WIADOMOŚCI

Koniec problemów Force India w Wielkiej Brytanii
Koniec problemów Force India w Wielkiej Brytanii
Niedawno informowaliśmy o problemach zespołu Force India z brytyjskim odpowiednikiem Krajowego Rejestru Sądowego, czyli Companies House.
baner_rbr_v3.jpg
Companies House groziło teamowi Vijaya Mallyi rozwiązaniem firmy, jeśli ta nie złoży w odpowiednim czasie zaległych sprawozdań finansowych za rok 2008.

Ostateczny termin upłynął 25 lutego, a Force India nie figuruje już w publicznie udostępnionych danych Companies House jako zalegający z dostarczeniem dokumentów.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

7 KOMENTARZY
avatar
Tutankhamun

02.03.2010 10:23

0

moze nie na temat, ale pozwolilem sobie podliczyc ilosc kolek na testach w lutym i tak to wyglada: 1.Ferrari F10 1672 pit 2.Williams FW32 1546 pit 3.Toro Rosso STR5 1405 pit 4.Mercedes GP W01 1403 pit 5.McLaren MP4-25 1379 pit 6.Renault R30 1176 pit 7.Sauber C29 1165 pit 8.R B Racing RB6 1091 pit 9.Force India VJM-03 907 pit 10. lotus f1 t127 568 pit 11.Vir Racing VR-01 393 pit Ferrara i Wiliams poszaleli sobie :) ...19 gp w tym sezonie, srednio po 60 kolek to 1140 okrazen, nie chce mi sie tego na kilometry przeliczac, nie mam exela :)


avatar
banita

02.03.2010 10:53

0

1. było by śmiesznie jak by tak wyglądała stawka po paru wyścigach ;D


avatar
Strong

02.03.2010 10:54

0

Jeden wyścig to średnio 305km a więc w tym sezonie przejadą 5800km. To nie jest wcale tak dużo.


avatar
Tutankhamun

02.03.2010 11:39

0

3. Strong, sorki, zle skleilem zdanie, ciekawi mnie ilosc przejechanych km na testach, takze nie bede krzyczal na Ciebie za uswiadamianie mnie ile km ma jeden wyscig GP. :D


avatar
Gosu

02.03.2010 13:55

0

Fajnie, że mają z bani angielski odpowiednik Fiskusa ;]


avatar
murmunder

02.03.2010 16:28

0

Ciekawi to mnie jak te zespoły takie jak FI poradzą sobie i w tym roku. To nie przypadek ze RBR jest lepszy i FI poszła do przodu. Wielkie temy takie jak Honda np. zatrudniała około 700 osób. Nie było szans ich dogonic z rozwojem. Teraz są nowe zasady, mniejsza ilość pracowników, i tu jest pytanie. Czy Mercedes poradzi sobie, bo na budowę nowego bolidu pujdzie mniej wysiłku ludzkiego, a mniejsze zespoły takie jak FI czy RBR nie musiały asz tak ciac z pośród swojego personelu. Mogą być lepiej przystosowane czyż nie?


avatar
pawelos211

02.03.2010 17:31

0

williams sprawdzał wytrzymałość nowego silnika cosworth? bo mają dużo kółek ku mojemu zaskoczeniu


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu