DO
GP Miasta Meksyk
24.10 - 26.10
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP USA
-
Verstappen szybko wrócił do wygrywania - kierowcy McLarena pod presją
-
Racing Bulls bez tempa i punktów
-
Williams opuszcza Teksas bez punktów z niedzieli mimo dobrego tempa
-
Alpine po raz kolejny najwolniejsze
-
Verstappen zrównał się w liczbie podiów z Vettelem
-
Ferrari z pierwszym podium od GP Belgii
-
W McLarenie coraz większe powody do niepokoju
-
Hulkenberg zdobył punkty po sześciu wyścigach przerwy
-
Haas po raz czwarty w swojej historii punktował w GP USA
-
Alonso opuszcza Austin z jednym punktem
-
Mercedes bez szału, ale chce powalczyć o wicemistrzostwo

Ostatnia aktywność
27.06.2019 22:54
0
PP 1:01,874
Przejdź do wpisu Konkurs: gra F1 2019 na każdą platformę
27.06.2019 12:18
0
Tankowanie napewno by jakoś uatrakcyjniło wyścigi, to jest pewne. Mam nadzieję, że po tym tragicznym wyścigu we Francji, ktoś znacznie myśleć i w końcu powie: "To my tworzymy przepisy, albo to zaakceptujecie, albo dowiedzenia". Ja nie będę udawał eksperta, bo nim nie jestem, po prostu lubię wyścigi oglądać. Ja bym, po pierwsze, zmniejszył te bolidy, bo one aktualnie wygadają jak przygnieciony butem komar. Uprościł przepisy aero, tak jak zrobiono to 10 lat temu (moim skromnym zdaniem, te bolidy wyglądały naprawdę świetnie) i przede wszystkim pozwolił kierowcom jeździć na 110% w czasie Grand Prix, bo oszczędzanie bolidów i opon w czasie wyścigu to potwarz dla F1. Bo o mniejszych przednich skrzydłach nie ma co gadać, bo to jest logiczne, że trzeba je zmniejszyć.
Przejdź do wpisu Horner: powrót tankowania nie rozwiąże problemów Formuły 1