DO
GP Singapuru
03.10 - 05.10
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Azerbejdżanu
-
Verstappen wywalczył 6. Wielkiego Szlema. Podium Sainza i kraksa Piastriego na samym początku!
-
Najlepszy wyścig Red Bulla w sezonie 2025
-
Norris nie wykorzystał szansy, Piastri zakończył znakomite serie
-
Leclerc dementuje rangę nieporozumienia na mecie wyścigu: to nie są pozycje, o jakie chcemy walczyć
-
Sainz jedynym kierowcą obok Prosta z podium dla McLarena, Ferrari i Williamsa
-
Podwójne punkty Racing Bulls mimo problemów Hadjara
-
Bortoleto: wyciągnęliśmy dziś absolutne maksimum
-
Kierowcy Haasa utknęli w ogonie stawki
-
Zawodnicy Alpine dojechali do mety na dwóch ostatnich miejscach
-
Mercedes wyprzedził Ferrari w walce o wicemistrzostwo
-
Alonso popełnił falstart przez błąd Piastriego
Ostatnia aktywność
08.04.2025 21:43
0
Clarkson jak zwykle ma racje
Przejdź do wpisu Clarkson ma świetną radę dla włodarzy F1 po wyścigu na Suzuce
01.04.2025 12:33
0
Najładniejsze malowanie w stawce. Pozbycie się tego żółtego koloru było świetnym pomysłem, bo to malowanie z 2021 wyglądało jak jakaś bombonierka. Mogliby to zostawić do końca sezonu. Myślę że to jest drugie najładniejsze malowanie odkąd oglądam F1, tuż po Astonie z 2022 r., a oglądam od 12 lat. Teraz pośród tych wszystkich pozbawionych weny i wyrazu konceptów, takie jak te naprawdę szanuję
Przejdź do wpisu GALERIA: Red Bull pokazał biało-czerwone malowanie na GP Japonii
01.04.2025 09:28
1
@ekwador15 oczywiście, że ma sens. Usunięcie mgu-h nagle przyciąga nowych producentów silników. A co do V10, powrót do nich nie oznacza cofnięcie się do technologii z początku tego wieku. Świat powędrował w złym kierunku, w kierunku ciągłego zmniejszania jednostek i elektryfikacji i dobrze żeby chociaż trochę się z tego wygrzebać. Nie musimy porzucać turbo ani hybryd, ale dołożenie 4 cylindrów na pewno zwiększy wyjściową moc ICU i nie trzeba będzie będzie połowy tej mocy pozyskiwać z silnika elektrycznego, który po pierwsze jest zawodny, po drugie bardzo nieekologiczny, a po trzecie oznaczać to będzie zupełną zmianę filozofii ścigania, bo dużo więcej czasu trzeba będzie poświęcić żeby naładować akumulatory
Przejdź do wpisu Alonso: powrót do silników V10 w F1 nie ma sensu