DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata

Ostatnia aktywność
24.06.2010 08:45
0
Jezuśku .. i po kiego tyle kombinacji i komplikacji ? Przepis na zastosowanie tych "wygaszaczy" jest chyba bardziej skomplikowany jak wzór na bombę atomową. Dalej, podobno miało być oszczędnie w F1, a teraz f-duct out czyli kupa kasy w błoto, zespoły wydadzą nowe fortuny na ruchome skrzydła, a nowe zadania dla elektroniki - bajka ... A i czynnik ludzki, przecież ktoś, sędzia , steward, będzie musiał użycie "tego" na bieżąco kontrolować, rozstrzygać protesty, nakładać kary albo nie ... zakończę jak zacząłem : Jezuśku ..
Przejdź do wpisu FIA poprawia zasady dotyczące aerodynamiki