vpee
Ostatnia aktywność
avatar
vpee

17.03.2012 13:58

0

Fajnie by było jakby McL zdobył mistrzostwo konstruktorów. Bo to utarło by nos całej reszcie z garbatymi nosami. :)

avatar
vpee

19.02.2012 14:15

0

Panowie pozwólcie że napisze jak ja to widzę: 1. potrzeba jak najwięcej powietrza pod bolid 2. to powietrze musi opuścić podłogę jak najszybciej 3. uzyskuję się to poprzez rozszerzenie kanałów przy końcu bolidu 4. dzięki temu uzyskujemy różnice ciśnień, w przypadku bolidu przysysa do toru 5. stosowanie tzw, dmuchanych dyfuzorów, podwójnych dyfuzorów, oraz ukształtowanych boków bolidu tak by jak najwięcej powietrza leciało do tyłu, było wyłącznie po to by jeszcze bardziej rozpędzać wylatujący z pod bolidu gaz. 5a. podwójny dyfuzor Braun GP(zakazany) jest to dyfuzor w dyfuzorze. 5b. dmuchany dyfuzor kierowanie spalin na tył by rozpędzały gaz (zakazany), problemy były z nim takie że dopiły gazy wylotowe elementy bolidu, oraz bolid nagle tracił przyczepność po zamknięciu przepustnicy. 5c. boki bolidu formowane tak by rozpędzały powietrze z tyłu bolidu, Mclaren 2011, problemy z chłodzeniem silnika przez małe wloty do chłodnic 6. uważam że wloty w RBR są za małe by zastąpić dmuchany dyfuzor, lecz wystarczające by imitować nową generację podwójnych dyfuzorów 7. Zobaczymy co na to komisarze, oraz pierwsze czasy na GP.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu