WIADOMOŚCI

Sauber testuje nowe ustawienia tylnego skrzydła
Sauber testuje nowe ustawienia tylnego skrzydła
Podczas dzisiejszych treningów, kierowcy zespołu Petera Saubera byli jednymi z najaktywniejszych w stawce. Kamui Kobayashi i Pedro de la Rosa przejechali łącznie 123 okrążenia toru Sepang, a głównym punktem programu były testy nowego tylnego skrzydła. Mimo sporego przebiegu, zespół nie doświadczył dziś żadnych problemów technicznych.
baner_rbr_v3.jpg
Kamui Kobayashi
„Samochód zdaje się być lepszy niż tydzień temu w Melbourne, ale nadal musimy ciężko pracować nad poprawą osiągów. Cieszę się, że dobrze znam ten tor, to wiele ułatwia. Podczas jazdy, upał nie doskwiera tak bardzo, jak podczas oczekiwania na kolejny wyjazd w garażu. Czuję się wtedy niemal jak w piekarniku. Podczas popołudniowej sesji asfalt był bardzo, bardzo gorący, jego temperatura sięgała nawet 50 stopni Celsjusza, a takie warunki są dla opon trudne. Być może jest to przydatne doświadczenie, ponieważ kwalifikacje i wyścig również odbywają się po południu”.

Pedro de la Rosa
„To był naprawdę pozytywny piątek, ponieważ udało nam się wiele przetestować wliczając nasz nowy system związany z tylnym skrzydłem. Jeśli chodzi o balans, jestem o wiele bardziej zadowolony niż w Australii. Podobały mi się szybkie zakręty toru Sepang. Musimy jednak znaleźć lepsze tempo”.

Willy Rampf, dyrektor techniczny
„Wykorzystaliśmy dwie sesja na przetestowanie odmiennych ustawień naszego nowego tylnego skrzydła. Przeanalizujemy dane tutaj, na torze oraz w fabryce w Hinwil aby zadecydować o następnym kroku. Przygotowując się do wyścigu, wykonaliśmy długie przejazdy na miękkich oponach w celu zrozumienia ich zachowania przy dużym obciążeniu paliwem i wysokich temperaturach nawierzchni. Ogólnie, był to owocny dzień bez problemów technicznych. Byliśmy w stanie wykonać zaplanowany program”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

12 KOMENTARZY
avatar
gembam

02.04.2010 10:55

0

Chyba trochę się zmieniło, bo z wypowiedzi Rampfa wynika, że nie mają zaplanowanych poprawek jak kiedyś...


avatar
Cypriano

02.04.2010 11:05

0

Nie ten budżet to i o poprawki ciężko


avatar
Er[R]or

02.04.2010 11:08

0

dobrze że Kubek zmienił team :D


avatar
gucioF1

02.04.2010 11:16

0

Będzie im ciężko dostać się do Q3. Q2 oczywiście w zasięgu.


avatar
nomadwcm

02.04.2010 11:25

0

raczej nie będzie dla nich miejsca w Q3


avatar
dragomirov

02.04.2010 11:40

0

to co powiedział Willy jest tak niemieckie, że bardziej nie może. Oni(niemieccy inżynierowie) naprawdę pracują według planu i nie ma tam miejsca na intuicyjne poszukiwanie obszarów w których można by zyskać cenne ułamki sekundy. Wszystko musi wyliczyć "Albert".


avatar
matito

02.04.2010 12:02

0

No narazie idzie im kiepsko ale może się poprawią. HRT F1 to żal po prostu oni po 5/6 okrążeniach zostaną zdublowani. No ale cóż może poprawią bolid


avatar
maniak300

02.04.2010 12:08

0

Q2 bez problemu. O Q3 nie ma co nawet rozmawiac xD Wiadomo kto odpada


avatar
marcin20

02.04.2010 13:15

0

Znając dobrze ten team to łączna liczba przejechanych km robi wrażenie.


avatar
gembam

02.04.2010 21:00

0

Na testach szło im nieźle, ale może naprawdę kasa się kończy...


avatar
fabian

11.02.2011 22:28

0

Ciekawe, że LOTUS-RENAULT ma chyba najwięcej reklam na bolidach z całej tegorocznej stawki... Niech tę Ładę z Witkiem w pakiecie dadzą do HRT :D


avatar
lc1

11.02.2011 23:15

0

Rover ? to chyba jakaś aluzja do Witka


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu