WIADOMOŚCI

GP Japonii - najszybsze okrążenia
GP Japonii - najszybsze okrążenia
Poniżej prezentujemy zapis najszybszych okrążeń z dzisiejszego GP Japonii.
baner_rbr_v3.jpg
Poz. Kierowca Zespół Okr. Czas
1 Mark Webber RBR-Renault 50 1:32.569
2 Sebastian Vettel RBR-Renault 43 1:32.572
3 Kimi Räikkönen Ferrari 33 1:32.999
4 Jarno Trulli Toyota 38 1:33.152
5 Jenson Button Brawn-Mercedes 42 1:33.251
6 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 13 1:33.259
7 Robert Kubica BMW Sauber 44 1:33.334
8 Giancarlo Fisichella Ferrari 33 1:33.479
9 Nico Rosberg Williams-Toyota 43 1:33.595
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 13 1:33.600
11 Adrian Sutil Force India-Mercedes 36 1:33.668
12 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 35 1:33.801
13 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 17 1:33.910
14 Fernando Alonso Renault 28 1:33.946
15 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 34 1:34.049
16 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 36 1:34.294
17 Romain Grosjean Renault 39 1:34.643
18 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 26 1:34.783
19 Sebastien Buemi STR-Ferrari 5 1:35.392

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

14 KOMENTARZY
avatar
modafi

04.10.2009 12:11

0

Nie sztuka zrobić najszybsze okrążenie wyjeżdżając z pitstopu na nowych oponach z minimalną ilością paliwa.


avatar
poter

04.10.2009 12:14

0

kierowcy Ferrari chyba się umówili że najszybciej jadą na 33 kółku :)


avatar
michal3100

04.10.2009 12:28

0

fajny czas Raikkonena 1:32.999 jakby nie patrzeć złamał granicę 1:33 :-)


avatar
krz08

04.10.2009 13:22

0

ładny czas Kubicy


avatar
Niespokojny

04.10.2009 14:41

0

ładny też Heidfelda , 1:33.600 ...taki ładniutki ;-)


avatar
mokry

04.10.2009 15:20

0

a jak Renault ostatnio cieniuje, w przyszłym roku aero bez zmian, Robert nie pchaj się do nich...


avatar
david9

04.10.2009 15:36

0

Przyszły rok aerodynamika bez zmian więc nie rozumiem gadania w style: skupiamy sie na następnym sezonie.... W poprzednim roku jeszcze byłem w stanie to zrozumieć bo bolidy znacznie się zmieniły ale teraz? Przecież jęśli zespół dobrze rozwija obecny bolid to na przyszły rok będzie szedł w tym kierunku i zaowocuje to mocnym rezultatem.


avatar
Dr Prozac

04.10.2009 16:02

0

Będą potrzebne większe baki, co pociągnie za sobą zmiany w kształcie tylno-środkowej części bolidu. A to z punktu widzenia aerodynamiki ma znaczenie - to znacznie bardziej skomplikowany temat niż dwa skrzydła i dyfuzor. Poza tym mogą projektować wiele rzeczy od początku uwzględniając brak KERS. Tylko że jak testować niektóre rozwiązania bez używania ich podczas weekendów wyścigowych? Ale fakt rewolucji nie będzie. Z drugiej strony BMW nie było rewelacyjne w 2007 r a rok później włączyło się do walki o mistrzostwo, wiec niemały postęp bez rewolucji w przepisach też jest możliwy.


avatar
pz0

04.10.2009 16:05

0

7. david9 - cała koncepcja furmanki może być zła, więc zamiast w nieskończoność poprawiać niezbyt udany model może lepiej wykorzystać zupełnie nowe podejście do zagadnienia i zrobić zupełnie nowy bolid. Powiedzmy może da się zrobić potrójny dyfuzor, którego nie było szans zastosować w tym roku bo konstrukcja całości na to nie pozwala. I Kubica znowu ośmieszył Nicka i Rosberga razem wziętych.


avatar
Yotomeczek

04.10.2009 18:28

0

< 9 pz0 racja a HEI jeszcze coś się rzuca, że liczył na więcej :) Gdyby się troszke lepiej poukładało Robert spokojnie mógłby być dużo wyżej (tak minimum ze 3 pozycje) Ktoś wie po kiego grzyba tak go zatankowali na starcie??


avatar
Budyn_F1

04.10.2009 18:57

0

Buemi sie nie popisal.


avatar
mokry

04.10.2009 19:54

0

10. Yotomeczek wg mnie też sensu w tym nie ma. i to nie pierwszy raz kiedy wlewają mu niepotrzebny balast, a i tak jedzie na 2 tankowania. Kubica traci na tym około 15s przez cały wyścig, a często jeszcze więcej jak traci na starcie kilka pozycji...


avatar
pawelos211

05.10.2009 15:14

0

6 czas kubicy pokazuje jak bardzo ważne były kwalifikacje pechowe jak cholera , ale mógł ruszać nawet z 5 pola


avatar
lotec ac

07.10.2009 08:50

0

"W poprzednim roku jeszcze byłem w stanie to zrozumieć bo bolidy znacznie się zmieniły ale teraz? " właśnie że budują nowy bolid - może się okazać że ta "mała" zmiana z zakazem dotankowań istatnie bd rewolucyjna[i tu znowu korzyść na wejście Żaka - choć może bardziej ciągnie go z powodu chęci sprawdzenie- a nie obecnych umiejętności" .. istonie większy bak, ale znów nie wiem jak bardzo, bo pewnie bd jeździć krócej .... i tutaj znów jaja mały błąd [konstruktorów] może spowodować że topowy zespół będzie wlókł się na kńcu stawki...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu