WIADOMOŚCI

Nie będzie podwójnych dyfuzorów od sezonu 2011
Nie będzie podwójnych dyfuzorów od sezonu 2011
Serwis Autosport.com, powołując się na własne źródła poinformował, że podczas wczorajszego spotkania Grupy Roboczej ds. Technicznych zespoły zgodziły się na zakazanie stosowania podwójnego dyfuzora od sezonu 2011.
baner_rbr_v3.jpg
Aby przepisy weszły w życie muszą zostać jeszcze zatwierdzone przez Komisję F1 oraz Światową Radę Sportów Motorowych. Wydaje się jednak, że jest to tylko formalność.

1 lutego w Walencji zespoły spotkają się z FIA aby przedyskutować możliwe zmiany na sezon 2010.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

16 KOMENTARZY
avatar
dex

22.01.2010 13:05

0

oby te przepisy były tym razem jednoznaczne


avatar
M@teuka

22.01.2010 13:13

0

to zastosują potrójny.. ;]


avatar
pawel3012

22.01.2010 13:27

0

Ale i tak znajdą jakąś lukę w przepisach i to wykorzystają. Jeśli nie podwójny dyfuzor to coś innego będzie ;)


avatar
robtusiek

22.01.2010 13:40

0

W takim przypadku najlepiej na starcie będą mieć Red Bull-e, w pierwszej części zeszłego sezonu bez kontrowersyjnego dyfuzora byli w czołówce.


avatar
atomic

22.01.2010 13:46

0

czyli kto nie będzie w czubie ten olewa sezon i szykuje sie do 2012


avatar
atomic

22.01.2010 13:46

0

2011


avatar
Zbynio87

22.01.2010 15:38

0

to lipa..


avatar
a31

22.01.2010 15:45

0

niby dlaczego na ich nie być?


avatar
lechu55

22.01.2010 17:43

0

Zaraz wymyslą cos innego w zastępsctwie tych dyfuzoro :)


avatar
Budyn_F1

22.01.2010 19:12

0

I dobrze kazdy bedzie mial rowne sznase.


avatar
Musashi

22.01.2010 20:34

0

Dyfuzory szmyfuzory. Najwięcej emocji dostarczało tankowanie. Nic tak nie podnosi adrenaliny jak Raikkonen jadący w (dosłownie) płonącym Ferrari!


avatar
romekf1

22.01.2010 20:59

0

Musashi. taa zgadzam sie to było widowisko jak płoną jego bolid:) mało nie spadłem z fotela:)


avatar
pz0

22.01.2010 21:05

0

Nie koniecznie RedBull będzie bezkonkurencyjny. W zeszłym sezonie okazało się że nawet dwa tygodnie przestoju w rozwoju bolidu może być katastrofalny. BMW w Australii wypadło nieźle, ale poprawki zaczęli wprowadzać zbyt późno i tej straty już do końca sezony nie nadrobili. W związku z tym nie ma co wysuwać wniosków na podstawie bolidu sprzed dwóch lat. Chociaż trzeba przyznać że Adrian należy do elity konstruktorów. Ja bym jeszcze nie skreślał Rossa i coś mi mówi że Sam wróci do formy.


avatar
zenobi29

22.01.2010 22:25

0

A jednak (...wa) były nielegalne Wiedziałem to ja , wiedzieliście to Wy , ale nie włodarze F1 !! Niestety F1 to też jest (,,,wa ) , tylko przez większe Q........


avatar
rabus30

22.01.2010 22:48

0

@ 14. zenobi29 to nie jest tak jak piszesz. To grupa robocza FOTA ustaliła sprawę z tymi dyfuzorami, a nie FIA. To dość spora różnica.


avatar
lechart

23.01.2010 05:55

0

Powinni raczej ustalić normy zakłóceń w ruchu powietrza za i z boku jadącego pojazdu. Tak jak pisali moi poprzednicy, konstruktorzy wymyślą coś innego, co zastąpi podwójny dyfuzor..................


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu