Poniżej prezentujemy tabelkę przedstawiającą zestawienie najszybszych okrążeń uzyskiwanych podczas GP Niemiec:
Poz. | Kierowca | Zespół | Okr. | Czas |
---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | RBR | 67 | 1:15.824 |
2 | Fernando Alonso | Ferrari | 66 | 1:15.880 |
3 | Felipe Massa | Ferrari | 66 | 1:16.097 |
4 | Jenson Button | McLaren | 65 | 1:16.451 |
5 | Lewis Hamilton | McLaren | 65 | 1:16.503 |
6 | Pedro de la Rosa | Sauber | 61 | 1:16.527 |
7 | Vitantonio Liuzzi | Force India | 64 | 1:16.596 |
8 | Nico Rosberg | Mercedes | 66 | 1:16.609 |
9 | Mark Webber | RBR | 57 | 1:16.678 |
10 | Adrian Sutil | Force India | 65 | 1:16.687 |
11 | Nico Hulkenberg | Williams | 61 | 1:16.836 |
12 | Jaime Alguersuari | STR | 66 | 1:16.971 |
13 | Rubens Barrichello | Williams | 63 | 1:17.029 |
14 | Michael Schumacher | Mercedes | 66 | 1:17.088 |
15 | Kamui Kobayashi | Sauber | 63 | 1:17.100 |
16 | Robert Kubica | Renault | 62 | 1:17.166 |
17 | Witalij Pietrow | Renault | 62 | 1:17.198 |
18 | Timo Glock | Virgin | 62 | 1:18.211 |
19 | Heikki Kovalainen | Lotus | 51 | 1:20.664 |
20 | Lucas di Grassi | Virgin | 49 | 1:20.703 |
21 | Bruno Senna | HRT | 57 | 1:20.861 |
22 | Sakon Yamamoto | HRT | 16 | 1:23.541 |
23 | Jarno Trulli | Lotus | 2 | 1:23.541 |
25.07.2010 16:53
0
lol ale Renault słabo ;(
25.07.2010 16:55
0
za Renault tylko nowe zespoły...super :/
25.07.2010 16:56
0
renault najwolniejsze ze starych zespołow... haha ;D
25.07.2010 16:56
0
Oj slabo Pszczólki, slabo...
25.07.2010 16:58
0
może po prostu nie mieli gdzie się spieszyć? może mieli wystarczającą przewagę i renault postanowiło kazać kierocom zmniejszyć obroty w celu oszczędzania silnika?
25.07.2010 17:00
0
zdecydowanie brakuje im kanału F :) Już dawno to mówiłem, ale jak widać Eric mnie nie chce słuchać :D
25.07.2010 17:01
0
@6 -co do tego ma kanał F? patrz na kwalifikacje a nie na czasy z wyścigu
25.07.2010 17:02
0
Ale porażka reno. WSTYD żeby być jedynie przed nowymi ekipami -.-
25.07.2010 17:03
0
a ja myśle ze czasy są słabe bo mieli problemy z paliwem pod koniec wyścigu, nawet w relacji była rozmowa z Ptrovem o tym żeby oszczędał. Tak samo mogło byc z Kubicą.
25.07.2010 17:04
0
Może na tym torze, nie ma to aż takiego dużego znaczenia, ale jednak różnica 10km/h znikąd się nie bierze :) Jestem niemal pewny że podczas Gp w którym łaskawie założą ten przyrząd w samochodzie Roberta, Renault zacznie zdobywać miejsca 2-5 :) Przynajmniej taką mam nadzieję :)
25.07.2010 17:04
0
kiedyś podawanie czasu najlepszego okrążenia miało sens.. wszyscy mieli podobne strategie..teraz to nie ma najmniejszego uzasadnienia.. statystyka bez jakiegokolwiek sensu
25.07.2010 17:05
0
5. sssebooo i dlatego zostali zdublowani bo oszczędzali ? :) Renault miało gonić czołówkę a nie być dublowanym. Tymczasem nadrabiają tylko dzięki umiejętnością Roberta, który nawet w słabym aucie umie zapunktować. Bolid jest słaby. Nie pociesza kontekst Mercedesa gdzie moim zdaniem są słabsi kierowcy a bolid lepszy.
25.07.2010 17:06
0
@9, no właśnie, więc nie3ch się nie wypowiadają tu tacy "znawcy" typu @8. tomiirow, to żaden wsytd oszczędzać paliwo bądź silnik
25.07.2010 17:08
0
@12, haha. Jeśli zostaną zdublowani to żadnej straty nie ponoszą, a zauważ że Kubica miał 40s straty do Webbera który jechał przed nim więc nie było sensu go gonić
25.07.2010 17:10
0
Pedro de la Rosa miał 6 czas a nie zdobył pkt. Dla mnie nawet jakby Kubek miał najgorszy czas a zdobył jakieś pkt to nie miałoby żadnego znaczenia.
25.07.2010 17:18
0
Tykjo 054 t. między Vettelem, a Alonso znowu blisko...
25.07.2010 17:22
0
Yamamota tak jak Trulli :] To pokazuje jakim słabym kierowcą jest Japoniec, a jakim słabym zespołem jest HRT. Przecież to 2okr. TRU i 16 Yam...
25.07.2010 17:23
0
Zobaczymy jak będzie z prędkościami. Ale nie licze na więcej. Liczy się pozycja, a nie czs...
25.07.2010 17:27
0
zastanówcie się a nie narzekacie. Kiedy zmieniali opony ci co są przed renault i po ile mieli zjazdów.
25.07.2010 17:46
0
niby Renault najsłabsze ze starych zespołów a jednak oba bolidy w pierwszej 10... i to się liczy a nie jakiś tam głupi czas 1 okrążenia. ważne żeby cały wyścig jechać równym i dobrym tempem a nie żeby wykręcić najlepszy czas... to nie kwalifikacje;))
25.07.2010 17:46
0
Heh Virgin 1s za Renatami :) Dziś Kubica i na kwalifikacjach przerósł siebie. 7 miejsce jest fantastyczne. Mam nadzieję, że Węgry bardziej będą odpowiadać charakterystyce bolidu
25.07.2010 18:33
0
tyle powiem, że praca Renault z Robertem przestaje mi się podobać. Nie założyli do jego bolidu kanału F ani dyfuzora. Przestali osiągać dobre czasy okrążęń i przez to Robert dużo traci i przestaje liczyc się w walce o zwycięstwa czy podium
25.07.2010 20:09
0
slabo w gp niemiec moze bedzie lepiej gp wegier chyba tam nie ma dlugich prostych
26.07.2010 00:07
0
11. Chyba wtedy to nie miało sensu, bo mieli różne ilości paliwa. teraz mają takie same, więc teraz ma to sens...
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się