Serwis Autosport.com, powołując się na własne źródła poinformował, że podczas wczorajszego spotkania Grupy Roboczej ds. Technicznych zespoły zgodziły się na zakazanie stosowania podwójnego dyfuzora od sezonu 2011.
Aby przepisy weszły w życie muszą zostać jeszcze zatwierdzone przez Komisję F1 oraz Światową Radę Sportów Motorowych. Wydaje się jednak, że jest to tylko formalność.1 lutego w Walencji zespoły spotkają się z FIA aby przedyskutować możliwe zmiany na sezon 2010.
22.01.2010 13:05
0
oby te przepisy były tym razem jednoznaczne
22.01.2010 13:13
0
to zastosują potrójny.. ;]
22.01.2010 13:27
0
Ale i tak znajdą jakąś lukę w przepisach i to wykorzystają. Jeśli nie podwójny dyfuzor to coś innego będzie ;)
22.01.2010 13:40
0
W takim przypadku najlepiej na starcie będą mieć Red Bull-e, w pierwszej części zeszłego sezonu bez kontrowersyjnego dyfuzora byli w czołówce.
22.01.2010 13:46
0
czyli kto nie będzie w czubie ten olewa sezon i szykuje sie do 2012
22.01.2010 13:46
0
2011
22.01.2010 15:38
0
to lipa..
22.01.2010 15:45
0
niby dlaczego na ich nie być?
22.01.2010 17:43
0
Zaraz wymyslą cos innego w zastępsctwie tych dyfuzoro :)
22.01.2010 19:12
0
I dobrze kazdy bedzie mial rowne sznase.
22.01.2010 20:34
0
Dyfuzory szmyfuzory. Najwięcej emocji dostarczało tankowanie. Nic tak nie podnosi adrenaliny jak Raikkonen jadący w (dosłownie) płonącym Ferrari!
22.01.2010 20:59
0
Musashi. taa zgadzam sie to było widowisko jak płoną jego bolid:) mało nie spadłem z fotela:)
22.01.2010 21:05
0
Nie koniecznie RedBull będzie bezkonkurencyjny. W zeszłym sezonie okazało się że nawet dwa tygodnie przestoju w rozwoju bolidu może być katastrofalny. BMW w Australii wypadło nieźle, ale poprawki zaczęli wprowadzać zbyt późno i tej straty już do końca sezony nie nadrobili. W związku z tym nie ma co wysuwać wniosków na podstawie bolidu sprzed dwóch lat. Chociaż trzeba przyznać że Adrian należy do elity konstruktorów. Ja bym jeszcze nie skreślał Rossa i coś mi mówi że Sam wróci do formy.
22.01.2010 22:25
0
A jednak (...wa) były nielegalne Wiedziałem to ja , wiedzieliście to Wy , ale nie włodarze F1 !! Niestety F1 to też jest (,,,wa ) , tylko przez większe Q........
22.01.2010 22:48
0
@ 14. zenobi29 to nie jest tak jak piszesz. To grupa robocza FOTA ustaliła sprawę z tymi dyfuzorami, a nie FIA. To dość spora różnica.
23.01.2010 05:55
0
Powinni raczej ustalić normy zakłóceń w ruchu powietrza za i z boku jadącego pojazdu. Tak jak pisali moi poprzednicy, konstruktorzy wymyślą coś innego, co zastąpi podwójny dyfuzor..................
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się