DO
GP Wielkiej Brytanii
04.07 - 06.07
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Austrii
-
Norris wytrzymał presję ze strony Piastriego, Verstappen odpadł już na 1. okrążeniu
-
Ferrari podtrzymało mocną formę z kwalifikacji, ale strata do McLarena była zbyt duża
-
Racing Bulls pokonało Red Bulla na domowym torze
-
McLaren zadwolony z dubletu, czeka już na Silverstone
-
Red Bull po raz pierwszy bez punktów po 77. wyścigach
-
Bortoleto zdobył pierwsze punkty, Sauber opuszcza Austrię z podwójną zdobyczą
-
Mercedes bez tempa do walki o podium, duży błąd Antonellego
-
Alonso po raz trzeci z rzędu wywalczył punkty
-
Odmienna strategia Alpine nie opłaciła się
-
Albon z trzecim nieukończonym wyścigiem z rzędu, Sainz nawet nie wystartował
-
Ocon zdobył punkt mimo startu z odległej pozycji
Ostatnia aktywność
08.04.2025 21:43
0
Clarkson jak zwykle ma racje
Przejdź do wpisu Clarkson ma świetną radę dla włodarzy F1 po wyścigu na Suzuce
01.04.2025 12:33
0
Najładniejsze malowanie w stawce. Pozbycie się tego żółtego koloru było świetnym pomysłem, bo to malowanie z 2021 wyglądało jak jakaś bombonierka. Mogliby to zostawić do końca sezonu. Myślę że to jest drugie najładniejsze malowanie odkąd oglądam F1, tuż po Astonie z 2022 r., a oglądam od 12 lat. Teraz pośród tych wszystkich pozbawionych weny i wyrazu konceptów, takie jak te naprawdę szanuję
Przejdź do wpisu GALERIA: Red Bull pokazał biało-czerwone malowanie na GP Japonii
01.04.2025 09:28
1
@ekwador15 oczywiście, że ma sens. Usunięcie mgu-h nagle przyciąga nowych producentów silników. A co do V10, powrót do nich nie oznacza cofnięcie się do technologii z początku tego wieku. Świat powędrował w złym kierunku, w kierunku ciągłego zmniejszania jednostek i elektryfikacji i dobrze żeby chociaż trochę się z tego wygrzebać. Nie musimy porzucać turbo ani hybryd, ale dołożenie 4 cylindrów na pewno zwiększy wyjściową moc ICU i nie trzeba będzie będzie połowy tej mocy pozyskiwać z silnika elektrycznego, który po pierwsze jest zawodny, po drugie bardzo nieekologiczny, a po trzecie oznaczać to będzie zupełną zmianę filozofii ścigania, bo dużo więcej czasu trzeba będzie poświęcić żeby naładować akumulatory
Przejdź do wpisu Alonso: powrót do silników V10 w F1 nie ma sensu