WIADOMOŚCI

Williams z poprawionym dyfuzorem i skrzydłem
Williams z poprawionym dyfuzorem i skrzydłem
Zespół Williams w ostatnich dwóch wyścigach zanotował wyraźną zwyżkę formy, a na GP Niemiec przygotował kolejne poprawki do swojego bolidu. FW32 w Hockenheim zostanie wyposażony w poprawiony dyfuzor, a także poprawione nowe tyle skrzydło pracujące z systemem F-duct. Ekipa będzie więc miała pełne ręce roboty w piątkowych treningach. Dodatkowo dla Nico Hulkenberga będzie to domowy wyścig.
baner_rbr_v3.jpg
Rubens Barrichello
„Hockenheim to bardzo wymagający tor, zwłaszcza jeżeli chodzi o ustawienia bolidu. Mimo zmian kilka lat temu, tor nadal posiada długawą prostą, ale jeżeli ustawi się auto właśnie pod nią, traci się czas w sekcji stadionowej. To szybki obiekt, gdzie potrzeba szybkości na prostej, aby atakować zakręty. To naprawdę jest przydatne gdy dojeżdża się do nawrotu, który jest dobrym miejscem do wyprzedzania i w rzeczywistości jest najlepszą okazją do tego na całym okrążeniu. Sekcja stadionowa jest ciasna i trudna dla opon.”

„Grand Prix Niemiec jest bardzo popularne wśród fanów, więc weekend posiada wspaniałą atmosferę, a ja lubię tam jeździć. To tam zdobyłem swoje pierwsze zwycięstwo w GP, więc mam z tego wyścigu wiele miłych wspomnień. Zespół nadal ciężko pracuje nad kolejnymi poprawkami bolidu. Byłoby pozytywne kontynuowanie naszej ostatniej formy na Hockenheim i pozostanie w czołowej dziesiątce.”

Nico Hulkenberg
„Ściganie się przed własną publicznością jest zupełni innym doświadczeniem niż jazda w jakimkolwiek innym Grand Prix. Wiem, ze niemieccy fani nie mogą się doczekać własnego wyścigu i tworzą świetną atmosferę. Wszystko będzie się koncertowało bardziej na niemieckich kierowcach, wiec to będzie pracowity weekend.”

„Hockenheim to jeden z moich ulubionych torów w kalendarzu. Miałem tu kilka mocnych wyścigów w przeszłości i kilka dobrych wyników, zwłaszcza dwa zwycięstwa w 2005 roku w Formule BMW- ADAC. Układ toru jest całkiem interesujący, a część Motodromu jest najlepsza. To jak stadion piłkarski i ma bardzo wyjątkową atmosferę. Na torze jest kilka szybkich części, jak zakręt numer 1, jak również kilka wolnych, co oznacza, że musimy znaleźć dobry kompromis w ustawieniach. Dodatkowo, musimy być szybcy na prostych, gdyż jest tam dobra okazja do wyprzedzania. Musimy również uważać na opony, gdyż tor może być wymagający dla nich. Zdobycie punktu w Silverstone było satysfakcjonujące i motywujące ale jestem spragniony aby zdobyć więcej i chcę poprawić ten wynik już w Hockenheim.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

7 KOMENTARZY
avatar
atomic

21.07.2010 10:47

0

brawo sie chce sie ma


avatar
Ananas

21.07.2010 11:47

0

Nico Hulkenberg w sezonie 2010: GP Bahrajnu: 14. miejsce GP Australii: nie sklasyfikowany GP Malezji: 10. miejsce GP Chin: 15. miejsce GP Hiszpanii: 16. miejsce GP Monaco: nie sklasyfikowany GP Turcji: 17. miejsce GP Kanady: 13. miejsce GP Europy: nie sklasyfikowany GP Wielkiej Brytanii: 10. miejsce


avatar
Renault R30 F1

21.07.2010 11:58

0

Williams przez ostatnie GP zrobił bardzo duże postępy są nie wiele za Renault a ostatnie wyniki w porównaniu do początku sezonu są obiecujące.


avatar
tomiirow

21.07.2010 12:51

0

Dopiero po tym GP bedzie mozna gadać jakie faktyczne postępy zrobili


avatar
panśrubka

21.07.2010 13:17

0

nic dziwnego że poszli do przodu, skoro z powodzeniem stosują kanał F.. Zostaje nam czekać aż zrobi to Renia


avatar
karlito

21.07.2010 18:18

0

Kurde, Wiliams się dobiera do tyłu Renaty :)


avatar
Punksnotdead

21.07.2010 21:46

0

Williams się zbroi. Renault do roboty, czym prędzej...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu