Poniżej prezentujemy strategie doboru opon w GP Bahrajnu 2010.
McLarenJenson Button: super miękkie - średnie
Lewis Hamilton: super miękkie - średnie
Mercedes
Michael Schumacher: super miękkie - średnie
Nico Rosberg: super miękkie - średnie
Red Bull
Sebastian Vettel: super miękkie - średnie
Mark Webber: super miękkie - średnie
Ferrari
Felipe Massa: super miękkie - średnie
Fernando Alonso: super miękkie - średnie
Williams
Rubens Barrichello: średnie - super miękkie
Nico Hülkenberg: super miękkie - średnie - super miękkie
Renault
Robert Kubica: super miękkie - średnie
Witalij Pietrow: średnie - DNF
Force India
Adrian Sutil: średnie - super miękkie
Vitantonio Liuzzi: średnie - super miękkie
Toro Rosso
Sébastien Buemi: średnie - super miękkie
Jaime Alguersuari: średnie - super miękkie - średnie
Lotus
Jarno Trulli: średnie - super miękkie
Heikki Kovalainen: średnie - super miękkie
HRT
Karun Chandhok: super miękkie - DNF
Bruno Senna: super miękkie - super miękkie - DNF
BMW Sauber
Pedro de la Rosa: super miękkie - średnie - DNF
Kamui Kobayashi: średnie - DNF
Virgin Racing
Timo Glock: średnie - DNF
Lucas di Grassi: średnie - DNF
15.03.2010 00:33
0
szkoda,że Pietrow nie mógł jechać dalej, widziałem jak agresywnie brał te krawężniki, ciekawe na którym miejscu by skończył, muszą coś zrobić z tym zawieszeniem
15.03.2010 00:43
0
a czemuż to Lotus DNF?
15.03.2010 00:45
0
Nawet nie wiedziałem, że ALG miał 2 pit-stopy. No właśnie Trulli - DNF?
15.03.2010 04:44
0
@1 moze dlatego ze tak agresywnie je bral, cos sie rozsypalo ? :P
15.03.2010 11:27
0
Wg mnie o żadnej strategii nie mogło być mowy. Niestety :( Opony wg mnie powinny się szybciej sypnąć. a tak jechali jak w wyscigu 24h. Myślę że opony powinny wymuszać przynajmniej 2 pitstopy (przynajmniej).
15.03.2010 11:34
0
widac, ze kazdy zespol z czolowki bal sie zaryzykowac drugi pit stop
15.03.2010 11:59
0
policzmy. Strata na pitstopie 24s, zysk czasu dzieki nowym oponom ok. 3s na okrazeniu (z przymruzeniem oka). Zmieniajac wczoraj opony na super miekkie 12 okrazen przed koncem moznaby zyskac przy tych zalozeniach 12 sekund i pewnie przy okazji zdobyc best lap. Ja, gdybym byl szefem teamu np. renault zaryzykowalbym. Kubica nic nie tracil. Oczywiscie wielkim minusem jest koniecznosc wyprzedzenia bolidow, ktore znajda sie z przodu podczas naszego pitstopu. Najlepiej gdyby swieze opony pozwolily na to od razu.
15.03.2010 12:30
0
2. ask - jeden Lotus nie dojechał, miał problemy z hydrauliką na bodajże 2 rundy przed metą. Był to chyba Trulli.
15.03.2010 13:23
0
7. modafi ale te 3sek można liczyc tylko to na 1-3 okradzeniach bo przegrzewały się(patrz Roberta pierwszy string ) ale dbając o nie można było jechał prędkością nie odbiegającą od reszty i nie notować dużych strat
15.03.2010 13:51
0
no teraz opony muszą być mocniejesz bo bolidy sa bradzo ciężkie :D
15.03.2010 14:15
0
powinny być obowiązkowe dwie wymiany opon- będzie ciekawiej.
15.03.2010 15:02
0
@9 uwazam, ze te 3 sekundy szybiej spokojnie by sie udalo uzyskac przez 12 kolek. Kubica opony przegrzal na drugim zakrecie po kontakcie z Sutilem. Przy czystej jezdzie, lekkim bolidem, na mocno nagumowanyt torze nie byloby problemu
15.03.2010 15:04
0
nagumowanym
15.03.2010 15:19
0
dobra guma nie jest zła...;-)
15.03.2010 18:44
0
żeby były ciekawsze wyścigi opony powiny starczać na 15 kółek ito obojętnie twarda ,mięka,średnia
15.03.2010 19:22
0
ciekawe jak to zrobisz? beda wybuchac po 15tym kolku?
16.03.2010 14:03
0
To proste, Bridgestone musiało by dostarczać bardziej miękkie mieszanki. Wtedy opony szybciej by się zużywały.
30.06.2011 11:39
0
ale brzydal .......
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się