosił lizak po tym jak kierowca ruszał, mimo że nie mógł. Przykładem było nawet Ferrari i Massa z ich światełkami(było czerwone, a on odjeżdża z wężem tankującym). Dla mnie koleś który mimo ruszenia bolidu nie wymięka i dalej trzyma lizak jest ok.

    Proponuję mniej nerwów, bo wejście na ciebie było minimalne. Zastanów się co piszesz!i

  • 41. pz0
    • 2010-11-11 08:10:03
    • *.1.92.188

    31. dziarmol@biss - ja dalej wyję żeby fabryczne odeszły. Mercedes do mnie kompletnie nie przemawia. O ile zeszłorocznym BGP byłem zachwycony, o tyle tera marzę aby zarząd Mercedesa olał sprawę. Najgorsze jest to że Ross jeszcze pokaże pazury i to pod skrzydłami Mercedesa. Jedno lepszych zdarzeń w ostatnim czasie to upadek Hondy, BMW, Toyoty i Renault. Z nowych zespołów to najmniej jestem zachwycony Protonem, któremu większość przyklaskuje.

  • 42. dziarmol@biss
    • 2010-11-11 10:13:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    41. pz0 Pewnie, fajnie że weszły zespoły o możliwościach GP2;-)) Mam wymieniać?Takie HRT czy dziewica pewnie dostawałyby baty właśnie w tej niższej serii. ;-) I o takiej F1 marzysz? Zdaje się że nie widzisz tego że to właśnie zespoły fabryczne podniosły poziom F1. Zwróć uwagę na to kto wprowadza nowinki techniczne? prywatne? bez jaj taka np. Genia to jakaś porażka . Jedynymi zespołami prywatnymi jakie robią na mnie wrażenie to Sauber oraz Williams. Reszta to "końskie szczyny" ty zdaje się tęsknisz do czasów kiedy ludzie wchodzili do F1 dla pasji. Ale nie zauważasz znaków czasu,teraz mamona jest na pierwszym miejscu, mam ocz. na myśli prywatną inicjatywę. Fabryczne zespoły istniały w F1 dla reklamy prac badawczych etc. Tyle że FIA wespół z tym tetrykiem z FOM wprowadzając a raczej mrożąc rozwój techniczny zamknęły drzwi zespołom fabrycznym. Z takiej perspektywy nie ma sensu tkwić w czymś co nie rokuje rozwojem. W zamian zaserwowano nam wyżej wymienione tzw. zespoły o których sam Ecclestone mówi że to wstyd dla F1 ha ha ha . Kończąc, czas pasjonatów skończył się bezpowrotnie, zostaną tylko pazerne, chciwe na pieniądze prywatne zespoły które wlazły bądź wejdą do F1 dal tychże pozd.

  • 43. bull
    • 2010-11-11 10:47:34
    • *.nplay.net.pl

    @38 MARU

    Rok temu "wszyscy wychwalali Brawna", ale chyba zapomniałeś, że to RBR zajął drugie miejsce w klasyfikacji konstruktorów z niewielką stratą do Brawna i ponad dwukrotnie wieksza iloscia punktow od trzeciego McLarena, takze to nie pierwszy rok, jak RBR posiada swietny bolid i nie sadze, by w przyszlym sezonie mialo byc inaczej.

  • 44. szerter
    • 2010-11-11 11:35:47
    • *.com-promis.3s.pl

    40. Sonic80 - "Proponuję mniej nerwów" - w tym temacie nie ma emocji, więc co dopiero mówić o jakichś nerwach? "idąc twoim tokiem rozumowania Kubica nie potrzebuje lizakowego" - piękna nadinterpretacja. To że się chwilowo komuś nie ufa, nie znaczy że się tego kogoś w ogóle nie potrzebuje. I znowu ten chybiony przykład ze światłami... Lizakowy jest istotą rozumną i jego zadaniem jest interpretacja sytuacji na fast lane oraz przełożenie jej na prosty sygnał stoisz / jedziesz. Światła na ulicy są sterowane przez automat (jako prosta funkcja czasu) i nie posiadają kompletnie żadnej informacji o sytuacji na drodze, więc jeśli ktoś przejechał to wina jest kierowcy, a nie świateł. Droga publiczna i tor wyścigowy rządzą się również zupełnie innymi prawami i priorytetami, więc nie widzę żadnych analogii w tym przypadku.

  • 45. Sonic80
    • 2010-11-11 12:09:00
    • *.adsl.inetia.pl

    "piękna nadinterpretacja"

    to jak mam interpretować ten fragment:

    "... tak, błąd Kubicy, który nie ufa lizakowemu."

    "To że się chwilowo komuś nie ufa, nie znaczy że się tego kogoś w ogóle nie potrzebuje."

    Lizakowy pokazuje stój, a Kubica jedzie. No super. Kubica pokazał jak ma w zadzie znaki lizakowego.

    "Lizakowy jest istotą rozumną i jego zadaniem jest interpretacja sytuacji na fast lane oraz przełożenie jej na prosty sygnał stoisz / jedziesz. Światła na ulicy są sterowane przez automat (jako prosta funkcja czasu) i nie posiadają kompletnie żadnej informacji o sytuacji na drodze"

    Żyjesz w 21 wieku, słyszałeś o czymś takim jak inteligentne światła? Ich działanie jest takie samo jak lizakowego.

  • 46. szerter
    • 2010-11-11 14:21:43
    • *.com-promis.3s.pl

    45. Sonic80 - nie, nie słyszałem. Ile takich świateł działa w tym kraju? Zawsze światła będą robić to, co im człowiek rozkaże, więc nigdy rozumne nie będą. Dalej mieszasz związek przyczynowo - skutkowy. Nawet jeśli będzie czas przełączania świateł ulegał pewnym zmianom to nadal to kierowca musi się dostosować do światła, nie światło do kierowcy.
    "Kubica pokazał jak ma w zadzie znaki lizakowego." - pokaż mi kierowcę wyścigowego, który w życiu podobnego błędu nie popełnił.

  • 47. pz0
    • 2010-11-11 20:00:16
    • *.1.92.188

    42. dziarmol@biss - sugerujesz że wraz odejściem Mercedesa i Renault taki Newey czy Brawn oleją całą zabawę i pójdą na emeryturę. Sugerujesz że jak nie Będzie Audi czy Porsche to nie pojawi się nowy geniusz? Natura nie lubi próżni. Spośród może dwudziestu debiutantów pojawi się jakaś perełka. Cała reszta to szmelc i tak samo ja uważam. Ja jeszcze po jednym sezonie nie oceniam ani HRT, ani Virgin ani pseudoLotusa. Jeszcze nie wiem czy któraś z tych ekip ma możliwość coś zdziałać w światku F1. możliwe że wszystkie okażą się końskimi szczynami, a może z któregoś z nich po przejściu pre dziesiątki rąk objawi się jakiś nowy Brabham (który czekał na swoją wielką formę chyba z 10 lat) Przypomnij sobie takiego RedBulla. zespół miał już w pierwszym sezonie podstawy o jakich obecni nowi mogli pomarzyć. Jednak pierwszych kilka konstrukcji mnie nie oszołomiło, poziom podobny do Jaguara. Ja tak szybko nie wydaję wyroków, ale każdy ma prawo do własnych opinii.

  • 48. dziarmol@biss
    • 2010-11-12 13:20:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sugeruję jedynie że obecnie zmieniły się priorytety, system wartości. Kiedyś jeżeli ktoś angażował się w wyścigi to robił to dla sławy, chwały (że tak patetycznie to ujmę) oraz tytułów. To było celem każdego. Natomiast dzisiaj prywaciarze wchodzą tylko po to aby się szybko nachapać. Taki Newey czy też Brawn to chyba ostatni mohikanie, pasjonaci. A po nich to chyba już tylko "potop" Dlatego jestem przeciwny tzw. prywatnym zespołom dla których być w F1 to znaczy zarobić i tylko to ma znaczenie ;-))

  • 49. pz0
    • 2010-11-12 23:42:49
    • *.1.92.188

    Zgodzę się z tym że dla kasy, ale tak było chyba odkąd pamiętam i niemal w każdej dziedzinie, a nie tylko w F1. Ale też sądzę że co jakiś czas znajdzie się porombaniec pokroju Williamsa który będzie to robił dla pasji. Im więcej zespołów przewinie się przez F1 tym większa szansa, że ktoś taki się trafi. Większość jednak to będzie chłam o którym po paru latach nikt nie będzie pamiętał, jak chociażby Pacific czy Wenturi (zdrowo musiałem wysilić mózgownicę żeby sobie go przypomnieć). Następcy Brawna te się trafią. Mniejsza o to. Będzie jak będzie, byle było ciekawie.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo